Aguileran off seasoni???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kynäniska
Joku kaveri sanoi lukeneensa jostain että läskistymisen syynä on e-pillereiden käytön aloitus!

Enpä olis kuullu kenenkään lihovan noin paljoa e-pillereistä..
on tainnut olla chrisun vaan pakko keksiä joku syy yhtäkkiseen lihomiseen.:

Jaa Sun kyllä moni mimmi lihoo pillereiden kanssa enemmänkin. Onneksi useimmat ei.

Psychoped kirjoitti : "DAMN, ton prinsessan testoleuka on kyl aika hurjan näköinen käsivarsien rinnalla"

En tiedä kuinka tosissasi sanoit tuon "testoleuan", mutta haluaisin kuitenkin nyt tosissani kysyä, että ajatteletko todella, että leuan vahvuus ja voimakkaat piirteet johtuvat testosteronista?

Kyllähän se on totta että miehellä on voimakkaat piirteet verrattuna naisiin ja naisille myös saattaa tulla jos treenaavat tai käyttävät aineita, mutta eikö se leuan kasvaminen ja kasvojen voimistuminen yleensä johdu kasvuhormonista?

Itse olen ainakin niin ymmärtänyt.

Originally posted by rollerghost
eikö se leuan kasvaminen ja kasvojen voimistuminen yleensä johdu kasvuhormonista?

Niin se elama vaan meita paahan potkii, prinsessat ne vaan saa kasvutkin tyosuhde-etuina, ei meille koyhille maalaispojille piisaa kun kaurapuuroa, talkkunata ja finneja perseeseen....

P.S. Kylla ma NYT tajuun miks kaarlekustaa on niin sairaan hyva pingiksessa!!

Originally posted by rollerghost
Psychoped kirjoitti : "DAMN, ton prinsessan testoleuka on kyl aika hurjan näköinen käsivarsien rinnalla"

En tiedä kuinka tosissasi sanoit tuon "testoleuan", mutta haluaisin kuitenkin nyt tosissani kysyä, että ajatteletko todella, että leuan vahvuus ja voimakkaat piirteet johtuvat testosteronista?

Kyllähän se on totta että miehellä on voimakkaat piirteet verrattuna naisiin ja naisille myös saattaa tulla jos treenaavat tai käyttävät aineita, mutta eikö se leuan kasvaminen ja kasvojen voimistuminen yleensä johdu kasvuhormonista?

Itse olen ainakin niin ymmärtänyt.

Ei kai rollerghost oo tänä vuonna valmistunut provisoriksi tai kenties lääket. kandiksi? :lol2:
Taitaa SUSTA kova tohtori tulla jos tiedät kasvusta jotain :lol2:
Suonet anteeksi etten kirjoittanut
HGH-LEUKA

Originally posted by Sun
Enpä olis kuullu kenenkään lihovan noin paljoa e-pillereistä..
on tainnut olla chrisun vaan pakko keksiä joku syy yhtäkkiseen lihomiseen.:

E-pilsuthan vaikuttaa aika erilailla riippuen naisesta. Joltain sekoo pää, joku lihoo, joku menettää seksihalut, jollekin kasvaa parta, joku alkaa nähdä tähtiä keskellä kirkasta päivää, jollekin tulee naapurin sedän näköinen vauva, jollekin ne ei aiheuta mitään komplikaatioita. Eli jos tuokin tyttö on elänyt BigMac päivässä ravinnolla 5v ja sit kyllästyy kortusejen kanssa räpläämiseen ja alkaa vetää hormoonia niin saattaa jotain tapahtua. Tuskin tuo laardi kuitenkaan pysyvämpää on, tuokin saattaa nyt jo olla samanlainen pulkannaru kuin ennenkin. Ihmedietit nääs...:david:

En sitten tiedä onko tämä myyvää? Sillä ei kristiina kyllä ainakaan sillä kamalalla musiikillaan mitään myy :whip: ! Toisinsanoen, ei taida kristiinasta kuulua mitään ennenkun on taas ns. normaalimitoissaan. Aika sairaanloiselta se ennen kyllä näytti ja ainakin mun silmään tämänhetkinen tilanne ei kyllä ainakaan oo parempi. (en ole kylläkään hänestä tykännyt missään vaiheessa)

Ja noista vaatteista sen verran, että olis syytä kyllä katsella ensin peiliin ja sen jälkeen vasta valkata jotain vaatteita.. ettei pukkaa ihan noin pahasti pihalle.. Onhan sitä ihmiselle suotava, että välillä saa syödäkin, mutta mutta..... (tämän takia minäkin piilottelen telttakankaissa ;) )

I rest my case

Paljonko se tienaa ?

Originally posted by SirVili
http://kouhsari.com/ca2.jpg

Tässä kuvassa pirun seksikäs. Ei musta ole häntä arvostelemaan...

Kyllä nainen saa pehmeä olla..

Saahan sitä pehmeyttä vähän olla, mutta ei sitä varmaan ihan tollasissa releissä kahvojen ja makkaroiden kanssa esiinny edukseen.

Vähän sama kuin minä alkaisin heilua ihmisten ilmoilla parhaassa bulkkipöhössä napapaidassa.

PS. Paskat mistään pillereistä johdu, ohimennen näin pätkän MTV:ltä jostain dokkarista missä ko. tähtönen tunnustautui burgerimestojen suurkuluttajaksi varsinkin jos on henkisellä puolella kireyttä. Näytettiin vielä pätkää missä kesken kiireen johonkin miitinkiin piti limusiinilla kurvata Burger Kingin kautta hakemassa täysi lasti evästä mukaan ja siinä se sitten survoi menemään majoneesit poskella haastattelun lomassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom