Ahdistavimmat elokuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Gary Oldmanin ohjaama Nil by Mouth sekä Tim Rothin The War Zone. Realistista ahdistavuutta Englannista. Ray Winstone näyttelee iljetyksiä pieteetillä. Molemmat ovat hiukan Miken mainitseman, karun Kerran Sotureita -elokuvan tyylisiä.

Lisäksi useimmat Pauly Shoren "tähdittämät" leffat aiheuttavat
:wall: reaktioita. :D

oikeastaan tähän vois heittää the ringin..vaikka leffa oli helvetin hyvä niin kyllähän tuo selkäpiitä karmii..:itku:

Originally posted by Shelto
Requiem for a dream - Unelmien sielumessu, on niinku ylivoimasesti ahdistavin elokuva minkä oon ikinä nähny. Ku leffa loppu ni mä jäin jumittaa lopputekstei, kuuntelin sitä piinaavaa loppumusaa, enkä päässy sohvalt ylös vähään aikaan. Se oli vaikuttava ja v***n hyvä elokuva. Täys 10!!!! Pistäkää omia mielipiteitänne ahdistavista elokuvista.

Oli kyllä munkin mielestä aika pirun ahdistava ja masentava leffa.

Mutta mitä? Tetsuot ahdistavia?! Elokuva alkaa kun tyyppi vetää pohjelihaksensa auki ja survoo sinne rautaputken. Sitten lähtee juoksemaan sekopäisenä kadulle ja jää auton alle. Ja taustalla soi rento ja svengaava jazz musiikki. Kyllähän tämä lähentelee jo taidetta.:joulu1:

The cell ja painajaiset elm streetillä. Katsoin yks lauantai koko boxin putkeen. Minä unta sain ja...

The Ring on ollut ainut elokuva jossa olen pelännyt oikeasti...elokuva oli niin piinaava ja sairas että sen katsominen ei ollut enää miellyttävää...vieläkin muistikuvat elokuvasta pelottelevat sielun syövereissä....tulen hulluksi :evil:

PS. elokuvan jälkeen oli hupaisaa kun kaveri huomasi otollisen hetken säikäyttää minut oikein kunnolla...no kaveri tietysti karjaisi päin naamaa ja säikähdin ihan saatanasti ja jotenkin vaistomaisesti oikea jalkani pongahti suoraan kaverin palleille...refleksi oli erittäin voimakas ja kyllähän kaveri kitui suhteellisen kauan maassa...itsekin aloin jo välistä pelätä kaverin isyyslomien ja lapsilisien puolesta...onneksi tilanteesta selvittiin säikähdyksellä (kirjaimellisesti) ja kaverilla ei käynyt kumminkaan.

tilanteen aikana istuin siis tuolilla ja potku lähti aivan kuin reidenojennuksessa. voi kun saisi aina samanlaisen voimantuoton tärkeämpiin liikkeisiin tällä kertaa kohdallani voitiin puhua räjähtävyydestä :thumbs:

Joo, kyllä toi Unelmien Sielunmessu on ahdistavin, mitä olen nähnyt. Ekalla kerralla ei oikein pystyny soundtrackiakaan kuuntelee(leffan katselusta oli aikaa ainakin viikkoja ellei kuukausia, no mielikin oli silloin matala...) Kokeilkaas vielä Dancer in the Darkia ja Tunnit leffaa. No ne on ehkä enemmän naisille menevää. :nolo:

Ja ylihuomenna sitten nauttimaan Kuninkaan paluusta.:worship:

Manaaja Director's Cut piti kyllä leffateatterissa penkissä kiinni aika tehokkaasti. Pahimmat kylmät väreet IKINÄ tuli siinä kohdassa, missä Regan näkee ensimmäistä kertaa sen valkoisen pirun naaman. :joulu5:

mask1.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomi
Manaaja Director's Cut piti kyllä leffateatterissa penkissä kiinni aika tehokkaasti. Pahimmat kylmät väreet IKINÄ tuli siinä kohdassa, missä Regan näkee ensimmäistä kertaa sen valkoisen pirun naaman. :joulu5:

mask1.jpg

Samaa mieltä, traumojakin jäi aika pahasti. :(

Kyllä mä listaan myös The Blair Witch Projectin aika ahdistavaksi. Katoin sen vielä sillä tavalla, etten tiennyt leffasta etukäteen mitään ja kaveri mehutti että on oikeeta materiaalii. Kyllä sitä leffan jälkeen kelas hiukka et oliko toi oikeeta vai kusetetaanko mua nyt ihan kybällä.

Painajainen Elm Streetillä onnistui kyllä säikäyttämään muutamassa kohdassa ja sai pulssin kohoamaan.

Originally posted by NatuSan
Painajainen Elm Streetillä onnistui kyllä säikäyttämään muutamassa kohdassa ja sai pulssin kohoamaan.

No pari kohtaa siinä ehkä oli jota ehkä säikähti, mutta meni se naurettavuuden puolelle. Itse nauroin enemmän elokuvan aikana kuin jännitin. Samoin The Ring meni pilalle siinä kun kaveriporukalla röhötettiin koko elokuvan ajan pelkästä pettymyksestä.

Originally posted by Hippa
Lapsuuden loppu oli ahdistava. Tosi ankea ja kamala.

Ahdistava ja ankea kyllä, mutta ei missään nimessä kamala. Harmi että elokuva on sangen harvinainen, DVD-julkaisua ei taida Suomi-teksteillä olla. Alkuperäinen nimi Reflecting skin.

Titanic :) .

Jostain syystä elokuvat joissa käsitellään pahaa ja jossa on personoitunut paha mukana kuviossa, ovat olleet ahdistavia. Omen, maanaja ja muut sille linjalla osuvat elokuvat ovat olleet ahdistavia. Tosin ei tuo manajaa enää pelota kuten ennen :)

Tuskin sekään mikään huono juttu, että sellaiset elokuvat jossa väkivalta kuvataan realistisesti tuntuvat usein pahalta. Kylmä rinki on välillä ollut sillä asteella että ihan pahaa teki. Ei joku akillesjänteiden viiltely sellissä vartijoiden pitäessä kiinni näytä mitenkään kivalta. Tai se Alvarezin idea silpoa vartijan silmät :(

Viddu kun se Ring oli tylsä. Tai ainakin se alun 15 minuuttia jotka jaksoin katsoa.

Aika ahdistava kakarana oli Cannibal holocaust. Nykyään ei oikein mikään jaksa hetkauttaa. Jotkut saavat kyllä hyvälle mielelle, mutta ahdistusta ei oikein enää tunne.

Suositut

Back
Ylös Bottom