Ron Moss sanoi:hah, mä olen sitten ekana huomauttamassa siitä ;)
Ei kai kukaan sentään oikeasti talvella käytä hihatonta... (?)
Mä oon ainakin loppuillasta alasti ;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ron Moss sanoi:hah, mä olen sitten ekana huomauttamassa siitä ;)
juu sanoi:Ei kai kukaan sentään oikeasti talvella käytä hihatonta... (?)
Mä oon ainakin loppuillasta alasti ;)
Sotunki missäs se on? Hanurista tää paikka kyllä on,mutta en silti ole tuolta vaan tästä Oulun lähistöltä. Ainakin joku svenska skolan Tampereelta lähtee samaan paattiin meidän kanssa,suomenruotsalaisiii muijii. :whip:Hapero sanoi:ThaiMaijan kanssa näköjään samaan botskiin samaan aikaan.. Taidat olla Sotungista tai sit jostain hanurista? :piis:
Ainakin pari pakkislaista täältäpäin tulossa..
Sama juttu mut meillä toi oikee hinta kerrottiin heti ni hylkäsin koko ajatuksen lähtee risteilemään. Meijän koulusta ei lähde ilmeisesti ketään mihinkään.Odu sanoi:Mua rupes vittuttaa niin paljon ku meille tiedotettiin eka et 20h risteily maksaa 40e. Sitte kerrottiin että se maksaaki 80e. En jaksanu enää lähtee. Vittuako siellä heilua hirveessä kataboliassa :D
ps. meijän koulu menee kuulemma joskus finnjetillä. Mä laitan kuvat, kuvaukset, niistä joita pitää vähän mukiloida. (ja risteilyn ajankohdan)
VilleO sanoi:Juu torstaina lähetään Turusta illalla 1800 muun Abin kanssa. Vähän liikaa kännisiä kakaroita, jotta matka voisi sujua ilman:
1.Tappeluja
2.Naisihmisten känni-itkuja
3.Hukkumisia
4.Kaljan kaatumista syliin
5.Jonkun ulkopuolisen oksentamista omaan hyttiin
VilleO sanoi:Niin, ja näillä näkymin aion olla selvin päin :jahas:
Mäkin säästän rahat risteilyllä. Ei hirveesti innosta riehua autonlavalla yheksältä aamulla hirveessä jurrissa. Sitäpaitsi mullon torstaina jalkatreeni.MuayThai sanoi:Ite en mee penkkareihin ku pitää säästää rahaa mm. risteilyyn. Se meiän paatti tais olla myös viking line....
nevahood sanoi:mutta minun tyttöön ette koske. =D
Heikko sanoi:Nimim. En saanut abiristeilyllä
Ron Moss sanoi:Pakkislaiset osaa aina yllättää. Voi olla, että porukkaa nähdään jopa tank-topeissa.
Kyllä itelläkin toi alastomuus on loppupeleissä ihan must, ei tosin missään laivaputkassa
Mistä päin ollaan muuten tulossa?
vsq sanoi:Lauantaina Gabriellalle