Ahti & Heikki722 treenivideo "2 weeks out"

Sama homma, munkin mielestä kannattaisi vaan vetää sitä ruokaa kunnolla että kasvaa ja heittää vaikka lenkkiä samalla jos pelkää liikaa rasvojen tuloa, kyllä ne pysyy aerobisella ihan hyvin kurissa ilman diettiäkin.

Isoarska83 sanoi:
Sama homma, munkin mielestä kannattaisi vaan vetää sitä ruokaa kunnolla että kasvaa ja heittää vaikka lenkkiä samalla jos pelkää liikaa rasvojen tuloa, kyllä ne pysyy aerobisella ihan hyvin kurissa ilman diettiäkin.
Tuota mitäh!?!:confused:
Jos ottaa aerobista niin silloin syödään enemmän jotta oltaisiin plussalla eikö? Noh eli miten rasvat voivat pysyä ns. kurissa jos siltä syö yli kulutuksen, ei noilla aerobisilla sitä pidetä kurissa vaan kaloreilla. Siis tietenkin aerobisia kannattaa tehdä, koska kuntoa tarvitaan esim. kyykyssä ja mavessa, eli on aerobisesta paljon hyötyä niin dietillä kuin off:illa. Minusta paras tapa on syödä lievästi yli kulutuksen eli noin 200-350 kaloria yli kulutuksen näin ei tule niin mahdottomasti rasvaa kun vertaa jos syö 500 kaloria plussalla. Ja tämäkin on ihan eri juttu kaikille ihmisille, koska kaikki eivät ole samanlaisia.

Vaikee kyl pidätellä nauruu, ku kaveri puhuu off-seasonista, dieteistä, bcaa - ja leusiinilisistä, vaik lihaa löytyy saman verran, ku normaalilta 16-vuotiaalta pojalta.
No tämmösiä asiakkaitahan nää kaikki lisäravinneketjut toivoo

Miikkakka sanoi:
Vaikee kyl pidätellä nauruu, ku kaveri puhuu off-seasonista, dieteistä, bcaa - ja leusiinilisistä, vaik lihaa löytyy saman verran, ku normaalilta 16-vuotiaalta pojalta.
No tämmösiä asiakkaitahan nää kaikki lisäravinneketjut toivoo
No milläs herra Miikkakka itse kasvaa ylläpitokaloreilla? :confused:
Eikös nuo ole ihan joka pojan tavalliset jutut? Noh ei varmaan, mutta itse en ole supermies joten en kasva miinuskaloreilla vaan tarvitsen pluskalorit. Miikkakka on sitten superduber mies ja kasvaa vaikka olisi miinuksella 1000. Ja jos läskiä on liikaa niin bulkaatko muka siihen lisää? Ja mitä pahaa leusiinissä ja BCAA:ssa? Mitä sitten 16-vuotiaan pitäisi ns. käyttää? Joka äidin ruokia vai, ei taida proteiinia niistä yleensä irrota paljon kakkiakaan.

Sorry vähän meni överiks ja offtopiciksi.:D

NGV sanoi:
No milläs herra Miikkakka itse kasvaa ylläpitokaloreilla? :confused:
Eikös nuo ole ihan joka pojan tavalliset jutut? Noh ei varmaan, mutta itse en ole supermies joten en kasva miinuskaloreilla vaan tarvitsen pluskalorit. Miikkakka on sitten superduber mies ja kasvaa vaikka olisi miinuksella 1000. Ja jos läskiä on liikaa niin bulkaatko muka siihen lisää? Ja mitä pahaa leusiinissä ja BCAA:ssa? Mitä sitten 16-vuotiaan pitäisi ns. käyttää? Joka äidin ruokia vai, ei taida proteiinia niistä yleensä irrota paljon kakkiakaan.

Sorry vähän meni överiks ja offtopiciksi.:D

Mä arvostan sua paljon NGV kun jaksat laskee kaiken mitä syöt:) Mutta erästä voimamiestä lainatakseni: "Mulle on riittäny et maha on täynnä, ikinä en oo mitään kaloreita sun muita laskeskellu" Mä oon samoilla linjoilla, mutta nostan hattua niille, jotka jaksavat paneutua tohon ruokapuoleen niin kuin NGV:thumbs:

Bodaaja sanoi:
Mä arvostan sua paljon NGV kun jaksat laskee kaiken mitä syöt:) Mutta erästä voimamiestä lainatakseni: "Mulle on riittäny et maha on täynnä, ikinä en oo mitään kaloreita sun muita laskeskellu" Mä oon samoilla linjoilla, mutta nostan hattua niille, jotka jaksavat paneutua tohon ruokapuoleen niin kuin NGV:thumbs:
Kiitos.:worship: :worship:
Mun on pakko katsoa sillä jos en katsois niin mulla olisi semmoinen kunnon möhö maha, kun geenejä ei oo mihinkään muuhun.:D
Jos olisinkin semmoinen, että vaikka olisin 500 plussalla pitkään ei tulisi hirveästi rasvaa niin en mä laskeskelisi mitään muuta kuin proteiinin määrä, mutta ei oo mua onnistanut geeni lotossa .:jahas:

kyllä se niin on, että niille joille lihaa tulee vähemmän, vaikka söis hevosia, niin pitää tunkee lisää ruokaa. ja ne jotka saa 10297410487813249 kiloa läskiä bulkin aikana, pitää tarkkailla syömisiä? jos NGV on huomannut, että läskiä tulee, niin miks pitäis sanoo sille, että tuu läskimmäks? ite täytin just 18 v ja dietti loppuu huomenna, eli aamulla lenkille ja sitten aletaan syömään. ja olin dietillä 6,5 viikkoa, ja läskiä lähti ja nyt on taas kiva alkaa syömään

NGV sanoi:
plaaplaaaa... mutta ei oo mua onnistanut geeni lotossa

Lopeta jo toi vitun geenien syyttely.
Se ett hulkki syyttelee geeniään kaikest ei tarkota ett sunki pitää niist vinettää.
Toss iäs ja toll treenitaustalla ett voi kehostas kuule paljo sanoo.

Joskus 5vuoden pääst voit tulla kertomaa ett prkl ku on huonot geenit ku haba ei kasva nii hyvi ku ojentaja.
Siihe asti voit pitää ne vitun geenilöpinät iha omana tietonas.

Amis sanoi:
Lopeta jo toi vitun geenien syyttely.
Se ett hulkki syyttelee geeniään kaikest ei tarkota ett sunki pitää niist vinettää.
Toss iäs ja toll treenitaustalla ett voi kehostas kuule paljo sanoo.

Joskus 5vuoden pääst voit tulla kertomaa ett prkl ku on huonot geenit ku haba ei kasva nii hyvi ku ojentaja.
Siihe asti voit pitää ne vitun geenilöpinät iha omana tietonas.

HAH :D

Avautuminen :D Mutta totta Amis puhuu. Ei vielä parin vuoden treenitaustalla 16v voi sanoa mitään geeneistä.

Itse ainakin lasken koko ajan paljonko kaloreita tulee syötyä. Tai oikeastaan lasken silloin tällöin tarkan syömissuunnitelman, ja sitten syön hyvin pitkälle samalla tavalla koko ajan.

Semmoinen fiilis pohjalta syöminen johtaa kohdallani armottomaan lihomiseen. Pahimmillani painoin 115kg. Ei sitä laardia kannata väkisin kerätä vaikka olisi miten nuori, varsinkin jos on taipumusta ylipainoon.

Exorcist sanoi:
HAH :D

Avautuminen :D Mutta totta Amis puhuu. Ei vielä parin vuoden treenitaustalla 16v voi sanoa mitään geeneistä.
No en tarkoita kehitystä lihaksissa vaan ylipäätään siitä, että läskiä kertyy tähän kroppaan paljon vaikka olisin 300 kaloria plussalla, eli mistäköhän tuo johtuu olisikohan geeneistä. En ole sanonut ikinä, ettäkö esim. ojentajani olisi heikompi kuin hauis tai etc, mutta kyllä 5 vuoden päästä pääse valittelemaan kun on valittamisen aihetta lihas osastolla, nyt on läski osastolla valittamista.

Ksena sanoi:
kyllä se niin on, että niille joille lihaa tulee vähemmän, vaikka söis hevosia, niin pitää tunkee lisää ruokaa. ja ne jotka saa 10297410487813249 kiloa läskiä bulkin aikana, pitää tarkkailla syömisiä? jos NGV on huomannut, että läskiä tulee, niin miks pitäis sanoo sille, että tuu läskimmäks? ite täytin just 18 v ja dietti loppuu huomenna, eli aamulla lenkille ja sitten aletaan syömään. ja olin dietillä 6,5 viikkoa, ja läskiä lähti ja nyt on taas kiva alkaa syömään
Kyllä Ksena tietää.:worship:
Tämäkin on aivan yksilö juttu, toisilla tulee helpommin läskiä kun taas toiset saa ahtaa itseensä 10000 kaloria ennen kuin on plussalla. Itse yritän olla dietaamatta hirveästi, koska silloin ei lihas kasva joten yritän bulkilla ollessani nostaa painoa todella maltillisesti jotta välttyisin rasvalta, että voisin bulkata pitempään. Tosin kyllä joskus on ihan pakko ottaa 6-8 viikon diettiä.

Vähän :offtopic: :ia, mutta tsemppiä off-seosenillenne..:thumbs:

Back
Ylös Bottom