Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odu sanoi:Mikään ei voi olla niin typerää, että esim tolla risteilyllä, jolle mun piti mennä, aamupalat kuulu hintaan. Ei siellä kukaa oo aamulla syömässä.
Weedie sanoi:Pe - la oltiin Gabriellalla.
sama laiva, sama aika
Pertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.
olin hetken hyppiis... DJBB:n laulajan hytti oli siin ihan meidän hytin vieressäPertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.

Pertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.
Olin itse la-su reissulla. Yksi työntekijä sanoi, että "Eilen oli ihan ihmeellistä porukkaa".Away sanoi:Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä.Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.
Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D
, no toosaa ei tullu, mutta oltiin sen verran kännissä ettei varmaan ois etes remmi seisonu, eipä se nyt haittaa, kun tarkoituksena oli saavuttaa maksimaalinen kännipiletystila, joka jatkuisi pitkälle aamuun. Onnistuimme tehtävässä ja kaveri pääsi pumppaamaankin ja muija otti sentään remmin suuhun.
No pari tuntii unta palloon ja sit jonnekin kaheksaa saakka armotonta biletystä...HaRaXz sanoi:Ketäs oli su-la risteilyllä... vai olinks ainut pakkiksen kannattaja laivalla...?

... näitten konetten kanssa... Koneen piikkiin eihän minussa vikaa ole... :thumbs:Away sanoi:Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä.Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.
Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D
Hiatonta paitaa päälleni laittanut, mutta suht. tiukkoihin paitoihin sonnustauduimme kaverini kanssa, ajattelimme että tyttöt tykkää..eivät tykänneet,kuulimme eräiden naisten kommentoivan meitä:" Kato nyt noitaki homoja." gotto sanoi:Tein miehen ratkaisun ja sijoitin 6 kiloon CFM-heraa. :D
Risteilyllä voi käydä halvemmalla myöhemminkin.
Puntti-Pasi sanoi:Itse olin la-su risteilyllä, kauheessa vedossa tietenkinHiatonta paitaa päälleni laittanut, mutta suht. tiukkoihin paitoihin sonnustauduimme kaverini kanssa, ajattelimme että tyttöt tykkää..eivät tykänneet,kuulimme eräiden naisten kommentoivan meitä:" Kato nyt noitaki homoja."
Puntti-Pasi sanoi:Ilmeiseti bodaus ei kuulu sivistyneiden lukiolaisten piiriin, sillä ei siellä kovin montaa hemmoa näkynyt jotka olisivat pakkiksessa, noin hartianmitalta katsottuna.