After Training

del32157754

Banned
Onkos pakkiksen porukka kokeillu tota SF Proteinin valmistamaa After Training palautus juomaa?Onko tosiaan markkinoiden täydellisin palautusjuoma?Eikä ole edes kovin kallista.Vai löytyykö joku vieläkin parempi tuote? :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa After Trainingissä on suurin osa proteiinista soijaisolaattia mutta en tiedä onko se sitten paljon huonompaa kun heraisolaatti. Ainakin siinä oli paljon vitamiineja mukana hyvänä puolena.

Ric Flair sanoi:
Tossa After Trainingissä on suurin osa proteiinista soijaisolaattia mutta en tiedä onko se sitten paljon huonompaa kun heraisolaatti. Ainakin siinä oli paljon vitamiineja mukana hyvänä puolena.

Soijaa?

Aineosat: Heraproteiinit, maltodekstriinit, kreatiinimonohydraatti, kreatiinisitraatti, aminohappolisäykset, vitamiinit ja mineraalit.

Oon tuota joskus pussin tai pari syöny. En mä kyllä oo ikinä mitään ihmeellistä eroa huomannu, oli palautusjuoma sitten mikä hyvänsä. Kaikki palarit on asiansa ajanu.

Ihan hyvä palautusjuoma.

Just tänään olin tuolla Helsingissä Ikivihreä kaupassa ja siellä hypistelin SF After Training pussia ja siinä mun mielestä luki ainesosissa ensinnä soijaisolaatti ja sen jälkeen vasta tuli herakonsentraatit ja hydrolysaatit ja muut.

Miten ihmeessä te useat pakkislaiset osaatte kertoa, miten hyvin joku palautusjuoma "potkii". Itse en ole kyllä huomannut millään tasolla ikinä mitään "potkuja" muutoin kuin rahapussissa. Kuitenkin itsekin käytän niitä (Prolab aah...paluuta ei rahvaan pariin ole !!!). Ainoat KONKREETTISET erot huomaan maussa ja sekoittuvuudessa. "Potkuista" ei oo mitään hajua. On totta, että palautusjuoma on varmasti hyödyllinen, mutta kaipa se potkiminen tapahtuu kuitenkin solutasolla, eikä sitä "Tauno Tasapää" huomaa millään lailla. Treenin jälkeiset kivutkin ja niistä parantuminen on mielestäni kyllä hyvinkin monen muun asian summa, kuin noiden palautusjuomien "potkujen". Sen ymmärrän, että joku aito anaboli "potkii".
Kyllä vaikka vetää mitä ja kuinka paljon kaupasta saatavaa tuotetta, niin paikat on parhaimmillaan todella kipeänä 4 - 5 päivääkin kovimmista puristuksista.

Muistin virkistämiseksi, isoja miehiä (ja makeita punttimimmejä) oli jo 70 - 80 luvulla, ja tuolloinen hifistelyn huippu pukuhuoneissa oli Pilttipurkki tai banaani. Nää kaupalliset palautusjuomat on tullu vasta kymmenen vuoden sisällä kehiin.

No sorry, meni vähän ohi aiheen, eli varmaan se Afterkin "potkii" todella hyvin...

Itsellä on kans ensimmäinen pussi kokeilussa ja ainoa esille tullut miinus seikka on vatsavaivat. Ei taida oikein sopia tuo fruktoosi herkkävatsaiselle. Muuten ihan jees!

Ite oon juonu n.vuoden ja mulle ainaki sopii ku nenä päähän! Makuna metsämarja kolahtaa parhaasti "kirpeytensä" ansiosta. Muut SF:n metsiksen makuset tuotteet onkin paljon laimeempia. Johtusko afterin vitskuista :eek:

Herra 47 kirjoitti: "Ei taida oikein sopia tuo fruktoosi herkkävatsaiselle. Muuten ihan jees!"

No ei se fruktoosi siellä mahassa mitään ihmeellistä tee, sehän on hedelmäsokeria, parempi muunnos tavallisesta sokerista, koska imeytyy tasaisemmin, eikä tule niin suuria heittoja verensokeriin. Toki jos tavallinen sokerikin aiheuttaa sulle mahavaivoja niin sittenhän asia on juuri noin. Oliskohan siinä vaikka laktoosia? Vai onko laktoositon? Ite pystyn vetään tavallista rahkaa ja jugurttia ja jopa maitoa jonkinverran mutta monet palautusjuomat, joissa on laktoosia pistää koneen käyntiin.

Joo, itsekin käytin tuota palautumisjuomana kun se oli niin törkeän halpaa laatuun nähden... tällä hetkellä on ihan muut mömmöt palautusjuomassa, mutta kyllä tuo on ihan hyvä vaihtoehto esim. joillekin Fastin/Bullsin palautumistuotteille.

-Jusa- sanoi:
Soijaa?

Aineosat: Heraproteiinit, maltodekstriinit, kreatiinimonohydraatti, kreatiinisitraatti, aminohappolisäykset, vitamiinit ja mineraalit.

Kyllä ainakin pussin kyljessä lukee.

Suositut

Back
Ylös Bottom