AC/DC Olympiastadionille kesäkuussa

Vittu d32 sain lipun, oli jonossa ehkä 10 tyyppiä edellä ja kukaan ei saanut kenttälippua. Ei osannut akat käyttää sitä vehjettä.

Ihan snadisti jyrsii. Jonotan edelleen pääsyä lippupalvelun sivuille, selain heitti välillä ulos, ja vaikka itsellä näyttäis olevan jonotusaikaa vielä noin puoli tuntia jäljellä, niin jo tunti sitten on huuto.netiin ilmestyneet ensimmäiset liput myyntiin. Kyllä kai noihin systeemeihin voisi jonkin valvonnan kehittää, ettei kukaan myy kovemmalla hinnalla kuin millä liput on alun perin ostettu.

Saatanan paska lippupalvelu! Pääsin just sisään ostamaan lippuja ja sit kun piti maksaa niin tää saatanan ohjelma heitti mut ulos :curs:

On kyllä perseestä tuo lippupalvelun varaussivusto. Epäilen ettei nuo pyynnöt edes mene yhteen jonoon ja tuolla palkilla ei ole mitään tekemistä oikean odotusajan kanssa. Ei nyt olisi mikään kovin vaikea näyttää sitä todellista tilannetta ja kuinka monta ihmistä on oikeasti jonossa edellä ja paljon lippuja on vielä jäljellä. Lippupalvelu ja Shitnation voisi ottaa sen päänsä pois sieltä perseestään.

Saatanan paska lippupalvelu! Pääsin just sisään ostamaan lippuja ja sit kun piti maksaa niin tää saatanan ohjelma heitti mut ulos :curs:

Samoin kävi. Tuli mun vuoro, niin Lippupalvelu anto herjan,
että sullei kuule ny sovi nuo selaimen turva-asetukset.

Niillei kai lippupalvelussa ole kauhee paine kehittää softaansa paremmaksi,
tällaset liput menee kaupaksi joka tapauksessa,
ja vähemmän halutut ei aiheuta ruuhkaa, niin kakkasofta kestää hyvin.
Vittu silti.

Saiko Inska liput?

No enhän mä nyt vielä. Täällä jonotellaan. Puolessatoista tunnissa mun palkki ei edes vielä ole päässyt loppuun asti :itku:

attachment.php

HAISTAKAA VITTU

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Lippupalvelun etusivulla on viesti että "konsertti on toistaiseksi loppuunvarattu", eli ei kannata pidätellä henkeä odottaessa.

Edit. Niin hidas.

Uu, yea, AC/DC here we come! 4 lippua sain hommattua, ei oo kentälle kun kaverit ei halunneet, mutta liput on kuitenkin! hahaa, ihan sairaasti oli porukkaa lepuskissa jonottelemassa, mielestäni enemmän kuin metallicaa jonottamassa parivuotta sitten...

No enhän mä nyt vielä. Täällä jonotellaan. Puolessatoista tunnissa mun palkki ei edes vielä ole päässyt loppuun asti :itku:

Näin kävi mullekin, yritin toisella koneellakin (eri ip), mutta sama lopputulos. Eli ei lippuja. Puhelimella ei mitään toivoa; kerran pääsin kuuntelee jonotusnauhoja, mutta sitten yhtäkkiä vaan heitti pellolle. Netti- ja puhelinvaraus taitaa näissä isoissa lipunmyynneissä olla vaan tuuripeliä. Tuskin toi palkki todellista tilannetta näytti.

Oli kyllä viimeinen kerta kun yritän lippupalvelun nettikaupasta ostaa lippuja. Toivon hidasta ja tuskallista kuolemaa jokaiselle joka ostaa noita lippuja vain trokatakseen ne eteenpäin. Livenationissa taas taputellaan toisia olkapäille tyytyväisinä kun yksi stadionkeikka myytiin taas kerran hetkessä loppuun. Haistakaa vittu sielläkin vitun vammaiset impotentit persereiät jotka mahdollistatte tuon trokauksen keikasta toiseen. Jotenkin en jaksa uskoa että Suomesta löytyy taas näin monta innokasta fania.

Jep, en edes jaksanut tohon lippupalvelun nettirumbaan lähteä mukaan. Viime kerran jälkeen vitutti niin paljon. Täytyy vaan käydä kattelemassa pienempiä bändejä joiden keikalle pääsee ilman että tarvii koko aamua pyhittää lipun hankinnalle.

Pistäkää kaverin Avokki asialle. Ja netin kautta tietysti. 2kpl lippuja täälläkin.:dance:

Kylläpä on AC/DC:kin nykyään suosittu bändi... Paskat, trokaaminen on vaan lisääntyny. Ilman lippuja jäätiin täälläkin. :(

Kylläpä on AC/DC:kin nykyään suosittu bändi... Paskat, trokaaminen on vaan lisääntyny. Ilman lippuja jäätiin täälläkin. :(
Sama vika mullakin vaikka Jumbolla käkäilin kasin pintaan. Aukasivat toisen oven ennen meidän ovea. Varausnumerolla 141 jäin ilman paikkoja, siinä 110 paikkeilla alkoi paikat jo loppua...mikä trokaus :rolleyes:

Back
Ylös Bottom