AC/DC Olympiastadionille kesäkuussa

Vinkkinä liputta jääneille, että Fan Clubin kautta on kuulemma vielä lippuja jäljellä... eli http://www.acdc.com/ ja liittymisen (ja maksamisen :D) jälkeen saa koodin millä pääsee varaamaan lippupalvelusta fanclub-kiintiöstä lippuja.

edit: lippukiintiö 2 kappaletta

9 tienoilla aloin jonottaa lippupalvelun sivuille ja 1020 pääsin läpi. Sitten se herjas, että tässä on nyt selaimenasetukset ihan vituillaan. Se siitä sitte.

Lippu on. A-katsomosta. :rock:

Kopsaan oman avautumisen Mnetistä tänne:

Espoon Isossa omenassa ei kyllä oikeen homma pelittany. Menin sinne kuudeks jonottamaan ja olin tokavika joka sai liput! Kun kello oli 09:10, myyjä oli saanut yhdet liput myytyä. Porukka oli jonossa aivan hiilenä. Mua edeltävät sai vielä kenttäpaikat, mutta mulle sanottiin että ei oo ja näköjään kaikki lappu nyt. Onneks pöydällä oli vielä jotain ylijäämiä ni sain kaks katsomo- (kavereille) ja yhen kenttäpaikan itelle. Olis pitäny ostaa kolmalle kaverille, mutta koska kaveri ei ollut vielä elenkään varma haluaako, päätin jättää yhden solidaarisuudesta mun takana olleelle...

Toivottavasti tulee lippuja vielä niin paljon, että noi trokarit voi pyyhkiä perseensä noihin lippuihinsa.

Vinkkinä liputta jääneille, että Fan Clubin kautta on kuulemma vielä lippuja jäljellä... eli http://www.acdc.com/ ja liittymisen (ja maksamisen :D) jälkeen saa koodin millä pääsee varaamaan lippupalvelusta fanclub-kiintiöstä lippuja.

edit: lippukiintiö 2 kappaletta

Kiitoksia tästä infosta. Itse asiassa todella iso kiitos. Taisin itsekkin saada liput tätä kautta sitten varattua ja ostettua. Hyviltä paikoilta vieläpä. Tai pääsin liput maksamaankin, mutta en usko ennen kuin omin silmin näen ne postin tuomina eteisen lattialla. Kyllä oli aamulla niin iso tatti otsassa (kuten lapsellisista kiukuttelustani voi huomata :hyper:) Se on jännä kun fan clubin kautta saa vain 2 lippua ostettua, mutta trokareille myydään sitten max se 6 kpl.

Siltikin tuo lippupalvelun nettikauppa on ihan perseestä. Kun tuon fan clubin kautta menin lippuja ostamaan, niin lippupalvelu heitti mut pihalle kesken ja kun yritin sitten uudestaan eri sessiossa niitä ostaa, niin lippupalvelun verkkokauppa kertoi että olen jo käyttänyt ostomahdollisuuteni. No, rekkasin itseni eri tunnuksella sisään ja sain näin liput lopulta ostettua. Toivottavasti nyt tajuavat että ostin lopulta vain sen sallitun määrän lippuja.

Ihan naurettavan hintasia noi liput.
75€ halvimmat. Vaikka AC/DC:tä on kasikyt luvulta asti tullut "fanitettua" en moista summaa suostu maksamaan.

Niin kauan ku noi keikat myydään loppuun n. tunnissa, tulee lippujen hinnat nousemaan. Mikä on tietysti ihan oikein, mutta kyllä oma raja tulee n. 60€:ssä vastaan...

Vertailuna voisi pistää COB, Machine Head ja Slipknot -keikan, johon liput oli todella kohtuullisen hintaiset. Eihän näitä voi tietenkään ihan keskenään verrata, mutta kuitenkin...

75 on mielestäni ihan sopuhinta AC/DC:n tasoisesta bändistä. Ei toki halpa, mutta...

Sen verran pitkään tullut fanitettua että olisin luultavasti maksanut vaikka 200 euroakin ihan enempiä miettimättä.

Jo eilen loppuunvarattuun AC/DC:n kesäkuiseen konserttiin on nyt saatu lisää paikkoja myyntiin. Lisäpaikkoja on saatu myyntiin n. 2900 kpl ja ne sijaitsevat D-katsomoissa ja kentällä. Lisäpaikat ovat nyt myynnissä Lippupalvelussa.

Ostorajoitus edelleen 6 kappaletta.

kolleega osti just liput tuolta, kandee käydä kattoo jos jäi ilman lippua että olisko vielä

Mä olisin maksanu vaikka 1000€. Olin jo epätoivoissani lähdössä Lontooseen kattomaan mut ku ei kukaan suostunu mukaan...

Ei ole tullut, mutta Lippupalvelulta tuli sähköpostia, missä sanottiin, että ruuhkan vuoksi postitus viivästyy ja tulevat tammikuun aikana. Odotellaan...

Back
Ylös Bottom