Ahdistavimmat elokuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Shelto
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Requiem for a dream - Unelmien sielumessu, on niinku ylivoimasesti ahdistavin elokuva minkä oon ikinä nähny. Ku leffa loppu ni mä jäin jumittaa lopputekstei, kuuntelin sitä piinaavaa loppumusaa, enkä päässy sohvalt ylös vähään aikaan. Se oli vaikuttava ja v***n hyvä elokuva. Täys 10!!!! Pistäkää omia mielipiteitänne ahdistavista elokuvista.

Niin ja elokuva nimeltä Pi on myös aika sairas. Sama ohjaaja ku Requiemissa. Siin ku se äijä saa niit päänsärkykohtauksia... huh huh, `tun mageesti tehty.

Originally posted by Shelto
Niin ja elokuva nimeltä Pi on myös aika sairas. Sama ohjaaja ku Requiemissa. Siin ku se äijä saa niit päänsärkykohtauksia... huh huh, `tun mageesti tehty.

"When I was a little boy my mother told me not to stare in the sun. So once when I was six I did"

Erittäin häiriintynyt ja mielenkiintoinen leffa! Darren Aronofsky on jumala, toivottavasti jätkä sais pian jotain muutakin valmiiksi kuin noi pari mestariteosta (En laske Belowta).

Pari ensimmäistä Alienia, etenkin 2 olivat ainakin lapsena katsottuna todella ahdistavia kokemuksia.

musta ainakin 8mm kun ekan kerran näin....Gage vetää kyllä huipusti näytellyn roolin.

Maanaja ja Hohto on sellasia leffoja että on tuska hiki valunu ihan norena kun niitä on kattonu!! Aivan mielettömän hyviä leffoja! Manaajassa se porrashämähäkkikävely oli sellanen kohtaus että oli pakko laittaa leffa paussille ja vähän aikaa huohottaa...:evil:

:worship: "Your mother sucks cocks in the Hell!"Heere... is Johnny!" :worship:

Hohto on tosiaan mullakin listalla.
Toisia:

-Viidakon Ykä
-Uhrilampaat

Nuo nyt ainakin.

Originally posted by Tiedz
musta ainakin 8mm kun ekan kerran näin.

Jep, mä en nukkunu moneen päivään, kun olin nähny ton.

Toi Unelmien Sielunmessu oli myös todella ahdistava.

The Ring on kyllä omaa luokkaansa tässä skaalassa :(

Beverly Hillsin Nuijaninja. Traaginen tarina riipaisee sydäntäni tänäkin päivänä, en saa katsottua loppuun ilman kyyneliä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
The Ring ahdisti. Päätin etten enää kiusaa itseäni katsomalla kauhuleffoja, niin vittumainen olo tuli tuota katsoessa.

Vihriä maili on aikas vaikuttava:itku:

Originally posted by msj81
Kaikki Ernestit. Ovat niin ahdistavia ettei niitä voi katsoa.

Mun piti hakea unilääkitys kun katsoin ernest ja peikko- elokuvan:itku: terapiassa kuljetaan vieläkin

nimimerkki: ernest pilasi lapsuuteni

Hohto, nimenomaan Jack N...(<-mitenkähän toi kirjoitetaan:nolo: )

Katsoin sen moooonta vuotta sitten, enkä vieläkään ole toipunut.

Woody Harrelsonin ja Juliette Lewisin Natural Born Killers oli minusta helvetin ahdistava, en osannut katsoa sitä komediana.

"He kyllä tietävät, että he rikkovat lakia. He eivät vain välitä."

Ja myöskin Piina - Misery. Kun kaverilta murskataan jalat lekalla.

Originally posted by rintafile
The Ring on kyllä omaa luokkaansa tässä skaalassa :(

Joo nii oli. Varsinki ku olin leffas kattomas sen kavereiden kans ja kaks liisaa kilju takana, joka kerta ku jotain tapahtu :thumbs:

Unelmien sielunmessu ja Pi ovat kyllä mahtavia. Breaking the Waves on yksi joukossa.
Being John Malkovich, jossa työskennellään 7 1/2(?) kerroksessa ahdistaa...

Suositut

Back
Ylös Bottom