After Training

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
SF:n af on eräs parhaita palautumisjuomia mitä mielestäni on.Jotkut valmistajat satsaavat makuun ja silloin niistä tulevat liian makeita.Yleensä en välitä maksaa ylimääräisistä hiilareista jos muuten syö "ihan ruokaa".Omaa mieltäni en jaksa rasittaa turhilla "miten imeytyy" ajatuksilla.Jos ei ole aiemmin ollut vaivaa kaseiinista niin miten nyt sitten täytyy pistää pannaan jos ei ole itse asiasta 100% varma.Ei kannata rajoittaa toimintaa tällaisilla mietteillä.Muuttuu vielä ahdasmieliseksi puritaaniksi ja ei uskalla syödä mitään ilman erillistä syyniä ja muiden mielipiteiden kyselyä!!!Vedin eilen pizzan helttaan ilman muiden mielipiteitä,oli hyvää.

Nitsku sanoi:
Kaksi ensimmäistä on hyvää, kaakao mielestäni jopa herkullista, mutta metsämarha on totaalisen epäonnistunut. En ole vielä tavannut ketään joka olisi siitä pitänyt.

No nyt olet :D
Sitten typerä kysymys. Onko tuos jotain sellaista ainesta jota piristää, kun treenaa illalla ja juo satsin tuota niin tuntuu ettei meinaa uni tulla millään. Vai luulenko vaan.

Anabolicus sanoi:
Omaa mieltäni en jaksa rasittaa turhilla "miten imeytyy" ajatuksilla.Jos ei ole aiemmin ollut vaivaa kaseiinista niin miten nyt sitten täytyy pistää pannaan jos ei ole itse asiasta 100% varma.Ei kannata rajoittaa toimintaa tällaisilla mietteillä.

No "miten imeytyy"-ajatus nyt vain sattuu palautusjuoman kohdalla olemaan fundamentaali. Tuolla logiikalla kannattaa syödä treenin päälle pikkukiviä.

porsas sanoi:
Sitten typerä kysymys. Onko tuos jotain sellaista ainesta jota piristää, kun treenaa illalla ja juo satsin tuota niin tuntuu ettei meinaa uni tulla millään. Vai luulenko vaan.

Tauriini nyt ensimmäisenä tulee mieleen. Tosin voi johtua ihan pelkästä treenaamisestakin.

Ainakin minulla kestää varsinkin jalkatreenien jälkeen tavallista pidempään ennen kuin nukkumatti tulee. Elimistö käy kovan treenin jälkeen vielä niin kierroksilla.

porsas sanoi:

Kaakaossa on kofeiinia.

Suositut

Back
Ylös Bottom