Ahvenanmaan pojat bodailee

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun suosikkeja on:

Kenta "för 7år sen var jag stenhård" Sandvik (148,15kg)

ja

Ove "Wide load" Lehto (141,45kg)

Just asiallisia äijiä vaikka kunnon paskamahat onkin tullut kerättyä, mut silti jotenkin hellyyttäviä voimamiehen oloisia jässiköitä :D

Ylimmällä kovat pohkeet. Alin kuitenkin parhaassa kondiksessa imo. Ylimmällä vähän turhan iso rasvaprossa. :D

Hitto toi Kruger näyttää jotenki uhvolta.:eek:
Eteenki toi kuva takaa, imo kauheen isot kädet torsoon nähden, vai johtuuko kaverin isosta päästä.:D Mitä jengi on mieltä vai näänkö mä vaan omiani:) ?

Emmä tiedä, vaikkei mulla nyt mitään varaa ole kenellekään mistään sanoa, niin onhan line up jostain huvittavan ja säälittävän välimaastosta, jos kyndit sanoo itseään bodareiksi. :)

Jollain roinakauppiaalla olis hyvät apajat ehkä. :lol2:

Jotenkin hassuja kuvia. :) Mutta Ovella kieltämättä aika leveän näköinen selkä että eiköhän siellä rasvan alla lihaakin piileskele jonkun verran..

B.O.S.S. sanoi:
Emmä tiedä, vaikkei mulla nyt mitään varaa ole kenellekään mistään sanoa, niin onhan line up jostain huvittavan ja säälittävän välimaastosta, jos kyndit sanoo itseään bodareiksi. :)

No ollaanpa sitä tosikkoja. Eiköhän jätkät tiedä ihan hyvin, miltä näyttävät.

e. ääni meni kentalle, ihmeen kovat pohkeet paksukaisella.

B.O.S.S. sanoi:

Sandvik ja Lehto ovat ihan kohtuullisen tunnettuja voimailumiehiä, MM kisoissa Tukholmassa 01-05.12.2005 Sandvik nappasi kultaa penkissä tuloksella 332,5 kg ja Lehto otti pronssia tuloksella 330,0 kg.

Mutta mikään ei tietysti ole riittävän kova saavutus, kun uskalsivat vielä osallistua leikkimieliseen bodauskisaankin :rolleyes:

Kenta tietenkin, ihan jo voimien puolesta ja kyllä sitä lihaakin taitaa siellä piilossa olla aivan saatanasti. Olisi varmaan aika kivassa kunnossa kun kiristelisi.

eikös kaikilla noista ukoista ole aikas lailla tuota voimaa?
vois tulla ihan jees paketteja jos ne hiukan tiputtelis painoa...
kenta sai mun äänet, koska se on ainoo joka saanut kilpailukieltoo!
edittiä näköjään JB ehtikin kuittaan ton voimapuolen...

JohnnyB sanoi:
Sandvik ja Lehto ovat ihan kohtuullisen tunnettuja voimailumiehiä, MM kisoissa Tukholmassa 01-05.12.2005 Sandvik nappasi kultaa penkissä tuloksella 332,5 kg ja Lehto otti pronssia tuloksella 330,0 kg.

Mutta mikään ei tietysti ole riittävän kova saavutus, kun uskalsivat vielä osallistua leikkimieliseen bodauskisaankin :rolleyes:

Jeps jeps, loistavasti sisäistetty toi mun postin sisältö. :rolleyes:

Edit:
obel sanoi:
No ollaanpa sitä tosikkoja.

Joopa joo, ei kai tuota nyt voi mitenkään tulkita noin? :)

Luni sanoi:
alimmalla jalat kuin tikut,yläkroppa saanut vaan kyytiä.

Ovat pojat huomanneet sen itsekin [Johan "som borde träna ben" (suom. "jonka pitäisi treenata jalkoja") Lehto; toim.huom.].

Asiallinen misterkisa :D

No Kenta oli 1998 noviisien raskaassa sarjassa SM. 4 kehoilun puolella. Kyllä Ovella ja Kentalla on niin maan perkuleesti pihviä tuolla alla. Satasiin jos kaverit tiputtelis niin aika ilmestyksiä olisi.

PRIEST: Koska Kenta on saanut kilpailukiellon?

Eikös Sandvikista ollut ne body-kuvatkin esillä jossain vaiheessa? Oli vielä melko mallikkaassa kunnossakin..

Lehdon selkä on kyllä vakuuttavan leveä :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom