Sama homma, munkin mielestä kannattaisi vaan vetää sitä ruokaa kunnolla että kasvaa ja heittää vaikka lenkkiä samalla jos pelkää liikaa rasvojen tuloa, kyllä ne pysyy aerobisella ihan hyvin kurissa ilman diettiäkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuota mitäh!?!Isoarska83 sanoi:Sama homma, munkin mielestä kannattaisi vaan vetää sitä ruokaa kunnolla että kasvaa ja heittää vaikka lenkkiä samalla jos pelkää liikaa rasvojen tuloa, kyllä ne pysyy aerobisella ihan hyvin kurissa ilman diettiäkin.

No milläs herra Miikkakka itse kasvaa ylläpitokaloreilla?Miikkakka sanoi:Vaikee kyl pidätellä nauruu, ku kaveri puhuu off-seasonista, dieteistä, bcaa - ja leusiinilisistä, vaik lihaa löytyy saman verran, ku normaalilta 16-vuotiaalta pojalta.
No tämmösiä asiakkaitahan nää kaikki lisäravinneketjut toivoo

NGV sanoi:No milläs herra Miikkakka itse kasvaa ylläpitokaloreilla?
Eikös nuo ole ihan joka pojan tavalliset jutut? Noh ei varmaan, mutta itse en ole supermies joten en kasva miinuskaloreilla vaan tarvitsen pluskalorit. Miikkakka on sitten superduber mies ja kasvaa vaikka olisi miinuksella 1000. Ja jos läskiä on liikaa niin bulkaatko muka siihen lisää? Ja mitä pahaa leusiinissä ja BCAA:ssa? Mitä sitten 16-vuotiaan pitäisi ns. käyttää? Joka äidin ruokia vai, ei taida proteiinia niistä yleensä irrota paljon kakkiakaan.
Sorry vähän meni överiks ja offtopiciksi.:D
Mutta erästä voimamiestä lainatakseni: "Mulle on riittäny et maha on täynnä, ikinä en oo mitään kaloreita sun muita laskeskellu" Mä oon samoilla linjoilla, mutta nostan hattua niille, jotka jaksavat paneutua tohon ruokapuoleen niin kuin NGV:thumbs:Kiitos.Bodaaja sanoi:Mä arvostan sua paljon NGV kun jaksat laskee kaiken mitä syötMutta erästä voimamiestä lainatakseni: "Mulle on riittäny et maha on täynnä, ikinä en oo mitään kaloreita sun muita laskeskellu" Mä oon samoilla linjoilla, mutta nostan hattua niille, jotka jaksavat paneutua tohon ruokapuoleen niin kuin NGV:thumbs:
NGV sanoi:plaaplaaaa... mutta ei oo mua onnistanut geeni lotossa
Amis sanoi:Lopeta jo toi vitun geenien syyttely.
Se ett hulkki syyttelee geeniään kaikest ei tarkota ett sunki pitää niist vinettää.
Toss iäs ja toll treenitaustalla ett voi kehostas kuule paljo sanoo.
Joskus 5vuoden pääst voit tulla kertomaa ett prkl ku on huonot geenit ku haba ei kasva nii hyvi ku ojentaja.
Siihe asti voit pitää ne vitun geenilöpinät iha omana tietonas.
No en tarkoita kehitystä lihaksissa vaan ylipäätään siitä, että läskiä kertyy tähän kroppaan paljon vaikka olisin 300 kaloria plussalla, eli mistäköhän tuo johtuu olisikohan geeneistä. En ole sanonut ikinä, ettäkö esim. ojentajani olisi heikompi kuin hauis tai etc, mutta kyllä 5 vuoden päästä pääse valittelemaan kun on valittamisen aihetta lihas osastolla, nyt on läski osastolla valittamista.Exorcist sanoi:HAH :D
Avautuminen :D Mutta totta Amis puhuu. Ei vielä parin vuoden treenitaustalla 16v voi sanoa mitään geeneistä.
Kyllä Ksena tietää.Ksena sanoi:kyllä se niin on, että niille joille lihaa tulee vähemmän, vaikka söis hevosia, niin pitää tunkee lisää ruokaa. ja ne jotka saa 10297410487813249 kiloa läskiä bulkin aikana, pitää tarkkailla syömisiä? jos NGV on huomannut, että läskiä tulee, niin miks pitäis sanoo sille, että tuu läskimmäks? ite täytin just 18 v ja dietti loppuu huomenna, eli aamulla lenkille ja sitten aletaan syömään. ja olin dietillä 6,5 viikkoa, ja läskiä lähti ja nyt on taas kiva alkaa syömään
:ia, mutta tsemppiä off-seosenillenne..:thumbs: