Afrikkaketju. Rotujen paremmuus

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja holle
  • Aloitettu Aloitettu
Rikostilastot selkeästi osoittaa että mustat, arabit ja muut etelän tyypit ovat alttiimpia tekemään rikoksia.
Varsinkin seksuaali ja väkivaltarikoksia.
Uskon että kyse on impulsiivisuudesta.
Ja sitä kautta alemmasta älykkyydestä.
Toki poikkeuksia on.
Ja myös valkoisissa on täysiä idiootteja, varsinkin nuorempi sukupolvi selkeesti tyhmempää kuin ennen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo ja on muutama muukin jollain samalla tyylillä rikastunut mutta jostain syystä on rikkaudet äkkiä huvenneet muihin taskuihin.
No Mikellä taitaa kohtuullisen hyvin mennä nykyään kiitos joidenkin osavaltioiden päihdepolitiikan.

Miken rikkaudet taisi hävitä Don Kingin taskuihin. Toki oli aika hyvä tuhlaamaan itsekkin. Nykyään taitaa olla aivan hyvä tilanne silti Mikellä.
 
Rikostilastot selkeästi osoittaa että mustat, arabit ja muut etelän tyypit ovat alttiimpia tekemään rikoksia.
Varsinkin seksuaali ja väkivaltarikoksia.
Uskon että kyse on impulsiivisuudesta.
Ja sitä kautta alemmasta älykkyydestä.
Toki poikkeuksia on.
Ja myös valkoisissa on täysiä idiootteja, varsinkin nuorempi sukupolvi selkeesti tyhmempää kuin ennen.
Jakomäkeläisetkin on varmaan Kaunislahtelaisia alttiimpia tekemään rikoksia.
(Sory jos on Jakomäkeläisiä ehkä minulla on vanhentunut katsantokanta)
Siinä ole oikeassa tuossa impulsiivisuudessa ja äkkipikaisuudessa jollaiseksi kulttuuri ja olot ovat heidät muokanneet.
Siitä tietysti voidaan ikuisesti vääntää olisivatko nämä "rodut" erilaisia ja älykkäämpiä jos olisivat syntyneet erilaiseen kulttuuriin joka olisi muokannut heitä erilaisiksi.
Toisaalta jossain omassaankin kulttuuri ympäristössä he saattavat käyttäytyä vähemmän väkivaltaisesti tai impulsiivisesti.

Se mitä minä olen seurannut niin aina nuorempi sukupolvi on edeltäjäänsä viisaampia ja aina vanhempi sukupolvi haukkuu nuorempia veltoiksi ja tyhmiksi.
Näin on aina ollut ja on aina oleva.
 
Viimeksi muokattu:
On minullakin oma rasistinen puoleni.
Olen maahanmuutto asioissa melkeinpä Perussuomalaisten linjoilla
On aivan toinen syy miksi en äänestä tai kannata heitä.

Suhtaudun epäluuloisesti erääseen kansalliseen vähemmistömme
toki tunnen myös kunnollisia heihin kuuluvia ja yritän käyttäytyä asiallisesti jos joudun tekemisiin heidän kanssaan.

Samoin käyttäydyn kaikkien muidenkin ihmisten,kansallisuuksien ja"rotujen" kanssa vaikka ajattelenkin että jotkut tavat tai käytös tuntuvat aiheuttavan ärtymystä.
Mietin onko niistä minulle niin väliä.

Olen ystävällinen enkä todellakaan mitenkään osoita halveksintaa tai vihaa mikäli minun annetaan olla rauhassa ja sittenkin pyrin välttämään konfliktia jos mahdollista.

Mietin tässä siirrynkö vanhuuden päivikseni pääkaupunki seudun alueelle mutta nuo uutisoinnit ja mitä olen kuullut mamu jenkeistä ja muusta siellä kyllä saivat minut empimään.

Etenkin kun vielä näin millainen hulabaloo oli Kontulan ostarilla aamuyöllä niin mietin että ehkä tämä ei ole ihan paras paikka eläkepäiviä viettää.

Tietysti Kontula on jo tavallaan poikkeus ja huonomainen mutta olen kyllä siellä viettänyt joskus viikkojakin kaverini luona ja ihan tavallisia ihmisiä siellä asuu ja ei minulla ole mitään vaikeuksia tai muitakaan tilanteita siellä sattunut.
Kuitenkin jos sattuu vahingossa huonompaan paikkaan asumaan niin jotkut viikonloppu yöt saattaisivat olla melko meluisia.
Vaikka pääsisikin legendaariseen kuntokellariin treenaamaan.

Saa nyt sitten nähdä lusiiko lopuikänsä täällä peräpohjolassa kun asun hyvällä alueella Ei ole niitä ulkomaalaisia vaikka kauppakeskuskin on tuossa ihan vieressä ja parasta että sali 100m:n päässä.
Täälläkin on alueita joissa ei niin hirveen kovasti kiinnostaisi asua.
Vai lähteekö jollekkin mukavalla luonnonkauniille pikku paikakunnalle.
Vähän kiini nyt siitä mitä rahatilanne tulevaisuudessa näyttää.

Ei mulla tämän enempää.

Ps Jo Parikymmentä vuotta sitten käytiin ex vaimoni serkun luona Södertäljessä ja totesin heille siellä että tämähän on kuin tulis ulkomaille, niin kirjava oli katukuva jo silloin siellä.
Helsinki alkaa kohta muistuttaa samanlaiselta.
 
Ps Jo Parikymmentä vuotta sitten käytiin ex vaimoni serkun luona Södertäljessä ja totesin heille siellä että tämähän on kuin tulis ulkomaille, niin kirjava oli katukuva jo silloin siellä.
Helsinki alkaa kohta muistuttaa samanlaiselta.

Varmaan offtopic, mutta tuohon kun menee Helsingin rautatieasemalle, niin kyllä löytyy kaiken maailman maleksijoita kantiksista ja muista kansallisuuksista aika helvetisti. Voi miettiä, onko kaikki tehty sen eteen, että jokainen on osallisena yhteiskunnan rakentamiseen. Aika monet isot kaupungit maassa kuin maassa muistuttavat tässä toisiaan.
 
Taisin jo tässä ketjussa aiemminkin tuoda tän esiin mut kuulisin mielelläni Wärkkärin mielipiteen, eli eikö se ole aika selvää että fyysiset ominaisuudet eroavat eri kansojen/rotujen välillä, tekeekö älykkyys ominaisuutena jonkun poikkeuksen ?
 
Taisin jo tässä ketjussa aiemminkin tuoda tän esiin mut kuulisin mielelläni Wärkkärin mielipiteen, eli eikö se ole aika selvää että fyysiset ominaisuudet eroavat eri kansojen/rotujen välillä, tekeekö älykkyys ominaisuutena jonkun poikkeuksen ?
Kyllä tekee vai löytyykö joku tutkimus jossa todetaan mustalla rodulla olevan erilaisesti poimittuneet aivot kuin valkoisilla?
 
Kyllä tekee vai löytyykö joku tutkimus jossa todetaan mustalla rodulla olevan erilaisesti poimittuneet aivot kuin valkoisilla?
Ei mulla oo mitään tietoa. Halusin vaan tietää sun kannan. Älykkyyteen kuitenkin vaikuttaa fyysisitä ominaisuuksista yhtenä esim aivojen koko. Aivoissa voi myös muita eroja olla joista löytyy kyllä juttoja.

En siis ota kantaa siihen kuka on älykkäämpi ja kuka ei, vaan siihen että kyllä se älykkyys voi olla keskimäärin eri kuin toisella rodulla.
 
Varmaan offtopic, mutta tuohon kun menee Helsingin rautatieasemalle, niin kyllä löytyy kaiken maailman maleksijoita kantiksista ja muista kansallisuuksista aika helvetisti. Voi miettiä, onko kaikki tehty sen eteen, että jokainen on osallisena yhteiskunnan rakentamiseen. Aika monet isot kaupungit maassa kuin maassa muistuttavat tässä toisiaan.
Joo kyllä äsken tuli mieleen että ei tuo jengiytyminen ja väkivalta ole mitenkään poikkeus valkoisellekkaan rodulle.
Taitaa olla vaan niin että jonnet ei muista.

Kyllä rautatietunnelissa sai -80 luvulla vielä turpiinsa jos landepaukku erehtyi sinne lorvailemaan pidemmäksi aikaa.
Yksi entinen stadilainen sanoi että nykyiset jengit eivät olisi edes uskaltautuneet rautatieasemalle silloin.
Siellä oli tavallisesti 800-1000 nuorta.
Näin saattoi käydä aboriginaalilekkin väärässä kaupunginosassa.
Oli kaupunginosa jengejä ja näiden välillä tappeluja.
Näitä oli jopa pienemmissäkin kaupungeissa.
Oli myös diinareita ja punkkareita ja näiden välisiä tappeluja.

Kyllä porukkaa myös ryöstettiin Helsingissä ja ihan runsaasti vaikka mamuista ei ollut tietoakaan silloin.
Eli olivatko Hesalaiset tyhmempiä silloin ?

Oli paljon ihan Suomalaisia nuoria
Ikäluokat olivat suurempia.
Eli kyllä se vaikuttaa jengitymiseen jos on paljon nuorta väkeä suhteellisen pienellä alueella.
Erityisesti siis testosteroidi pitoisia nuoria miehiä jotka ehkä kuuluvat vähän alempaan keskiluokkaan
Helsinki oli joskus voimakkaasti yöväenluokkainen kaupunki joltain osiltaan.

No maalla ei oltu muinaisina aikoina yhtään huonompia
Oli sovittuja joukkotappeluja kylien välillä.
Ainakin yhden tapauksen tiedän vielä -70 luvulta.

Puhumattakaan muinaisajoista etelä- pohjanmaalla
Siellä oli muuten pahimpina aikoina väkivaltainen kuolema todennäköisempää mitä amerikan Yhdysvalloissa jota pidettiin villinä läntenä.
Oliko etelä-pohjalainen rotu jotenkin tyhmempää tuolloin vai olisiko ollut syynä suuri tilattomiksi jääneiden nuorten miesten joukko vanhempien veljien periessä tilat?
Joo kuuluisimmat johtajat olivat kyllä itse tilallisia mutta he kyllä teettivät tihutöitä yleensä muilla vaikka heidän kunniaansa kansanlauluissa ylistetään.
 
Ei mulla oo mitään tietoa. Halusin vaan tietää sun kannan. Älykkyyteen kuitenkin vaikuttaa fyysisitä ominaisuuksista yhtenä esim aivojen koko. Aivoissa voi myös muita eroja olla joista löytyy kyllä juttoja.

En siis ota kantaa siihen kuka on älykkäämpi ja kuka ei, vaan siihen että kyllä se älykkyys voi olla keskimäärin eri kuin toisella rodulla.
Vissiin muistaakseni tuo aivojen poimutus on se tärkeä tekijä
Taitaa nimittäin muutamalla eläimellä olla suuremmat aivot kuin ihmisellä.
En oikein jaksa uskoa että jollain ihmis "rodulla" ne aivot olisivat erilaiset koska taitaa vain hiuksen hieno olla meidän ja simpanssin välillä.
 
Aivojen koolla on niin pieni vaikutus, ettei voida puhua, että isompi aivoiset olisi älykkäämpiä. https://www.hahku.fi/onko-isompi-paa-alykkyyden-merkki/

Kyllä kansalaisuuksien fyysisillä ja älykkyys kyvyillä on eroa. Nyt tarkoitetaan keski arvoa. Jotkut on pitkiä, jotkut lihaksikkaita, jotkut lyhyitä jne. Mä en tiedä miten kieroutuneesti pitää ajatella, ettei kansalaisuuksilla olisi eroa älyllisissä kyvyissä, kun testitkin osoittavat että Japani, kiina jne. Ovat keskiarvollisesti älykkäimpiä kansoja ja joissain on tyhmimmät kansat. Mä En enää sano missä maissa on tyhmimmät, kun joidenkin mielestä nämä kansat ovat kummallisesti täydellisiä niin fyysisesti kuin älyllisesti. Me ei olla täydellisiä. Kaikilla on omat heikkoudet.
 
Aivojen koolla on niin pieni vaikutus, ettei voida puhua, että isompi aivoiset olisi älykkäämpiä. https://www.hahku.fi/onko-isompi-paa-alykkyyden-merkki/

Kyllä kansalaisuuksien fyysisillä ja älykkyys kyvyillä on eroa. Nyt tarkoitetaan keski arvoa. Jotkut on pitkiä, jotkut lihaksikkaita, jotkut lyhyitä jne. Mä en tiedä miten kieroutuneesti pitää ajatella, ettei kansalaisuuksilla olisi eroa älyllisissä kyvyissä, kun testitkin osoittavat että Japani, kiina jne. Ovat keskiarvollisesti älykkäimpiä kansoja ja joissain on tyhmimmät kansat. Mä En enää sano missä maissa on tyhmimmät, kun joidenkin mielestä nämä kansat ovat kummallisesti täydellisiä niin fyysisesti kuin älyllisesti. Me ei olla täydellisiä. Kaikilla on omat heikkoudet.
Onhan noita netissäkin pilvin pimenin tilastoja, missä todetaan että afrikkalaisilla on alhaisempi älykkyys, vaikka kuinka vänkäisi siitä että "oon tavannut tyhmiä valkoisiakin ja se on vaan se kulttuuri".
Voe helevetti, itsehän ne sen kulttuurin on rakentanut, ei se ole mikään ilmasto johon ei pysty vaikuttamaan.
 
Vakuuttavaa todistetta siitä, että afrikkalaisten ongelma on todellakin tuo manner nimeltä Afrikka. Uuden maailman puolella Haitissa on helppo elää harmoniassa ja kukoistaa:

View: https://www.youtube.com/watch?v=wB4cef1RLSU

Haitiin ei aikoinaan mennyt englantilaiset, levittyen Yhdysvaltoihin ja Kanadaan ja näistä maista näemme miten homma skulaa vähän paremmin kuin Haitissa.
 
Viimeksi muokattu:
Haitiin ei aikoinaan mennyt englantilaiset, levittyen Yhdysvaltoihin ja Kanadaan ja näistä maista näemme miten homma skulaa vähän paremmin kuin Haitissa.

Uuden maailman sanoin ajatuksella: Americas. En tiedä onko jokin tarkempi määritelmä sille. Melkomoista, näköjään enempikin jaksoja tuolta. Oon kattellu jonkun verran videoita tältä Indigo Travellerilta, järkyttynein vaikuttais olevan tästä Haitista.

View: https://www.youtube.com/watch?v=HzBKaiSFCZc

Toki Nigeria ei huono kilpailija:

View: https://www.youtube.com/watch?v=8NTIY8Qy2f0

Shell ajanu porukat kivitaloista ja vauraudesta slummeihin.:rolleyes:
 
Haitissakin on paratiisimaisia paikkoja, joita voitaisiin hyödyntää turismissa, mutta kun ovat saaneet hölmöyttään maansa konkurssiin ja miltei sotatilaan niin sinne ei kukaan halua mennä.

Sama juttu monessa Afrikan maassa, jos he osaisivat laittaa asioita kuntoon niin voisivat elää länsimaalaisten turistirahoilla kuten thaikut.
 
Back
Ylös Bottom