AC/DC Olympiastadionille kesäkuussa

2007 metallican keikalla, pari jannua meijän vierestä pujahti katsomosta kentälle. Meillä oli paikat kaarteessa. En nähnyt saatiinko ne kiinni, menivät aika vauhdilla, ja katosivat yleisömassan sekaan.

edit.

nyt keikalle. THUNDER!

Kysytään nyt täältäkin... Olin tänään löytävinäni netistä AC/DC:n biisilistan, jonka mukaan ne soittivat äsken stadikalla, mutta nyt en enää löydä sitä mistään. Voiskos joku auttaa?

P.S. Keikka oli mahtava. I :haart: Angus...

Oli aivan saatanan siisti keikka:rock:

Tykkäsin kyllä minäkin..Vaikka ihan vastapäätä istuin, lähes ylimmällä rivillä..AC/DC..Kick´s Ass..

Hyvä show oli...raju keikka. Suoraan töistä singahdin paikalle ja mukavasti nollas työ asioita pois mielestä näin juhannuksen alla...

aussi-animaalit näytti kyllä että kuka on rockin kuningas, oli niin intensiivistä ja brutaalia settiä.

Aivan loistava show!!

Lämppäreinä toimivat Blake ja The Answer joista mielestäni jälkimmäinen onnistui hivenen paremmin.

Kun lämmöt oli ohi ja Rock N Roll Trainin intro valtasi stadionin olin itse ainakin onneni kukkuloilla! :)

Mahtavasti rakennettu soittolista. Uudelta albumilta oli se 4-5 kappaletta ja loput olivat vanhoja tykki-biisejä. Yleisö eli hyvin mukana koko illan ja Australian ukkonen näytti olevansa edelleen Rockin suuruus.

Angus heitti sellasen vajaan 20min soolon Let There Be Rockin aikana ja tämän jälkeen he painuivat hetkeksi taka-alalle. Pieni osa katsomon yleisöstä selvästi luuli esityksen olevan ohi ja he olivat poistumassa, kunnes kuulivat Highway To Hellin legendaarisen riffin ja palasivat salama takaisin:D

Encoressa siis Highway To Hell ja For Those Who About To Rock, jossa oli perinteiset tykin laukaukset.
Illan päätti ilotulitus ja kaikki varmasti poistuivat tyytyväisinä kotiin =)

P.s lisään pari kuvaa jahka ehdin.

Angus heitti sellasen vajaan 20min soolon Let There Be Rockin aikana ja tämän jälkeen he painuivat hetkeksi taka-alalle. Pieni osa katsomon yleisöstä selvästi luuli esityksen olevan ohi ja he olivat poistumassa, kunnes kuulivat Highway To Hellin legendaarisen riffin ja palasivat salama takaisin:D
Eivät olleet selvästikään käyneet keikoilla aiemmin :-)

Oli kyllä ihan törkeen kova keikka. AC/DC vei selvin numeroin Metallican thunderin tällä viikolla.
Hhhuuuuhhhoijjajajoojjjjaa!!

Loistava keikka, tokasta rivistä seurailtiin, alun juoksukisat oli hyvää kuntotreeniä. Siinä toisilla porteilla kun ihmismassat alkoivat puskea niin ei paljoa mahdettu, lippuakaan en ehtinyt edes antaa.

Mahtava keikka, kiitos AC/DC! Aiemmin olen ollut Stiff Upper Lip tourilla. Meininki oli hiton kova ne Anguksen soolot, mieletöntä :D Thunderstruck tosin kuulosti hieman hitaalta, alkoikohan olla jo näpit hieman kipeät näin tourin lopussa.

Mahtava keikka, kiitos AC/DC! Aiemmin olen ollut Stiff Upper Lip tourilla. Meininki oli hiton kova ne Anguksen soolot, mieletöntä :D Thunderstruck tosin kuulosti hieman hitaalta, alkoikohan olla jo näpit hieman kipeät näin tourin lopussa.

Juu aivan mahti keikka!

Thunderstruck kuulosti juu vähä oudolta mutta mitä me kuolevaiset maristaan, nähtiin sentäs ac/dc :D

Thunderstruck ei mennyt ihan samaan tahtiin koko poppoolta ja Brianiltakaan ei ääntä meinannut välistä lähteä mutta tässäpä ne pari miinusta sitten olikin.
Mahtava keikka. Juuri näin stadioni keikat tulisi hoitaa.

Back
Ylös Bottom