Ahdistavimmat elokuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taru Sormusten Herrasta - Kaksi Tornia
En tiiä mikä oli, mutta ahisti aivan pirusti koko leffan ajan. Sillon kun eka kerran katoin teatterissa. Se oli yhtä tuskaa.. :jahas:

Originally posted by Ande
Toi Mullholland Drive on elokuvahistorian paskin elokuva!

Ja onko Manaaja se, jossa se tyttö kusee portaisiin, ja se sänky leijuilee ylösalas? Luulin ensi että se on joku komedia.

huumorimiehiä vae ?

Originally posted by arni
The Ring oli niin piinaava ja sairas että sen katsominen ei ollut enää miellyttävää...

The Ringissä piinasi eniten se, että olin mennyt tuhlaaman 2euroo niin könön elokuvan vuokraamiseen. Yöunet meni sen siliän tien... Pekka ja Pätkä lumimiehen jälijillä oli paljon piinaavampi ja sairaampi!
Kui täällä Pakkiksella jaksetaan ylistää Ringiä useammallakin threadilla? Eikö täällä ole ketään muuta jonka mielestä Ring oli todella väsynyt eikä pelottava leffa?

Originally posted by Ratu
The Ringissä piinasi eniten se, että olin mennyt tuhlaaman 2euroo niin könön elokuvan vuokraamiseen. Yöunet meni sen siliän tien... Pekka ja Pätkä lumimiehen jälijillä oli paljon piinaavampi ja sairaampi!
Kui täällä Pakkiksella jaksetaan ylistää Ringiä useammallakin threadilla? Eikö täällä ole ketään muuta jonka mielestä Ring oli todella väsynyt eikä pelottava leffa?

Vähän mielikuvitusta peliin niin kyllä pelottaa!

Itekki oo rankannu ton pelottavammaksi elokuvaksi minkä olen nähnyt.

Battle Royale oli alussa melko ahdistava, mutta sen jatkuessa turtui jo, eikä enää pahemmin liikahduttanut.

Ehdottomasti ahdistavin kokemus oli; Yksi lensi yli käenpesän
Kaverin kanssa katsoin tuon ja tuli niin sairas fiilis, että loppuun katsominen oli melko tuskaa. :joulu7:

Tässä threadissa jotkut puhuu tosiaan ahdistuksesta, jonka elokuva on aiheuttanut ja jotkut taas kertoo pelottavista elokuvista.

Mun mielestä pelko ja ahdistus on eri asioita, vaikka ne voivatkin liittyä usein samoihin asioihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom