Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Odu sanoi:
ps. meijän koulu menee kuulemma joskus finnjetillä. Mä laitan kuvat, kuvaukset, niistä joita pitää vähän mukiloida. (ja risteilyn ajankohdan)

Jos lähtee perjantain, niin pistä tulemaan... :thumbs:
Ei vaines.. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu sanoi:
Olitko sammunut vai oletko homo? :kippis1:

En muistaakseni ollut sammunut ja olen enintään kaappihomo, joten kyse oli kai korkeammista voimista. Miksi muuten homot ei voisi saada laivalla?
:whip:
Toisen asteen yhtälöillä ja integraaleilla pätemällä muuten saa kuulemma helposti... Ihan vinkiksi vaan.

Heikko sanoi:
Toisen asteen yhtälöillä ja integraaleilla pätemällä muuten saa kuulemma helposti... Ihan vinkiksi vaan.

Et oo tosissas? :D Toisaalta en kyllä ihmettelis tota. Ite tuli oltua tolla rahastus-abiristeilyllä pari vuotta sitten. Mitään hyvää sanottavaa koko risteilystä en muista. Esim. Muistelisin olleeni discossa 2 aikaan jolloin siellä ei ollut oikeastaan ketään. Pari tuntia (kai?) jaksoin haahuilla siellä täällä ja jutella eri porukoille, jonka jälkeen kyllästyin siihen tylsään porukkaan ja päätin lähteä nukkumaan :zzzz: Jälkeenpäin ajateltuna olis pitänyt koittaa hankkia seuraa loppu matkaks.. niistä tylsimyksistä huolimatta :kippis1:

juu sanoi:
Pääseeköhän sinne putkaan loppupeleissä kovinkin helposti? Ainakin meidän luokalla on pari sen tason hihhulia että kun viinaa koneeseen saa niin huh huh.

Viime vuonna yks sankari keksi hyökätä kesken esityksen Zen Cafen basistin kimppuun. Pääsi putkaan. Siis se basisti. :rolleyes:

Jaaps, kaippa sitä on itsekkin tunnustettava että sunnuntaina Gabriellalle ollaa menos, litra terävää on jo kaapissa matkalle :kippis1:

Nyyyh, tuli ihan tippa linssiin tätä lukiessa. Olin abi-risteilyllä 1988 ja silloin laivassa oli enemmän kuin hauskaa ----> rumatkin sai pimppaa ;-))

Just tultiin romantikalta, luulimme että siellä olis abeja....Muttta EI! Aluksi kun olimme terminaalissa meinasimme jäädä helsinkiin pitää hauskaa, kun kaikki näytti rollaattori jengiläisiltä. Mutta onneksi menimme laivaan ja "teinihelvetti"(=disco) puolelta löytyi jopa naisiakin......

Ps. Oikeesti kun jossain tanssitte vetäkää "70lukuinROBOTTITANSSIA" , kukaan muu ei tanssinut robottia kuin minä ja naisia pörräsi ympärillä törkeesti(rumimpia piti jo heitellä kivillä :D ). Tsoukilla lupasin kavereille, että vedän laivalla pelkästään robottia, enkä tanssinut muuta. Mutta äsken linkissä tulomatkalla kuulin kavereilta, että niitä ärsytää(tästä puuttuu T), kun mulla oli naista.....

Finnjet has landed. Abiriehat koettu! Itse lähdin liikkeelle vajaakuntoisena kuumeessa ja lenssussa ja tästä syystä punasella glow-efektillä varustetuin kasvoin. :curs: Täähän on selkeä rasite ajatellen niitä kaikkia motivaattoreita miks sinne laivalle ahtaudutaan. Yllättävän positiiviseksi reissu kuitenkin osoittautui! Myönnän, että ihan oikeesti ihastuin erääseen ihanaisen valloittavaan vaimoke-ehdokkaaseen matkan varrella. :nolo: Tapaus asustelee kuitenkin sen verran etäällä, että game over. Jos vaikka sattuisit lukemaan palstaa, eti mut käsiis silti. Please. *puspus* :haart:

Wintikka sanoi:
Nyyyh, tuli ihan tippa linssiin tätä lukiessa. Olin abi-risteilyllä 1988 ja silloin laivassa oli enemmän kuin hauskaa ----> rumatkin sai pimppaa ;-))
Nostalgiaa tästäkin suunnasta, vaikkakin omasta risteilystä on aikaa reilut 10 vuotta vähemmän. Taisi olla viimeisiä kertoja kun vedin kunnon kännit, seurauksena se että sammuin tunniksi suihkun lattialle ja herättyäni hajotin oven koska se ei suostunut muuten aukeamaan. :rolleyes:

Odu sanoi:
Mua rupes vittuttaa niin paljon ku meille tiedotettiin eka et 20h risteily maksaa 40e. Sitte kerrottiin että se maksaaki 80e. En jaksanu enää lähtee. Vittuako siellä heilua hirveessä kataboliassa :D

No meillä risteilyn hinnaks olis tullu loppujen lopuks 100e+kyydit 25e. Alun perin lupailtiin jotain 80e hintaa. Enpä sitten enää näillä lopullisilla hinnoilla ollu lähössä. Saman päätöksen teki aika moni muukin meidän koululta. Kun vielä lisäksi olis pitänyt maksaa kaikki juomat laivalla, niin huhhuh.

Meillä hinta ilmeisesti 100 e + eväät.

Tein miehen ratkaisun ja sijoitin 6 kiloon CFM-heraa. :D
Risteilyllä voi käydä halvemmalla myöhemminkin.

En tiiä miten oli ennen, mutta nykyään noi abiristeilyt järjestää ihan oma firmansa. Mikään ei voi olla niin typerää, että esim tolla risteilyllä, jolle mun piti mennä, aamupalat kuulu hintaan. Ei siellä kukaa oo aamulla syömässä. Tästäki velotetaan siis turhaan joku 20e. Mä soitan maanantaina ja rupeen kysyy mun varausmaksua takas.

Ps. onko jollain jotain kirjallista todistetta siitä että se matka oli alkuun halvempi ku loppupeleissä? Jossein muu auta ni mä otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Vitun rosvot!

SuperStar sanoi:
mikä helvetti noissa abireissuissa maksaa noin paljo? ottaaks ne jotai ylimäärästä abeilta?

No jos kuulemani tarinat abiristeilyiltä ja esim. GOOMilta pitävät paikkansa, niin ei mikään ihme jos maksaa kun jengi örveltää, riehuu, yrjöää ja hajottaa kamaa ym.. Ylläpitokustannukset hieman enemmän kuin mummojen sunnuntairisteilyllä. Sitäpaitsi niin kauan kuin risteilyt menee kaupaksi, niin hintaa ei ole syytä laskea, päinvastoin.

Ja taas päästään siihen vanhaan totuuteen: tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.

Abiristeilyillä on myyjän markkinat, tyhmät abit tahtoo vaan onnessaan päästä risteilylle ja on valmiita maksamaan siitä ihan helvetisti.
:rolleyes:

C'mon. Rahoille löytyy vastinetta, jos sitä tosissaan etsii. Meillä nyt tais ainakin olla Apulanta esiintymässä. En pidä erityisemmin yhtyeestä, mutta kuitenkin. Skabailua järjestettiin, mutta onnellisesti onnistuin kaikki missaamaan. Eipä liiemmin kyllä kiinnostanutkaan tietyistä syistä. Safkat kuulu hintaan. Buffetissa vedettiin biffiä navan täydeltä ja luonnollisesti juomapuolen suhteenkaan ei säästelty. Aamupalalle tullessa ruokailutila täytty jokseenkin ektoplasmaa technicolor-väreissä sylkevistä haamuista. Ghostbustersseille olis varmasti ollut käyttöä. Meikäläiselle oli kyllä nautintoa mennä nukkumaan kylläisenä klo 7.30, kun yökin tuli valvottua läpeensä. Tax free oli tulomatkan auki, joten porukka sai ostoksensakin hoidettua. Laivalla oli ainoastaan nuoria, joka synnyttikin melkoisen seksuaalisesti virittyneen ympäristön. Siksipä Valmennusteam Eximia intoutui tarjoamaan kontoomit näteissä pahvipakkauksissaan. Btw, löytyyköhän tarjonnasta seksivalmennusta? Se, joka halusi, myös todennäköisesti sai - riippuu miten korkealle riman asetti. Raha on tehty käyttöä varten. Ei jaksais moralisoida noista hinnoista. Matkanjärjestäjä/rahojenkerääjä teitä varmaankin viilaa linssiin ja pistää omaan pussiin. ;)

Mulle se on ihan sama vaikka ne olis laittanu hinnaks 1000e, mutta mä haluun sen varausmaksun (20e) takas!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom