affordablesupplements.co.uk?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nökö
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tilannut osoitteesta www.1getfit.com. Myös tuo Affordablesupplements toimittaa Suomeen tavaraa. Postikulut riippuvat tilauksen koosta. (kyselin asiaa sähköpostitse)

Originally posted by Nökö
tuola www.1Getfit.com postikulut näyttivät olevat Suomeen 12,99£ joka tuntuu musta kohtuuttoman paljolta.

Totta, aiemmin tuolla lähti postikulut paljon alempaa, sillon tuli tilattu jotain tarjouksessa olevia protskupatukoita,... olikohan 12mk kuluinen /kappale.. Nyt ei enää sitten kun ovat ottaneet riistopolitiikan...

tuola www.1Getfit.com postikulut näyttivät olevat Suomeen 12,99£ joka tuntuu musta kohtuuttoman paljolta.

Niin siellä aluksi näytetään, mutta kun menee maksamaan, niin se muuttuukin yllättäen 2,99 £:si. Eli halvempaa kuin Suomen sisällä tilattaessa

Originally posted by Nitsku
Niin siellä aluksi näytetään, mutta kun menee maksamaan, niin se muuttuukin yllättäen 2,99 £:si. Eli halvempaa kuin Suomen sisällä tilattaessa

Oho, hyvä tietää.... tänks
:kippis1:

Originally posted by Nitsku

kyllä se mulla vielä maksaessakin näytti ton 12.99£

kyllä se mulla vielä maksaessakin näytti ton 12.99£

Sama juttu mulla ja saman verran myöskin velottivat...

Kyselin ennen tilausta asiaa ja sanoivat että pienet paketit (pari purkkia) on mahdollista lähettää halvemmalla 2,99 hinnalla. Sain sellaisen käsityksen että tässä tapauksessa tilausta ei voisi tehdä normaalilla nettitilaus systeemilla vaan puhelimitse tai sähköpostitse. Voin olla väärässäkin, en kokeillut mitä olisi kulut näyttäneet, jos olisi tilannut pienen paketin.

Oma pakettini tuli UPSilla, painoa jotain viitisen kiloa. Kesti kylläkin luvattoman kauan tohon toimitusmaksuun näjden (pari viikkoa).

Jaa, kyllä mulla on aina ollut ne maksut sen 2,99 £. Nyt viimeksi tilasin reilun kilon painoisen paketin ja tuo vajaat kolme puntaa ilmoittivat tilausmaksuksi.

Olen huomannut, että tilauksen toimittaminen vie tuollaiset 8 arkipäivää, vaikka lupaavat toimittaa viidessä arkipäivässä.

Suositut

Back
Ylös Bottom