Adrenaliini 10+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Air84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Oon nyt käynyt noin 1,5v. salilla. Treenaillut noin 4:ää eri ohjelmaa.
Kesällä tosin kävin aika epäsäännöllisesti kun työt veivät kaiken energian.

Nyt ois sellanen kun lopetin tossa tupakoinnin, ja koulun jälkeen ei juuri mitään tekemistä ole ja ois hauska kehitellä tekemistä sitten joka illaksi ettei tuohon tupakkaan taas sorru ja sais adrenaliinit purettua joka päivä.

Eli homma olis että kävisin salilla joka päivä. (Ma - Su.)
Tarvisin jotain neuvoja mitä kannattaa tehdä minäkin päivänä ja kuinka monena sarjana / liike. Toistot oon aina vetänyt 5-7.

Moni varmasti ajattelee että ei ole järkeä käydä salilla joka päivä, mut "Arskakin.."

Kiitoksia kaikille Vastaajille / Neuvojille!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Air84 sanoi:
Toistot oon aina vetänyt 5-7.
Puutun aluksi tuohon kohtaan... Mikä on tavoitteesi, miksi käyt salilla? Kannattaa todellakin harkita huomattavasti monipuolisempaa hajontaa sarjapituuksissa. Kroppa on siitä inhottava kapistus, että se adaptoituu samanlaisena pysyvään reeniin nopeasti.

Minulla on massa/voimareenissä sarjapituudet välillä 2-25. Sarjapituuksia vaihtelen lähes reeneittäin, vähintäänkin parin viikon välein. Lyhyillä haetaan voimaa, pidemmillä massaa.

Noin muuten en suosittele jokapäivä reenaamista. Lihas kasvaa levossa, hermosto palautuu levossa. Vaikka pieniksi jaetulla ohjelmalla yksittäinen lihas saisikin levätä useita päiviä putkeen, niin kokonaisuutena kroppa ei pääse lepäämään koskaan. Vähintää yksi täysi lepopäivä viikkoon IMHO.

Air84 sanoi:
Terve!
Nyt ois sellanen kun lopetin tossa tupakoinnin, ja koulun jälkeen ei juuri mitään tekemistä ole ja ois hauska kehitellä tekemistä sitten joka illaksi ettei tuohon tupakkaan taas sorru ja sais adrenaliinit purettua joka päivä.

Eli homma olis että kävisin salilla joka päivä. (Ma - Su.)
Tarvisin jotain neuvoja mitä kannattaa tehdä minäkin päivänä ja kuinka monena sarjana / liike. Toistot oon aina vetänyt 5-7.

offtopic, vituttaa muuten suunnattomasti, jos joku valittaa, että on liikaa vapaa-aikaa, kun itse täytyy oikein pinnistellä, että ehtisii 4 kertaa viikossa käytyä salilla, vaikka pidän sitä ykkösprioriteettinä.

Mutta itse aiheeseen, niin aerobista liikuntaa kahtena päivänä ja salia neljänä päivänä ja yksi lepopäivä, jolloin katsot Ronnie Colemannin treenivideota, niin eiköhän siinä pitäisi kaiken järjen mukaan olla tarpeeksi aktiviteettiä yhdelle miehelle.

Zone-sarja -42%
Kyllä se yksi täysi lepopäivä kannattaa pitää, muuten tulee todennäkösesti vaikeuksia aika pian ja joskus sitä saattaa tarvita vaikka parikin lepopäivää ja silloin ne kannattaa pitää. Kannattaa heti alkumetreilla opetella kuuntelemaan omaa kehoa ja toimia sen mukaisesti.

Jees!

Mä tossa itsekkin ajattelin että eihän siinä voi olla mitään järkeä pumpata joka päivä.

Treenijako on tällä hetkellä;

- Jalat
- Lepo
- Rinta, ojentajat, olkapäät
- Lepo
- Selkä, hauis

Jaettuna 4:ään.

Syy käydä salilla: ~20kg lisää lihasmassaa. Parempi kunto.

Back
Ylös Bottom