Ahvenanmaan pojat bodailee

tiieitiijuu sanoi:
no juu mielipideasia. mun arvomaailmas sillä ei oo mitään väliä, vaikka tunkkais penkistä 700kg ja kyykkäis 1500kg, jos näyttää ihan paskalta :)

ja mitähän järkeä sitte oli alkaa väittelemään mielipideasiasta?

edit - jos et ollu sinä ku aloit väittelee ni älä vedä herneit nenään.. jaksa lukee koko threadii läpi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä luulin ensin, että tää Kentan "för 7år sen var jag stenhård" oli joku läppä, mutta sehän olikin totisinta totta. :)

Jag röstar på Kenta som tunkar 1500 kilo ja bänkar 700 kilo gädda.

tiieitiijuu sanoi:
no juu mielipideasia. mun arvomaailmas sillä ei oo mitään väliä, vaikka tunkkais penkistä 700kg ja kyykkäis 1500kg, jos näyttää ihan paskalta :)

Taidat olla niitä tuninki miehiä, jotka mieluummin ajaa autolla joka on sieltä jostain syvältä, mutta näyttää hyvälle. Sama treenauksessa, kunhan näyttää hyvälle, ihan sama onko muuten ihan paska. :hyper:

Misanthrop sanoi:

Edellisellä sivulla yksi kuva.

Edit:
alandstidningen_21_okt_98.jpg

Edit2: http://home.aland.net/m03552/bilder/kenta/index.htm

No niin, laiskuuttani en voinut tsekata tarkkaan. :nolo:
Allekirjoittaneelta lähtee ehdottomasti myös ääni Kennethille. Kun vertaa vanhoja fotoja uusiin, niin täytyy sanoa, että siinä on mies lähtenyt rohkeasti valitsemalleen (=voiman) tielle!

B.O.S.S. sanoi:
Emmä tiedä, vaikkei mulla nyt mitään varaa ole kenellekään mistään sanoa, niin onhan line up jostain huvittavan ja säälittävän välimaastosta, jos kyndit sanoo itseään bodareiksi. :)

Olet aivan oikeassa. On jokseenkin loukkaavaa oikeita kehonrakentajia kohtaan kutsua tällaisia pulliaisia kehonrakentajiksi, tai edes bodareiksi. Säälittävää. Vahvoja varmasti ovat, sitä en kiellä, mutta väärän otsikon alla ovat. Ei riitä, että yksi heistä on joskus ollut kehonrakentaja.:curs:

Kristiina sanoi:
Olet aivan oikeassa. On jokseenkin loukkaavaa oikeita kehonrakentajia kohtaan kutsua tällaisia pulliaisia kehonrakentajiksi, tai edes bodareiksi. Säälittävää.
Hohohooo :lol2:
Kyllä joku on ottanut taas homman himpun verran turhan vakavasti.

Kristiina sanoi:
Olet aivan oikeassa. On jokseenkin loukkaavaa oikeita kehonrakentajia kohtaan kutsua tällaisia pulliaisia kehonrakentajiksi, tai edes bodareiksi. Säälittävää. Vahvoja varmasti ovat, sitä en kiellä, mutta väärän otsikon alla ovat. Ei riitä, että yksi heistä on joskus ollut kehonrakentaja.:curs:
Eli rautalangasta vielä kerran. Noissa kuvissa on voimanostajia ja penkkipunnertajia(,joista ainakin jotkut ovat IPF:ssä ihan maailmanlaajuisestikin kovia nimiä), jotka ovat ihan vaan seuran pikkujoulujen ratoksi pistäneet pystyyn pienen epävirallisen, seuran sisäisen, pose-downin. Homma on tehty ihan läpällä ja pilke silmäkulmassa ja huvin vuoksi laitettu kuvat nettiin, että sivulla kävijät saavat äänestää voittajan tuossa epävirallisessa kisassa. Missään nuo eivät väitä olevansa kehonrakentajia. Auttaisi varmaan vähän, jos osaisi/malttaisi lukea nuo tekstit tuolta sivuilta.

Oma mielipiteeni on ainakin, että on huomattavasti tärkeämpää, että on oikeasti sitä voimaa, vaikka näyttäisikin paskalta, kuin että näyttää hyvältä ja lihaksikkaalta, mutta ei lopulta saa lihaksistaan mitään tehoa irti, kun sitä jossain tarvittaisiin.

Mä olen aina luullut että naisilla on enempi malttia ja järkeäkin olla heti postaamatta tällaisissa asioissa, mutta näemmä Kristiina on poikkeus joka vahvistaa säännön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom