Aerobinen treeni massan lisäyksen yhteydessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
olen aloittanut massa lisäyksen puoli vuotta sitten ja samalla tehnyt aerobista treeniä(polkenut pyörää sun muuta). niin tuli tässä mieleeni että onko siinä mitään järkeä tehdä molempia samaan aikaan? koska heikko kuntoisena haluaisin kuntoni nousevan ihan yhtä lailla kuin massankin... osaako joku sanoa että kannattaako minun jatkaa molempien treenien tekemistä samaan aikaan? yleensä pyörää on tullut poljettua ennen ja jälkeen varsinaista voima treeniä.

Kyllä mä koittaisin minimoida kulutuksen jos painon nostaminen on mielessä. Ennen reeniä voi toki lämmittelyksi hieman polkea ja miksei vaikka hiukan välipäivinä. No, nyt nuo lauseet kumoaa toisensa :) Mutta mahdollisimman vähän IMO.

Voi hyvinkin tehdä, kunhan muistaa vaan lisätä päivittäiseen ruokaan tuon aerobisen kulutuksen kalorimäärän että kokonaiskalorit pysyy plussassa jos kerta massaa haluat. Lisäksi voisit tehdä aerobiset välipäivinä jolloin salitreenin jälkeen keho saisi suoraan lepoa.

Riittävästi ruokaa koneeseen niin kohtuullinen määrä aerobista on vain hyväksi. Se kasvattaa hapenottokykyä ja yleistä kestävyyttä, jaksaa vääntää salillakin kovempaa.

3 kertaa salilla viikossa (HST) ja siihen välipäivinä nyt talvella lätkää n. 1-3 kertaa viikkoon. Aamuisin pientä pökkelöitymistä ja seiliä, mutta kun pääsee liikkeelle ja venyttelee ja syö hyvin niin ei oo tuskista tietookaan. Ystäväni herra Kahvi on kuyitenkin auttanut aamuisin jaksamaan jo muutaman päivän ajan.

Ruokailuja pahasti häiritsee nyt 50 päivää antibiootti kuuri: 1h ennen ruokaa tai 2h ruokailun jälkeen 2x päivässä. Menee syöminen aikamoiseksi kellotteluksi esim. aamupalalla.

The Skinny Leg Syndrome

Waterbury’s Solution ( :D )

1. Train Heavy

2. Perform Short-Duration High-Intensity Sprint Sessions

3. Perform Short-Duration Steep Incline Walking Sessions

Suositut

Back
Ylös Bottom