Aguileran off seasoni???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taitaa taas anoreksia jäädä pois muodista :) ehkä parin vuoden päästä, aikasintaan..

Huhhuh... jotenkin toi makkara ei vaa sovi yhteen muun kropan kanssa mun mielestä. Toihan on jo samaa luokkaa kun mun vatsa :D

Noi mustat hiukset sille kyllä sopii paremmin kuin blondit.

h.

Akileera on sitten tehny ittestään vanapiiniggan, hoho! :)
Nyt odotellaan vaan millonka se saa potkut kun maha roikkuu jo polvissa! :lol2:

Kikkahan ei saanu levytysopimusta just sen takia kun oli mahaa vähän liikaa.. vai oliko se just sen takia kun se sai fudut..:rolleyes:

Mä meinasin postittaa nämä samat kuvat jo muutama viikko sitten, mutta en viitsinyt, koska mun edellinenkin threadi Christinan läskeistä päätyi lukkoon. :)

Originally posted by Waltteri
No ei senyt niin kamalan näkönen oo mutta alkaa olla niillä rajoilla että kannattaako enää pukeutua noin...

Samaa mieltä. Ihan riittävän hoikka tytskä tuo on. Iloksihan tuota jo katselee :D

Originally posted by Naskali
Ei ainakaan vielä. Kuinka moni pystyy elämään kahdella sadalla kalorilla näkemättä nälkää?

http://www.iltalehti.fi/2003/06/25/860523_ih.shtml
Auts. Tuo Lara Flynn Boyle oli vielä Twin Peaks:in aikoihin tosi hyvännäköinen nainen (vaikka itse myös naisena sanonkin) ja vielä pitkään senkin jälkeen. Kunnes alkoi pumpata huuliaan ja nyt sitten tuo laihdutus :(

Joo mä näin sen kuvan lehdestä(lara flynn boyle), ei olis tunnistanut kuvasta, niin on muija muuttunut.
Tossa ei ole kyse laihdutuksesta vaan jonkinasteinen syömishäiriö.

Tarkoitat, että sillä on tossa tuommoinen "vagina-symboli"? ;) Ehkä sen on tarkotus viedä huomio siitä, että selluliitti hieman vilkkuu tuolta paljaista kohdista ;)

Saa olla tarttumavaraa :) Ja mikäs siinä jos tykkää pukeutua paljastavasti, kun sitä pintaa on paljon paljastettavaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom