Pakkiksen soturit voisivat ottaa pukukoodin risteilylle, eli jotain P-vaatetta niskaan niin taistelijat tunnistavat toisensa? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkiksen soturit voisivat ottaa pukukoodin risteilylle, eli jotain P-vaatetta niskaan niin taistelijat tunnistavat toisensa? :D
Herätellääs. M/S Gabriella 19.02.2010 o/ Any1?
muuten ehkä, mutta kokoni on niin pieni ettei kehtaa moista päälle laittaa, siinähän häpäisisin koko pakkiksen :D. Noista viinoista sen verran että jos jotain 2 desin pulloja johonkin reiteen teippailis tjtn? ei se niin vaikeeta oo niitä sinne viedä :D monesti on menny kaikille keikoillekkin 05l viinapullo munissa :DD
Joo Baltic Princess kutsuu 18.2 :D
Onko muita lähdössä Pakkiselta?
Semmosta kyselisin, että eikö pääse laivaan jos jää kiinni juomien kanssa tarkastuksessa? Entä otetaanko avaamattomat limpparit jne pois? Ei mua baarien hinnat kiinnosta kyl mää sielä juoda voin, mutta baarien kiinni mennessä ei kiinnosta vielä nukkuun mennä vaan jatkaa iltaa niin ei se aamuun asti bilettäminen oikeen onnistu jos on hirveet laskut päällä.
Meille tuli ainakin sellaanen info että jos hallussa on alkoholia ja jäät siitä kiinni niin jäät laivasta pois. Myöskään kovin kännissä ei saisi olla kun ollaan laivaan menossa. Tuolloinkin jäärähän kuivalle maalle laivan sijaanJoo Baltic Princess kutsuu 18.2 :D
Onko muita lähdössä Pakkiselta?
Semmosta kyselisin, että eikö pääse laivaan jos jää kiinni juomien kanssa tarkastuksessa? Entä otetaanko avaamattomat limpparit jne pois? Ei mua baarien hinnat kiinnosta kyl mää sielä juoda voin, mutta baarien kiinni mennessä ei kiinnosta vielä nukkuun mennä vaan jatkaa iltaa niin ei se aamuun asti bilettäminen oikeen onnistu jos on hirveet laskut päällä.
Meille tuli ainakin sellaanen info että jos hallussa on alkoholia ja jäät siitä kiinni niin jäät laivasta pois. Myöskään kovin kännissä ei saisi olla kun ollaan laivaan menossa. Tuolloinkin jäärähän kuivalle maalle laivan sijaan
Baltic Princess 19. päivä !
Ite pitäis Silja Europalle mennä. Mahtaa olla piukassa laiva. :D
Ei oikee ole fiiliksiä. Hirveessä kännisssä ei jaksais olla, ei vaan kiiinnosta. Toisaalta muita ei tod jaksa kattella selvinpäin. Kai sitä pitää riipasta? Pakkiksen kovat sonnit saa tuolta varmaan sitä kuuluisaa pindeä?
Abiristeily M/S Silja Europa 18.2.2010 !
Ketään muita?
eiks siel laival oo tax-free auki? kyllä sillon muutama vuosi sitten kun itse olin niin taisi olla..