Ahti & Heikki722 treenivideo "2 weeks out"

yleensä kai kysellään tollasilta jörkäleiltä treeni ohjelmaa, mut mua kiinnostais toi ruokapuoli. Eli heikki772 millanen on suunnilleen "ruokalista" päivälle, sillo ku et oo dietillä?

samout sanoi:
yleensä kai kysellään tollasilta jörkäleiltä treeni ohjelmaa, mut mua kiinnostais toi ruokapuoli. Eli heikki772 millanen on suunnilleen "ruokalista" päivälle, sillo ku et oo dietillä?

Ootappa, niin haen ruokapäiväkirjan....

Massakaudella esim näin:

7:30
Protsku 10/50/300 (hiilarit/proteiinit/kalorit)
1 ruispala 30/6/150
150g kanaa 0/20/120

Eli aamiaisella yhteensä 76g protskua ja570 kaloria

11:00 lounas yht. noin 150/40/1000 (kanaa, riisiä)

15:00
500g Milbona rahkaa 20/60/340
Ananaspurkki 34/1/136

16:30
250g rahkaa 10/30/170

18:00 (heti treenin jälkeen)
250g rahkaa 10/30/170
Omena 20/0/60
Banaani 20/0/80
Palautumisjuoma 10/50/300

21:30
1 prk hernekeittoa 52/30/387
tonnikalapurkki 0/40/200
Maitoa 1/2 litraa 25/16/165

Eli koko päivän saldo:
hiilaria 391g
protskua 373g
kaloreita noin 3600

Tähän päälle vielä pari lusikallista kalaöljyä ja tietysti vitamiinit, kreat ja glutamiinit.

mua kiinnostais että millasta treeniä teet viikolla? Liikkeet, Sarjat ja toisto? Kiitos jos jaksat vastata! Oon muuten kattonu kaikki teidän pätkät, ootte aika mahtavia!:lol2: :thumbs:

jonezon sanoi:
mua kiinnostais että millasta treeniä teet viikolla? Liikkeet, Sarjat ja toisto? Kiitos jos jaksat vastata! Oon muuten kattonu kaikki teidän pätkät, ootte aika mahtavia!:lol2: :thumbs:

Tämä nyt kuulostaa varmaan päättömältä, mutta sanon, että treenillä ei ole niin väliä miten treenaat, kunhan treenaat intensiivisesti, etkä koskaan treenaa lihasta, joka ei ole vielä palautunut edellisestä treenistä. 17 vuoden treenikokemuksella väitän, että jos syöt oikein ja treenaat miten sattuu, niin voit kehittyä. Mutta jos treenaat "oikein" ja syöt miten sattuu, ei mitään kehittymisen edellytyksiä ole.

Jos kerron sinulle miten treenaan, niin matkimalla omaa ohjelmaani saat tuskin parhaita tuloksia aikaiseksi. Tähän on syynä treenihistorian pituuden ja kokemuksen lisäksi myös erilaiset vaivat, jotka rajottavat treeniäni, ja pakottavat tekemään tiettyjä liikkeitä ja tietyllä tavalla.

Eli en lähde vastaamaan kysymykseesi, sillä siitä ei ole sinulle hyötyä. Tämä palsta on täynnä treeniohjelmia perusteluineen. Suosittelen, että luet niitä, laadit itsellesi ohjelmia, kokeilet miltä tuntuu, kysyt lisää jne. Ajan kanssa muotoutuu sinulle parhaiten sopivat treenimenetelmät ja vaihtoehdot.

Nyt pääsin vasta tsekkaa teidän treenivideoita. Motivoivaa katseltavaa! Hitto, että tuli Platinumia ikävä. :itku:

Heikki722 sanoi:
Tämä nyt kuulostaa varmaan päättömältä, mutta sanon, että treenillä ei ole niin väliä miten treenaat, kunhan treenaat intensiivisesti, etkä koskaan treenaa lihasta, joka ei ole vielä palautunut edellisestä treenistä. 17 vuoden treenikokemuksella väitän, että jos syöt oikein ja treenaat miten sattuu, niin voit kehittyä. Mutta jos treenaat "oikein" ja syöt miten sattuu, ei mitään kehittymisen edellytyksiä ole.

AAMEN! Tämä on itsekin ihan kantapäänkautta koettu ja en suosittele kenellekään, menee vaan aikaa hukkaan turhaan. Ravinto se on millä ne lihat kasvaa, treeni antaa "vain" ärsykkeen.

Timba79 sanoi:
AAMEN! Tämä on itsekin ihan kantapäänkautta koettu ja en suosittele kenellekään, menee vaan aikaa hukkaan turhaan. Ravinto se on millä ne lihat kasvaa, treeni antaa "vain" ärsykkeen.
Mutta kyllä treenikin on tärkeä pointti lihaksen kasvatuksessa. IMO jokaisen pitää itse löytää mikä treeni ohjelma sopii omalle kropalle parhaiten, esim. jollekin voi sopia DC, toiselle HST jne. Itsellä tuo 4-jakoinen on ihan hyvä enkä oo vähän aikaan vaihtamassa.

Toki olen samaa mieltä, että Ravinto on noin 40% tuosta komponaatiosta, mutta ei silti saa unohtaa kovaa treeniä ja lepoa, sillä ilman näitä kolmea ei kukaan voi kasvaa.

Niin ja Juntunen sen verran, että olitte siinä ojentaja videossa pahuksen hauska, kun sanoitte, tulee paksut käet tai jotain tuon tyypistä. Teillä on huumorintaju kohdallaan. :thumbs:

kiitoksia heikki, tosta saa erittäin hyvää vertailupohjaa. Nyt sitte kiinnostuin sun diettiruokapäiväkirjasta sittenki, jos ei oo liikaa vaivaa ni voisitkos vähä pasteilla tähän:)

NGV sanoi:
Toki olen samaa mieltä, että Ravinto on noin 40% tuosta komponaatiosta
:hyper:

Ja sitten itse asiaan: loistavia videoita! Olen kaikki katsonut, mitä täältä olen löytänyt! Kiitos mahtavista treenimotivaattoreista! Ja myös noista Heikki722:n vinkeistä tässä(kin) threadissa!

NGV sanoi:
Toki olen samaa mieltä, että Ravinto on noin 40% tuosta komponaatiosta
luultavasti vielä enemmän...

Heikki722 sanoi:
Ootappa, niin haen ruokapäiväkirjan....

...(hiilarit/proteiinit/kalorit)...

...Tähän päälle vielä pari lusikallista kalaöljyä ja tietysti vitamiinit, kreat ja glutamiinit.

Lasketko rasvoja ollenkaan?

Tunkekaa noi prosentit pitkälle anukseenne. Mitä tollaset prosentit oikeesti terkottaa? En ole tyhmempää kuullut kun jotain prosenttiarvoja eri osa-alueille.

Prosenttiarvot on melkeen yhtä hieno juttu kun komponaatiot.

Back
Ylös Bottom