Ahvenanmaan pojat bodailee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan se mies vähän muuttunut. :)

tric_2.jpg

PRIEST sanoi:
kenta sai mun äänet, koska se on ainoo joka saanut kilpailukieltoo!

On vai, koska? Tämä oli ainakin mulle uusi tieto.
Vai sekoitatko nyt toiseen Kentaan, eli Kenneth Tallqvistiin?

Ove on aivan saatanan leveä, sinne ääni. Helvetin hienot ja huumorintajua osoittavat kisat. Lisää tätä voimailuun, rentoutta ja hauskanpitoa.

Ja bossin mielipiteet kieltämättä usein aika ylimielisen kusipään kommentteja, eikä poikkeusta tässäkään tredissä.

Kyllä Kenta on ykkönen, voimamies sen olla pitää :thumbs:

Nuo lisänimet ovat kyllä ihan ykkösiä :D Johan "som borde träna ben" Lehto osv. :lol2:

Kenta ylivoimainen suosikkini:love:

edit:
Pitäsköhän noi pusuttelu hymiöt editoida ettei äijä tuu Kentan masulle kateelliseksi...?

Tosi hauska line-up. Moraaliset pisteet kaikille, mutta kyllä annan pisteet Svenne Elfbergille kireydestä, joka on suorastaan keskitysleiri-luokkaa. :worship:

Hah toimipas ne sivut sittenkin!

Sandvikin piti mennä tuolloin alempaan sarjaan, mutta dieetti meni vähän käsille sairauden johdosta ja nestettä tuli kroppaan liikaa. Koko osallistuminen oli muutenkin vähän päähänpisto.
Kenta ei osannut edes poseerausjärjestystä! Matki vaan toisia lavalla. Kisa taisikin jäädä ekaksi ja myös vikaksi, koska Kentan mielestä dieettaus oli todella vaikeata ja raskasta kun mies tykkäsi syödä :lol2: No, huomaahan sen...

B.O.S.S. sanoi:
Emmä tiedä, vaikkei mulla nyt mitään varaa ole kenellekään mistään sanoa, niin onhan line up jostain huvittavan ja säälittävän välimaastosta, jos kyndit sanoo itseään bodareiksi. :)

Jollain roinakauppiaalla olis hyvät apajat ehkä. :lol2:

Kansallissankarimme Rokan Antin sanoin: "siehän sälli oot::"

Jöyssin näkösiä ukkoja, ei tekis mieli painia :eek:

Ykköselle lähti ääni, se muuten johtaakin reilusti.

B.O.S.S. sanoi:
Emmä tiedä, vaikkei mulla nyt mitään varaa ole kenellekään mistään sanoa, niin onhan line up jostain huvittavan ja säälittävän välimaastosta, jos kyndit sanoo itseään bodareiksi.

Jollain roinakauppiaalla olis hyvät apajat ehkä.

Mitäs pahaa tässä nyt on, että siitä kaikkien piti alkaa tärisemään. Älkää jännittäkö. Onhan luo line-up kieltämättä hieman......huvittava. :)

nigster sanoi:
Mitäs pahaa tässä nyt on, että siitä kaikkien piti alkaa tärisemään. Älkää jännittäkö. Onhan luo line-up kieltämättä hieman......huvittava. :)

Luin ite tuon oman postini vasta nyt uudestaan ja myönnän, että kyllä sen voi mieltää negatiivisestikin, mutta allekirjottanut nyt lähinnä aatteli tuota boudari-otsikon alla olemista, vaikka oliskin leikkimielinen kilpa. Mutta eipä siinä, kovia ukkoja, varsinkin nuo muutama ja jos kuvansa tuolleen laittaa kaiken kansan pällisteltäväksi, osottaa se sen verran kovaa itsetuntoa, että tuskinpa kyndien mieli mustuu vaikka joku räkänokka täällä huuteliskin vaikka ja mitä.

Propsit ukoille.

tiieitiijuu: Toisaalta, Kentta ennen näyttänyt kovalta, ja nyt näyttää löysältä, mutta on nykyisin oikeasti kova eikä leikisti kova niinkuin ennen.

Jätkiltä loisto idea! Hyvää huumoria! :D Tostahan sais sellasen "Tosimiesten joulukalenterin."

Minkähän kokoinen toi Kenta olisi jos nyt vetäisi kireeksi? Melkonen jässikkä varmaan... :worship:

[whine]Minkä helvetin takia tämä(kin) threadi pitää pilata jollain FAKIN' väittelyllä jolla ei ole mitään tekemistä threadin aiheen kanssa. :curs: [/whine]

Sumppari sanoi:
tiieitiijuu: Toisaalta, Kentta ennen näyttänyt kovalta, ja nyt näyttää löysältä, mutta on nykyisin oikeasti kova eikä leikisti kova niinkuin ennen.

no juu mielipideasia. mun arvomaailmas sillä ei oo mitään väliä, vaikka tunkkais penkistä 700kg ja kyykkäis 1500kg, jos näyttää ihan paskalta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom