Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samout sanoi:yleensä kai kysellään tollasilta jörkäleiltä treeni ohjelmaa, mut mua kiinnostais toi ruokapuoli. Eli heikki772 millanen on suunnilleen "ruokalista" päivälle, sillo ku et oo dietillä?
jonezon sanoi:mua kiinnostais että millasta treeniä teet viikolla? Liikkeet, Sarjat ja toisto? Kiitos jos jaksat vastata! Oon muuten kattonu kaikki teidän pätkät, ootte aika mahtavia!:lol2: :thumbs:

Heikki722 sanoi:Tämä nyt kuulostaa varmaan päättömältä, mutta sanon, että treenillä ei ole niin väliä miten treenaat, kunhan treenaat intensiivisesti, etkä koskaan treenaa lihasta, joka ei ole vielä palautunut edellisestä treenistä. 17 vuoden treenikokemuksella väitän, että jos syöt oikein ja treenaat miten sattuu, niin voit kehittyä. Mutta jos treenaat "oikein" ja syöt miten sattuu, ei mitään kehittymisen edellytyksiä ole.
Mutta kyllä treenikin on tärkeä pointti lihaksen kasvatuksessa. IMO jokaisen pitää itse löytää mikä treeni ohjelma sopii omalle kropalle parhaiten, esim. jollekin voi sopia DC, toiselle HST jne. Itsellä tuo 4-jakoinen on ihan hyvä enkä oo vähän aikaan vaihtamassa.Timba79 sanoi:AAMEN! Tämä on itsekin ihan kantapäänkautta koettu ja en suosittele kenellekään, menee vaan aikaa hukkaan turhaan. Ravinto se on millä ne lihat kasvaa, treeni antaa "vain" ärsykkeen.
NGV sanoi:Toki olen samaa mieltä, että Ravinto on noin 40% tuosta komponaatiosta
luultavasti vielä enemmän...NGV sanoi:Toki olen samaa mieltä, että Ravinto on noin 40% tuosta komponaatiosta
Alec sanoi:luultavasti vielä enemmän...
pakkorako sanoi:
Heikki722 sanoi:Ootappa, niin haen ruokapäiväkirjan....
...(hiilarit/proteiinit/kalorit)...
...Tähän päälle vielä pari lusikallista kalaöljyä ja tietysti vitamiinit, kreat ja glutamiinit.
Ratu sanoi:Lasketko rasvoja ollenkaan?