• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

After Training

Ikä
33
Onko kokemuksia ko. palautumis juomasta?
Oon ajatellu kokeilla, onko "toiminu" hyvin?

After training

After training on antikatabolinen palautumisjuoma kaikille tosissaan harjoitteleville. Proteiinit ja hiilihydraatit imeytyvät vaiheittain eli vaikutus alkaa nopeasti ja kestää pitkään. Sisältää runsaasti vitamiineja ja kivennäisaineita. Tuotteeseen on lisätty myös kreatiinia, glutamiinia ja tauriinia.

Käyttö: Palautumisjuomana.

Ravintosisältö / 100 g

Energia 1454 kJ / 346 kcal

Proteiini 39 g

-Glutamiini 1 g

-Kreatiini 5,5 g

-Tauriini 0,5 g

Hiilihydraatti 46 g

-Laktoosi 0,5 g

Rasva 3 g

B1-vitam. 5,3 mg

B2-vitam. 5,2 mg

Niasiini 60,3 mg

B6-vitam. 12,2 mg

Foolihappo 1092 ug

B12-vitam. 48 ug

C-vitam. 1000 mg

Beetakaroteeni 76,2 ug

E-vitam. 200 mg

Magnesium 1036 mg

Kalium 1214 mg

Kalsium 2084 mg

Sinkki 38,4 mg

Rauta 3,1 mg

Kromi 50 ug

Seleeni 55 ug

Orava

Chef
Todella vähän protskua, ja mielestäni liikaa hiilareita, sekoittele itse pääsee halvemmalla :)

ja käsitykseni mukaan kreatiiniä ei kannata koko ajan ottaa.

Juha1 sanoi:
Todella vähän protskua, ja mielestäni liikaa hiilareita, sekoittele itse pääsee halvemmalla :)

ja käsitykseni mukaan kreatiiniä ei kannata koko ajan ottaa.
Miten niin vähän proteiinia ? Eikö tuossa ole palautusjuomaksi aika paljonkin proteiinia ? Yleensähän palautusjuomissa on n. 30 g proteiinia sadassa grammassa.

Onko tuo muuten Boosmanin vai Sf-Proteinin After Training ? Jos on Sf:n niin ainakin suklaan makuinen on ihan ok tavaraa.

Mielestäni tärkeä seikka valmiissa juomajauheissa, mitä monet eivät tule ajatelleeksi on tuo kalsiumin määrä. Sehän tunnetusti hidastaa imeytymistä, ja ainakin palautusjuomassa se pilaa koko idean. Gainer -tyyppinen välipala on sitten toinen lukunsa. Mainitsemassasi tuotteessa on yli 2000mg kalsiumia/100g, ihan vertailun vuoksi, maidossa on 120mg/100g. Ja maitoahan ei (toivottavasti) kukaan palauttelujuomaansa laita.
Itse en kyseistä tuotetta palautusjuomana ottaisi, mutta välipalaksi vaikuttaisi ihan ok:lta.
Niin muuten, jos laittaa palautusjuomaansa vitamiinijauheita, niin kannattaa siitä myös zekata tuo kalsiumin määrä. Ainakaan Vitamax:ssa tuota ei ole kovin paljon, mutta itse otan vitamiinijauheet vasta tunnin kuluttua treenistä.

Joo, eihän sitä kreaa saa koko ajan "kuurittaa", mut se on eri asia palautumisjuomassa. Annos on siinä niin pieni, ja epäsäännöllinen.

Ikä
33
(liha)pyörykkä sanoi:
Mielestäni tärkeä seikka valmiissa juomajauheissa, mitä monet eivät tule ajatelleeksi on tuo kalsiumin määrä. Sehän tunnetusti hidastaa imeytymistä, ja ainakin palautusjuomassa se pilaa koko idean. Gainer -tyyppinen välipala on sitten toinen lukunsa. Mainitsemassasi tuotteessa on yli 2000mg kalsiumia/100g, ihan vertailun vuoksi, maidossa on 120mg/100g. Ja maitoahan ei (toivottavasti) kukaan palauttelujuomaansa laita.
Itse en kyseistä tuotetta palautusjuomana ottaisi, mutta välipalaksi vaikuttaisi ihan ok:lta.
Niin muuten, jos laittaa palautusjuomaansa vitamiinijauheita, niin kannattaa siitä myös zekata tuo kalsiumin määrä. Ainakaan Vitamax:ssa tuota ei ole kovin paljon, mutta itse otan vitamiinijauheet vasta tunnin kuluttua treenistä.
Juuri itsekkin luin täällä tuosta kalsiumista, pitää nyt katsoa jos sitä ostaa vaan halpaa heraa ja maltoo.
Mutta olis kiva kuulla onko tuosta jauhosta kellään henk. koht. kokemuksia.

Ei ole vielä kokemuksia. Tällä viikolla meinasin pari pussia hakea.

Samo

swahilipäällikkö
VIP
Olen kokeillut joskus ja mansikka oli ainakin hyvää jos on perso makealle kuten minä :whip:

Ikä
35
tekee tosiaan todella pahaa kun joku kirjoittaa sanan palautumisjuoma noin väärin. Ai että kun sattuu silmiin.

Mun palautusmälli sisältää 40gr proteinia ja 40gr hiilihydraattia (Proteini on 85/100 proteinia)

nipsu, käytätkö sä Muscle+;aa? siinäkinhän on ~40p/40h..
Aattelin vaan.

Mä oon jo pitkän aikaa käyttänyt tätä ja oon ollu ihan tyytyväinen. Ps: mansikka&sitruuna rocks

Samo

swahilipäällikkö
VIP
kanijeans sanoi:
Samohai:
Tuntuko toimivan sulla?
No kyllä se "toimi" ihan siinä missä muutkin.

Minä käytin pari - kolme pussillista tuota SF:n afteria. Enpä huomannut oikeastaan mitään eroa muihin. Siirryin kuitenkin boos4you:n After trainingiin, mielestäni on parempi.

Ikä
33
Pitänee ens viikolla mennä käymään luontaistuote kaupassa, kattomas hintaa.
Kait se siinä ~20e pussi on. (?)

Ostin tota sf:n after trainingia joku puol vuotta aikaa ja oli kyllä suuri pettymys. Maku oli joku metsämarja tai vastaava. Maistu jollein vanhalle mannapuurolle. Oli semmosta paskaa, että toiste en osta. Vaahtoo muuten aika reippaasti, eikä ihan heti laskenu. Huomattavasti mieluummin sijoittaisin rahani vaikka reco2:een tai n-largeen.

Vaihdoin ton jälkeen recoon ja takasin päin ei oo enää kyllä asiaa...

moppe sanoi:
Ostin tota sf:n after trainingia joku puol vuotta aikaa ja oli kyllä suuri pettymys. Maku oli joku metsämarja tai vastaava. Maistu jollein vanhalle mannapuurolle. Oli semmosta paskaa, että toiste en osta. Vaahtoo muuten aika reippaasti, eikä ihan heti laskenu. Huomattavasti mieluummin sijoittaisin rahani vaikka reco2:een tai n-largeen.

Vaihdoin ton jälkeen recoon ja takasin päin ei oo enää kyllä asiaa...
After Trainingia on kolmea makua: mansikka-sitruuna, kaakao ja metsämarja. Kaksi ensimmäistä on hyvää, kaakao mielestäni jopa herkullista, mutta metsämarha on totaalisen epäonnistunut. En ole vielä tavannut ketään joka olisi siitä pitänyt.

(liha)pyörykkä sanoi:

Voisko joku selittää tyhmälle miten kalsium hidastaa imeytymistä? :jahas:

Maidon hidas imeytyminen johtuu kaseiiniproteiinin taipumuksesta "kokkaroitua" hapon vaikutuksesta (mahalaukussa suolahapon) raejuustomaiseksi massaksi, joka sitten imeytyy hitaasti. Tämä on syy miksei maitoa palautusjuomaan... ainakin on ollut tähän asti.

Thread starter Samankaltaiset keskustelut Forum Replies Date
Hippa Tässä kunnon before after! Treeni 45
Neck Training Treeni 2
Fortitude training Treeni 7
Reverse pyramid training artikkeli, optimaalisin tapa lisätä voimaa/massaa? Treeni 7
MI40 Training program Treeni 16
Päivitetty hit - high intensity training Treeni 63
Street training paikat! Treeni 3
Serge Nubret Pump Training Treeni 38
RPT - Reverse Pyramid Training Treeni 65
PHAT ja German Volume Training Treeni 496
Pro-Pain Mike O'Hearn's Power Bodybuilding 12 Week Training Program Treeni 18
HIIT - High Intensity Interval Training Treeni 3
Time/Volume training Treeni 9
GST - Growth Stimulus Training Treeni 1
Iso 7x + Iron arms (isometric training) Treeni 1
Max OT training Treeni 44
High Volume Tier Training Treeni 9
Hardcore Training Treeni 18
The Hardcore Training Treeni 11
Essentials of Weightlifting and Strength Training Treeni 0
Controlled Fatigue Training (CFT) Treeni 1
Complex-training Treeni 23
Arnoldin Basic Training Program Treeni 6
German Volume Training vai DoggCrapp Treeni 3
Pyramid training Treeni 15
Bodyweight training Treeni 1
Escalading Density Training - EDT Treeni 47
Julien Greaux:n 15min curcuit training käsille Treeni 10
Crosstraining - yhdistelmätreenejä Treeni 94
Escalating Density Training, EDT Treeni 1
Maximum fibre recruiment training Treeni 4
Static Contraction Training / Staattinen supistustreeni Treeni 11
Strong as an Oak: an authoritative retrospective of Arnold Schwarzenegger's training Treeni 43
Low Volume, Progressive Intensity Training Treeni 7
Ronnie Coleman Training, nutrition, supplement questions forum Treeni 4
5x5 On Steroids: Enter Cluster Training Treeni 7
Power Factor Training Treeni 5
Arnold Schwarzenegger's Terminator 3 Training Program Treeni 46
tonys training system... mitä mieltä??? Treeni 23
Kaatsu (low-intensity resistance training with restricted muscular venous blood flow) Treeni 25
Inspiraatio Greatest Training Stylest Treeni 0
S225T "Greatest training style.." Treeni 29
SEAL workout training Treeni 70
pexxi Doggcrapp Training System Treeni 1991
Power Factor Training Treeni 4
Supertrainingin ISBN Treeni 1
OVT eli Optimized Volume Training Treeni 7
Strength Training Anatomy Treeni 7
US Navy Seal training program Treeni 13
Functional training Treeni 1
Samankaltaiset keskustelut