Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odu sanoi:
Mikään ei voi olla niin typerää, että esim tolla risteilyllä, jolle mun piti mennä, aamupalat kuulu hintaan. Ei siellä kukaa oo aamulla syömässä.

Olin abi-risteilyllä pari vuotta aikaa. Olin illalla siinä kunnossa, että melkein sammuin kansipaikoille, mutta jotenkin sain puristettua itseni siitä vielä ylös ja menin hyttiin nukkumaan. Kello oli vasta jotain kahden paikkeilla. No aamulla heräsin pirteänä aivan itsekseen seitsemän aikaan. Piti oikein mennä peilistä katsomaan, että olin oikeasti minä, ja tarkastaa, etten herännyt sairaalassa muutamaa päivää myöhemmin, koska olo oli hyvä. No ei siinä muutakuin aamupalalle ja ruokaa ihan helvetisti. Tuota aamua ihmettelen vieläkin. Kyllä minulla sentään yleensä on pientä vellomista vatsassa, kun viinaa on maistettu.

Pe - la oltiin Gabriellalla. Jos joku sattu näkemään sen tyypin, joka meni häiritsemään sinne 8. kannen pääpaikan lavalle alkuillasta. Silmälasipäinen, myös puntilla käyvä, ilman paitaa hyppinyt tyyppi, niin se oli mun kaveri. :D Sama tyyppi aiheutti hämminkiä myös Food Garden ravintolassa klo 20:30 kattauksessa, ja esittikin oman "show:nsa" koskettimilla oikean soittajan poistuttua hetkeksi paikalta. :D Oli aivan vitun hauskaa..

Mr ja Ms abia katsoessani takaa kuuluivat tutut sanat: "vittu mitä kynäniskoja!!1".
Tiedä sitten oliko joku täältä pakkiksesta. :lol:

Pe - la oltiin Gabriellalla.
sama laiva, sama aika

Sama tyyppi aiheutti hämminkiä myös Food Garden ravintolassa klo 20:30 kattauksessa, ja esittikin oman "show:nsa" koskettimilla oikean soittajan poistuttua hetkeksi paikalta.
kaverini kävi heittämässä shown samaisessa buffetissa, mutta jo yhden kattauksen aiemmin :D

muutenkin meininki oli mitä hulluin ja laivalta onkin muistona lasku remonttiin menevistä paikoista.... eipä siitä sen enempää

Weedie sanoi:
Pe - la oltiin Gabriellalla.
sama laiva, sama aika

Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.

Pertti 123 sanoi:
Olikos porukat hyppimässä ja huutamassa, kun Don Johnson Big Band soitteli, oli meinaan hulvattoman hyvä meininki. Artistikin kehuskeli (ihan aidosti???) menoa.

Ite en viittiny edes tulla kuuntelee..harmitta vaan että oli tollanen esiintyjä..suomirockbaariin ja lisää löpöö koneeseen :kippis1:

Pertti 123 sanoi:
olin hetken hyppiis... DJBB:n laulajan hytti oli siin ihan meidän hytin vieressä

Näitä postauksia lukiessa muistui mieleen, että itse taisin kuulua johonkin super-nörtti-vuosikertaan, nimittäin meidän Abiristeilyn jälkeen kyseinen punavalkoinen laivayhtiö antoi Iltalehden mielipideosastolla meille abeille kiitosta erittäin rauhallisesta ja poikkeuksellisen asiallisesti sujuneesta Abiristeilystä.. vuosi oli siis -95.

:nolo:

Pertti 123 sanoi:

Oli loistava meininki. DJBB herättää aina.
Mikä vittu siinä muuten on, että paikkoja pitää vetää paskaks? Pari urpoa keksi kusta hytin seinille yms. Ei näköjään järki paljon abin päätä pakota.

Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä. :confused: Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.

Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D

Away sanoi:
Minä taas kuulin, että jossain hytissä oltiin kaadettu seinä. Siis seinä. :confused: Kyseessähän oli tämä pe - la Gabriella risteily.

Sitten 1 mun kaveri kadotti patjansa. Ei siitä sen enempää miten se katosi. Lasku tulee joka tapauksessa perässä. :D
Olin itse la-su reissulla. Yksi työntekijä sanoi, että "Eilen oli ihan ihmeellistä porukkaa".

No, meidän risteilyllä aloitettiin poikien kanssa kuudelta juomaan, nukkumaan mentiin 7.30. Laskin näkeväni ainakin 11 miehenalkua hiattomien paitojen kanssa. Yhellä oli isompi hanska kun mulla :eek: , no toosaa ei tullu, mutta oltiin sen verran kännissä ettei varmaan ois etes remmi seisonu, eipä se nyt haittaa, kun tarkoituksena oli saavuttaa maksimaalinen kännipiletystila, joka jatkuisi pitkälle aamuun. Onnistuimme tehtävässä ja kaveri pääsi pumppaamaankin ja muija otti sentään remmin suuhun.

Jees, to-pe olin Gabriellalla ja ihan kivat kekkerit.. Aika paljon oli ainakin nättejä tyttöjä siellä, mut en ihan kaikkea risteilyltä muista.. Ruoka oli ainakin helvetin hyvää ja hommasin jonkun vitun keuhkokuumeen kun pyörin siellä kannella aika paljon. Mut ihan loistava risteily, turhan kallis tosin.. Pari taistelua meinas tulla, mut eipä tarvinnu sit alkaa pahemmin siellä matsaamaan. :whip:

Sielläristeilyllä joku repi katosta sellasia peltejä ja lamput ja sähköjohdot alas, mut tuskin mitään pahempaa pääs tapahtumaan. Ite tosin sain kengästä päähäni kun putosin baarissa sellaselta kaiteelta erään neidon kanssa ja kun nostin tytön sieltä lattialta ja olin ite vielä polvillani, niin kengästä napsahti päähän ja nenästä tuli verta ja vasen silmä vähän turpos.. Ihmeellisintä tässä on se, että en menny ja nylkeny ja goatsettanu sitä äijää hengiltä, ehkäpä se tyttö vähän rauhotti tilannetta.. Mut muuten OK reissu

Zori nyt vaan, mutta nuo jutut (seinän kaadot ym. tuhotyö) tuo mieleen sen, kun muutama vuosi sitten amikseen menneet kaverini kehuskelivat ensimmäisten asuntolassa olo viikkojen aikaansaannoksillaan: mm. sänky hajalle, tuoleja paskaksi, lamput kuulapyssyllä rikki...

Mutta eipä siinä. Meidän luokka ei käynyt risteilyllä, mutta luokkaretki on kirjoitusten jälkeen, joten tiedä mitä sitä ite pöhölönä keksii yli puolen vuoden "raittiusputken" jälkeen, kun saa viinaa koneeseen. :)

Ketäs oli su-la risteilyllä... vai olinks ainut pakkiksen kannattaja laivalla...?
Viideltä nukkumassa jo hytissä.... siis klo 17:00.... :) No pari tuntii unta palloon ja sit jonnekin kaheksaa saakka armotonta biletystä...

Siis su-ma... :)

olen aika :david:... näitten konetten kanssa... Koneen piikkiin eihän minussa vikaa ole... :thumbs:

Away sanoi:

Joo seinä kaadettiin kahden hytin välistä, ihmettelen vain miten...Kyseisen porukan valvojia oli kuuluteltu tapahtuman jälkeen ahkeraaan :lol2:

Patja tais kadota hissiin, eikö? Tunnen tapauksen kaverit...

-Heinänkorsi-

Itse olin la-su risteilyllä, kauheessa vedossa tietenkin :) Hiatonta paitaa päälleni laittanut, mutta suht. tiukkoihin paitoihin sonnustauduimme kaverini kanssa, ajattelimme että tyttöt tykkää..eivät tykänneet,kuulimme eräiden naisten kommentoivan meitä:" Kato nyt noitaki homoja."
Ilmeiseti bodaus ei kuulu sivistyneiden lukiolaisten piiriin, sillä ei siellä kovin montaa hemmoa näkynyt jotka olisivat pakkiksessa, noin hartianmitalta katsottuna.

Puntti-Pasi sanoi:
Itse olin la-su risteilyllä, kauheessa vedossa tietenkin :) Hiatonta paitaa päälleni laittanut, mutta suht. tiukkoihin paitoihin sonnustauduimme kaverini kanssa, ajattelimme että tyttöt tykkää..eivät tykänneet,kuulimme eräiden naisten kommentoivan meitä:" Kato nyt noitaki homoja."

Aivan. About 67% abipojista oli pukeutunut ihonmyötäseen H&M:n paitaan, mutta ainoastaan teitä nimitettiin homoksi. :kippis1:

Puntti-Pasi sanoi:
Ilmeiseti bodaus ei kuulu sivistyneiden lukiolaisten piiriin, sillä ei siellä kovin montaa hemmoa näkynyt jotka olisivat pakkiksessa, noin hartianmitalta katsottuna.

Mutta sä siis olet Pakkiksessa? 175 senttiä korkeutta ja 71 kiloa olemusta ei välttämättä ole maailman massiivisimman miehen perikuva. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom