Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Odu sanoi:Mikään ei voi olla niin typerää, että esim tolla risteilyllä, jolle mun piti mennä, aamupalat kuulu hintaan. Ei siellä kukaa oo aamulla syömässä.
Weedie sanoi:Pe - la oltiin Gabriellalla.
sama laiva, sama aika
Pertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.
olin hetken hyppiis... DJBB:n laulajan hytti oli siin ihan meidän hytin vieressäPertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.
Pertti 123 sanoi:Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.
Olin itse la-su reissulla. Yksi työntekijä sanoi, että "Eilen oli ihan ihmeellistä porukkaa".Away sanoi:Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä. Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.
Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D
HaRaXz sanoi:Ketäs oli su-la risteilyllä... vai olinks ainut pakkiksen kannattaja laivalla...?
Away sanoi:Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä. Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.
Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D
gotto sanoi:Tein miehen ratkaisun ja sijoitin 6 kiloon CFM-heraa. :D
Risteilyllä voi käydä halvemmalla myöhemminkin.
Puntti-Pasi sanoi:Itse olin la-su risteilyllä, kauheessa vedossa tietenkin Hiatonta paitaa päälleni laittanut, mutta suht. tiukkoihin paitoihin sonnustauduimme kaverini kanssa, ajattelimme että tyttöt tykkää..eivät tykänneet,kuulimme eräiden naisten kommentoivan meitä:" Kato nyt noitaki homoja."
Puntti-Pasi sanoi:Ilmeiseti bodaus ei kuulu sivistyneiden lukiolaisten piiriin, sillä ei siellä kovin montaa hemmoa näkynyt jotka olisivat pakkiksessa, noin hartianmitalta katsottuna.