Ai että maltoa treenin jälkeen, ei rasvaa, eikä mitään mikä on 'hidasta'? Lue tämä!

Paasasi sitten DiPasquale, Poliquin, Eades, Volek tai Man-ni nen miten paljon tahansa vhh:n metabolisista eduista niitä ei ole.
Luettelit siinä aika kovan liudan nimiä, miksi minun tulisi uskoa sinua eikä heitä?? Siksi että sun mielestä noiden jätkien tutkimukset ja saarnat ei ole sovellettavissa käytäntöön? Turvaudut itse auktoriteetteihin (tutkijoihin) ja samalla tyrmäät muita auktoriteetteja, jotka varmasti tietävät asioista enemmän kuin sinä?

Oli miten oli niin ratkaisevaa on nimenomaan se kokonaisuuden hoitaminen kuntoon, ei niinkään se otatko treenin jälkeen heraa vai juotko purkin rasvatonta maitoa. Tätähän sinäkin sanoit jossain vaiheessa: pidetään homma yksinkertaisena
Miksi siis hirveässä tärinässä tuoda esille kymmeniä tutkimuksia kun kuitenkin tiedät, että perusasiat ratkaisee amatööritasolla, oli tavoite mikä tahansa.

Tarkoitus ei ole dissata, ja mielenkiintoisen ketjun olet väsännyt kiitos siitä. Tuntuu vaan, että jokaisen sun postin ja ketjun sanoma on sama, homman yksinkertaisena pitäminen. Sitä vaan tulee sitten tuettua milloin milläkin tutkimuksilla, joilla nyt ei ole niissä kuuluisissa loppupeleissä mitään merkitystä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luettelit siinä aika kovan liudan nimiä, miksi minun tulisi uskoa sinua eikä heitä?? Siksi että sun mielestä noiden jätkien tutkimukset ja saarnat ei ole sovellettavissa käytäntöön? Turvaudut itse auktoriteetteihin (tutkijoihin) ja samalla tyrmäät muita auktoriteetteja, jotka varmasti tietävät asioista enemmän kuin sinä?

Oli miten oli niin ratkaisevaa on nimenomaan se kokonaisuuden hoitaminen kuntoon, ei niinkään se otatko treenin jälkeen heraa vai juotko purkin rasvatonta maitoa. Tätähän sinäkin sanoit jossain vaiheessa: pidetään homma yksinkertaisena
Miksi siis hirveässä tärinässä tuoda esille kymmeniä tutkimuksia kun kuitenkin tiedät, että perusasiat ratkaisee amatööritasolla, oli tavoite mikä tahansa.

Tarkoitus ei ole dissata, ja mielenkiintoisen ketjun olet väsännyt kiitos siitä. Tuntuu vaan, että jokaisen sun postin ja ketjun sanoma on sama, homman yksinkertaisena pitäminen. Sitä vaan tulee sitten tuettua milloin milläkin tutkimuksilla, joilla nyt ei ole niissä kuuluisissa loppupeleissä mitään merkitystä.

Mitä pahaa siinä on tukea kirjoituksiaan tutkimuksilla?! Ei mitään. Niiden perusteellahan asiat tehdään. Tuohan se "hieman" vakuuttavuutta lisää tuoda tiedon tueksi tutkimuksia.

Suuri kiitos ysikymppiselle kun on perehtynyt asiaan ja kertoo sen meille selväkielisesti ja käytännön toteutuksena.

Luettelit siinä aika kovan liudan nimiä, miksi minun tulisi uskoa sinua eikä heitä??

Miksi sitten kysit minulta kysymyksiä, etkä heiltä? Äläkä usko minua usko tiedettä.

Siksi että sun mielestä noiden jätkien tutkimukset ja saarnat ei ole sovellettavissa käytäntöön?

Ei vaan koska ne jutu eivät näyät olevan totta.

Turvaudut itse auktoriteetteihin (tutkijoihin) ja samalla tyrmäät muita auktoriteetteja, jotka varmasti tietävät asioista enemmän kuin sinä?

Koska he tuntuvat olevan väärässä.

Itse asiassa en tärissyt. Ja kuka uskoisi 19-vuotiasta? Tiedettä on helpompi uskoa. Ja tutkimusten postaamiseen saattaa olla jokin muu syy. Pahoittelen jos et ole keksinyt. Ja myös sitä jos ei ole sinulle tarpeeksi yksinkertaista

Tarkoitus ei ole dissata, ja mielenkiintoisen ketjun olet väsännyt kiitos siitä.

Tämä on sinulta joko veetuilua tai sarkasmia :D.

Tuntuu vaan, että jokaisen sun postin ja ketjun sanoma on sama, homman yksinkertaisena pitäminen. Sitä vaan tulee sitten tuettua milloin milläkin tutkimuksilla, joilla nyt ei ole niissä kuuluisissa loppupeleissä mitään merkitystä.

Mitäh?

Juu ja tuonne kirjoittelin vhhsta (mutta jos haluat pitää homman yksinkertaisena, älä lue) - http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927&page=290

Tämä on sinulta joko veetuilua tai sarkasmia .
Ei ollut tällä kertaa. Hyvää juttua on ketjussa.
Ihmetyttää vaan millä perusteella noiden jätkien tutkimukset eivät näytä pitävän paikkaansa siihen haen vastausta?

Oon nyt lukenu tän ketjun, kovasti avasi näkemyksiäni, itse olen pitkään ihmetelly tuota koko maltoa, siitä huolimatta mussuttanu vuosia. Ehkä en vieläkään kokonaan siitä luovu, on se vaan niin halpaa. Mutta, monessa välissä tuli juttua harjoituksen aikana nautittavasta herasta. Tähän olis kiva saada tarkennusta, vaikka varmaan monessa välissä tullut esille (luin koko stydemin putkeen on voinu mennä ohi:zzzz:) Eli siis: mitenkä paljon, missä vaiheessa treeniä aloitetaan ottaan huikkia :kippis1: (ei varmaan kannata heti lämmittelyn aikana) ja ne paljon puhutut tieteelliset?:david: todisteet hyödystä?

Kiitos kovasti jos joku vielä jaksaa vastata.

Oon nyt lukenu tän ketjun, kovasti avasi näkemyksiäni, itse olen pitkään ihmetelly tuota koko maltoa, siitä huolimatta mussuttanu vuosia. Ehkä en vieläkään kokonaan siitä luovu, on se vaan niin halpaa. Mutta, monessa välissä tuli juttua harjoituksen aikana nautittavasta herasta. Tähän olis kiva saada tarkennusta, vaikka varmaan monessa välissä tullut esille (luin koko stydemin putkeen on voinu mennä ohi:zzzz:) Eli siis: mitenkä paljon, missä vaiheessa treeniä aloitetaan ottaan huikkia :kippis1: (ei varmaan kannata heti lämmittelyn aikana) ja ne paljon puhutut tieteelliset?:david: todisteet hyödystä?

Mitä nyt on jäänyt käteen ketjusta niin jotain heittelen tässä kun ysikybä tekee kotiseudullaan näköjäs maltopuhdistusta eikä ole ehtiny vastata. :rolleyes:

Halpaahan se on, mut mua on alkanut vituttamaan myös toi helvetillinen viiden kilon pönttö mikä vie tajuttomasti tilaa. :rolleyes: Puoli tuntia ennen on ohjeistettu nappaamaan ainakin heraa, 30-35g. Treenin aikana halutessaan saman verta tai vähemmän rotskua. Ite alottelin palkkaria juomaan jo treenin aikana, mut siitä ei tullut mitään kun pitää olla sen verta tyhjä pakki kun muuten :urjo: ja hölskyy muutenkin.

Tieteelliset hyödyt ainakin muistan tosta ennen treeniä nautittavasta herasta, ja se on ihan toimivaa ollu. Itekin testailen the truth, the only, the best way to recover- tapaa eli lykkään seuraavaa malton ostoa.

Pitää alkaa ottamaan ruisleivät mukaan kun lähtee treenaamaan... :rolleyes: On se sen verta helpompaa normpalkkarilla. Ja jotenkin tuntuu et nuorilla sälleillä, ketä tässä pyöritetään suuntaan jos toiseen, on ihan ongelmia noin yleensäkin saada massaa. Ainakin threadeista päätellen... Tai ainakin syödään ihan liian vähän, ainakin tolla on helppo alottaa ja saada tarvittavia kaloreita. Mut kuitenkin joku nillittää taas niin täytyyhän sitä opetella ensinkin syömään huohuoh.
Malton nähneille pallomahoille tota on hyvä testata (me me!), mut onko se ihan sittenkään nii yksiselitteistä kaikkien kohdalla. :kippis1:

Terveisin suklaarotta :lol2:

E: Laske montako hymiötä, ja roll eyessia.

Kyllä, pitää nyt joulu/ uusivuosi hölmöilyjen jälkeen lähtee kattoon miten uusi syöminen tuottaa tuloksia. Tosin pitää ottaa pieni ketoilu dieetti vielä enste, niin pääsee "puhtaalta pöydältä" rakentamaan :puntti:. Nyt pääseekin kokeilemaan vähenisikö tuo paljon puhuttu ketoilun jälkeinen lihominen malton radikaalin vähentämisen avulla, ei mulla tosin ole ollu pahaa turpoomista, mutta kuiteski.

Samaa mieltä! Mukava lukea miehen juttuja, oikeasti tuntuu olevan kiinnostunut asiasta ja haluaa ottaa asioista selvää. Ja vielä kun mies jaksaa jakaa etsimäänsä tietoa ja keskustella siitä selkokielellä ja omin sanoin perustellen mielipiteensä, niin mikäs nuita on lukiessa. Linkeistä lisäplussa, että ne on mukana, mutta niitä ei pelkästään käytetä keskusteluun, kuten joillain innokkaimmilla joissain ketjuissa on tapana. Täältä hatunnosto Ysikymppiselle hyvistä kirjoituksista!

"Suuri kiitos ysikymppiselle kun on perehtynyt asiaan ja kertoo sen meille selväkielisesti ja käytännön toteutuksena."

miksi minun tulisi uskoa sinua eikä heitä??

Miksi siis hirveässä tärinässä tuoda esille kymmeniä tutkimuksia

Ihmetyttää vaan millä perusteella noiden jätkien tutkimukset eivät näytä pitävän paikkaansa siihen haen vastausta?

Okei..

Eli et usko minua, mutta en saisi postata tutkimuksia tukemaan kantaani.. Paha paikka.

No, ensinnäkin Poliquin ei ole tainnut tehdä mitään tutkimuksia tästä aiheesta. Ja on muutenkin idiootti. Eades taas höpöttää aina omiaan. DiPasuqualen olisi kannattanut pysyä horkassa. Sivu tai kaksi taakse tässä threadissä löytyy juttu kaverilta, josta näkee kyllä, että hänellä ei ole aavistustakaan mistä hän puhuu. Kunhan höpöttää jotain.

Mann inen ja Volek ovat kyllä tehneet tutkimuksia. Anssi vain tekee pääasiassa artikkeleita ja keskittyy niissä vain muutamaan juttuun, eikä näe isoa kuvaa. Hänen juttunsa on melko helposti teilattavissa. Volek taas suunnittelee tutkimuksensa kivasti, että lopputulokset lähes pakosti tukevat hänen kantaansa ja yksikään niistä ei ole ollut tarpeeksi kontrolloitu. Mutta se siitä. Tässä threadissä on muutenkin tullut offtopicia melkoisesti. Perusta uusi threadi ja jutellaan siellä lisää sitten tästä aiheesta :).

Ja uusia vuosia kaikille :).

Oli ihan mielenkiintosta luettavaa kyllä ja hatunnostot ysikympille ! :)

Ollu treenistä pidempi tauko ja nyt aletaan taas rautoja vääntään niin otetaas tästä vähän tavaraa kokeiluun ! :puntti:

Taas on tehtyä helpoista asioista vaikeita. Kuhan nappaa ennen treeniä ja jälkeen treenin jotaki proteiinipitosta niin eiköhän se ihan riitä perustallaajalle. (En ole lukenut yhtää sivua, nyt varmaan meni joku pieleen :()

Hyvä ketju. Tuli silmäiltyä läpi, eikä tässä nyt mitään uutta mulle tullut niin en sen tarkemmin lukenut. Suosittelen kuitenkin lukemaan tarkemmin perusteluja mikäli omaat ristiriitaisia käsityksiä aloituspostin kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom