Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ThaiMaijan kanssa näköjään samaan botskiin samaan aikaan.. Taidat olla Sotungista tai sit jostain hanurista? :piis:
Ainakin pari pakkislaista täältäpäin tulossa..

juu sanoi:
Ei kai kukaan sentään oikeasti talvella käytä hihatonta... (?)

Mä oon ainakin loppuillasta alasti ;)

Pakkislaiset osaa aina yllättää. Voi olla, että porukkaa nähdään jopa tank-topeissa.

Kyllä itelläkin toi alastomuus on loppupeleissä ihan must, ei tosin missään laivaputkassa :)

Mistä päin ollaan muuten tulossa?

Kovat on puheet pojilla! :whip:

Eiköhän reilusta n.1000 abitytöstä löydy jokaiselle jotain...toivotaan parasta kaikille! Gabriellalla nähdään! :evil:

Unohtu laittaa että kaikki abi-pakkislaisethan pukee jo legendaksi osoittuneen Pakkotoisto.com T-paidan...niistä ne tytöt vasta tykkää!!!
Nähdään saunaosastolla klo.21.00.

Hapero sanoi:
ThaiMaijan kanssa näköjään samaan botskiin samaan aikaan.. Taidat olla Sotungista tai sit jostain hanurista? :piis:
Ainakin pari pakkislaista täältäpäin tulossa..
Sotunki missäs se on? Hanurista tää paikka kyllä on,mutta en silti ole tuolta vaan tästä Oulun lähistöltä. Ainakin joku svenska skolan Tampereelta lähtee samaan paattiin meidän kanssa,suomenruotsalaisiii muijii. :whip:

Ps. Juon teidät kölin alle... :lol2:

Öö, Lauantai jollekin laivalle (en muista ikinä mitään tämmöisiä juttuja). Veikkaisin, että myllyiltä, känniuhoamiselta ja teinihorojen näkemiseltä ei abiristeilyillä vältytä. Mikä vittu se on, että kännissä pitää kikkailla silleen, että muilla ei ole enää kivaa?

Mua rupes vittuttaa niin paljon ku meille tiedotettiin eka et 20h risteily maksaa 40e. Sitte kerrottiin että se maksaaki 80e. En jaksanu enää lähtee. Vittuako siellä heilua hirveessä kataboliassa :D

ps. meijän koulu menee kuulemma joskus finnjetillä. Mä laitan kuvat, kuvaukset, niistä joita pitää vähän mukiloida. (ja risteilyn ajankohdan)

Odu sanoi:
Mua rupes vittuttaa niin paljon ku meille tiedotettiin eka et 20h risteily maksaa 40e. Sitte kerrottiin että se maksaaki 80e. En jaksanu enää lähtee. Vittuako siellä heilua hirveessä kataboliassa :D

ps. meijän koulu menee kuulemma joskus finnjetillä. Mä laitan kuvat, kuvaukset, niistä joita pitää vähän mukiloida. (ja risteilyn ajankohdan)
Sama juttu mut meillä toi oikee hinta kerrottiin heti ni hylkäsin koko ajatuksen lähtee risteilemään. Meijän koulusta ei lähde ilmeisesti ketään mihinkään.

VilleO sanoi:
Juu torstaina lähetään Turusta illalla 1800 muun Abin kanssa. Vähän liikaa kännisiä kakaroita, jotta matka voisi sujua ilman:

1.Tappeluja
2.Naisihmisten känni-itkuja
3.Hukkumisia
4.Kaljan kaatumista syliin
5.Jonkun ulkopuolisen oksentamista omaan hyttiin

Näitähän näkee ihan yhtä paljon vaikka juotettavana olisi yli kolmekymppisiä...

VilleO sanoi:
Niin, ja näillä näkymin aion olla selvin päin :jahas:

HUONO IDEA.

Abiristeilyllä juodaan niin perkeleesti eikä sen tarvitse olla edes hauskaa, juominen on velvollisuus eikä etuoikeus. Selvinpäin vitutus nousisi käsittämättömiin mittasuhteisiin kun koko muu laiva on humalassa.

Let's :urjo:

Nimim. En saanut abiristeilyllä

MuayThai sanoi:
Ite en mee penkkareihin ku pitää säästää rahaa mm. risteilyyn. Se meiän paatti tais olla myös viking line....
Mäkin säästän rahat risteilyllä. Ei hirveesti innosta riehua autonlavalla yheksältä aamulla hirveessä jurrissa. Sitäpaitsi mullon torstaina jalkatreeni.
Meidän paatti lähtee vasta ensi viikon sunnuntaina.

nevahood sanoi:
mutta minun tyttöön ette koske. =D

Tuntomerkit? :D

Heikko sanoi:
Nimim. En saanut abiristeilyllä

Olitko sammunut vai oletko homo? :kippis1:

Ron Moss sanoi:
Pakkislaiset osaa aina yllättää. Voi olla, että porukkaa nähdään jopa tank-topeissa.

Kyllä itelläkin toi alastomuus on loppupeleissä ihan must, ei tosin missään laivaputkassa

Mistä päin ollaan muuten tulossa?

Pääseeköhän sinne putkaan loppupeleissä kovinkin helposti? Ainakin meidän luokalla on pari sen tason hihhulia että kun viinaa koneeseen saa niin huh huh...

Täältä hieman helsingin ulkopuolelta korvesta tullaan...

Gabriellalle ollaan perjantaina menossa, mut mun käsityksen mukaan suuntana olis Tukholma eikä Tallinna (ihan ku sillä niin väliä olis)..? Ja meidän lukiosta tulee huikeat 40 abia.. :D Tosin siitäkin pienestä porukasta hyvin todennäköisesti löytyy kuin löytyykin se yksi :david: , jolla on ei-niin-hyvä-maine mm. hihattomien vähän turhankin ahkerasta käytöstä. Saa kyllä mennä huomauttamaan vaikka hieman Painavampiakin Sanoja apuna käyttäen... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom