Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
niin, mariellalla 12 päivä oli joku gaspin farkuissa ja joku ruskee pitkähihanen päällä, ilmoittautumisia kaivataan;)
itteä väsytti helvetisti jo puol neljän aikaan ku oli ruoka ja sen jälkeen piti ottaa puolen tunnin nokoset et jakso juhlia:D Puol viideltä taisin mennä nukkumaan ja tuli vielä lämmiteltyä yhtä todella södeä likkaa meiän koulustä:dance2: mahtava reissu kaiken kaikkiaan :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä hyvä reissu. Pari treenanneen näköstä jätkääkin näin siinä live-mestalla, mutta en jaksanut tulla juttua haastelemaan. Baltic Princessillä siis mäkin olin 13. päivä.

Ylivoimasesti parasta tuolla oli se, että oppi tuntemaan paljon paremmin sellasia tyyppejä, joiden kanssa koulussa vain vaihtaa pari sanaa. Myös opettajien kans tuli juteltua kunnolla. Helvetin hyvä reissu, mutta loppumatkasta rupes jo tuntumaan aika haikeelta, kun opettajat toivotti hyvää lukulomaa, ja kaverit kiitteli bussin mikrofonissa kaikesta menneestä.

Miinusta se, että en saanut oikein nousemaan tuolla baarissa mitään päähän. Linkkimatkan pohjustukset alko olemaan haihtunut, eikä enää oikeen kunnon menoa irronnut. Toisaalta se on kyllä ihan hyväkin asia, koska aamulla ei ollut ollenkaan huono olo.

Jonkun mikkelin porukan kanssa kaveerattiin siinä lopussa. Tunnistanevat ittensä siitä, että lauloivat jotain "meidän laivassa"-laulua.:D Niin ja salon jätkät kans oli rentoja.

Haha miäkii olin tuolla ja oon Mikkelistä :D Sitä laulua tuli kyllä laulettua melkosesti ja muutekii Mikkeliläiset piti vähä ääntä, joitakii tais alkaa vissii se vituttamaankii... Ite tuli illalla jonkuu mankan tahtii tanssittua sinne 06.30 asti myös. Nukkumaa siinä 8.30 ...oli mahtava reissu:rock:

mä keksin jostain syystä siinä kuuden aikoihin juoksennella ympäri hyttirivejä ja huudella mikkeliläisille ja äetsäläisille kaikenlaista ja kattoa lähteekö joku perään...

jos joku mikkeli/äetsäjäbä lukee niin syvimmät pahoittelut tästä tempauksesta :D

Oli kyllä hyvä reissu. Pari treenanneen näköstä jätkääkin näin siinä live-mestalla, mutta en jaksanut tulla juttua haastelemaan. Baltic Princessillä siis mäkin olin 13. päivä.

Ylivoimasesti parasta tuolla oli se, että oppi tuntemaan paljon paremmin sellasia tyyppejä, joiden kanssa koulussa vain vaihtaa pari sanaa. Myös opettajien kans tuli juteltua kunnolla. Helvetin hyvä reissu, mutta loppumatkasta rupes jo tuntumaan aika haikeelta, kun opettajat toivotti hyvää lukulomaa, ja kaverit kiitteli bussin mikrofonissa kaikesta menneestä.

Miinusta se, että en saanut oikein nousemaan tuolla baarissa mitään päähän. Linkkimatkan pohjustukset alko olemaan haihtunut, eikä enää oikeen kunnon menoa irronnut. Toisaalta se on kyllä ihan hyväkin asia, koska aamulla ei ollut ollenkaan huono olo.

Jonkun mikkelin porukan kanssa kaveerattiin siinä lopussa. Tunnistanevat ittensä siitä, että lauloivat jotain "meidän laivassa"-laulua.:D Niin ja salon jätkät kans oli rentoja.

mikkelii mikkelii !

mä keksin jostain syystä siinä kuuden aikoihin juoksennella ympäri hyttirivejä ja huudella mikkeliläisille ja äetsäläisille kaikenlaista ja kattoa lähteekö joku perään...

jos joku mikkeli/äetsäjäbä lukee niin syvimmät pahoittelut tästä tempauksesta :D

ihmettelinki kuka vittu siellä meuhkaa :D

Mariellalla oli ihan hyvä meininki perjantaina! Äsken vasta viimein kotiin asti tuli selvittyä. Todella hieno (ja kallis) reissu kaikenkaikkiaan. Harmi vain, että uutta ei ole tiedossa.
Mariellalla oli kuulemma alastonjuoksu ollut jossain vaiheessa iltaa :lol2:

Mariellalla oli ihan hyvä meininki perjantaina! Äsken vasta viimein kotiin asti tuli selvittyä. Todella hieno (ja kallis) reissu kaikenkaikkiaan. Harmi vain, että uutta ei ole tiedossa.
Mariellalla oli kuulemma alastonjuoksu ollut jossain vaiheessa iltaa :lol2:
Juu, itsekin olin perjantaina, ja todellakin vituttaa kun ei pääse uudestaan samanlaiselle reissulle :D

Olikos ketään pakkislaisia 13.-15.pv Ruotsin risteilyllä silja serenadella? Paitoja en ainakaan bongannu yhtään, itellä oli kylläkin päällä ekana iltana :) Ihan mukava risteily oli, rahaa palo sen 150€ mut mikäs siinä :D

oli kyllä tuo mariellan risteily iha vitun sekava.. lappeenrannan pojat huuteli saipaa koko illan :D oliko muita pakkislaisia toogabileissä joskus aamuyön tunteina? ja rahaa palo vaatimattomat 200 € :hyper:

Olikos ketään pakkislaisia 13.-15.pv Ruotsin risteilyllä silja serenadella? Paitoja en ainakaan bongannu yhtään, itellä oli kylläkin päällä ekana iltana Ihan mukava risteily oli, rahaa palo sen 150€ mut mikäs siinä

Joo tulihan tuolla serenadella pyörittyä.
Pakkispaidan pongasin myös. Rahaa palo mut hauskaa oli.

oli kyllä tuo mariellan risteily iha vitun sekava.. lappeenrannan pojat huuteli saipaa koko illan :D oliko muita pakkislaisia toogabileissä joskus aamuyön tunteina? ja rahaa palo vaatimattomat 200 € :hyper:

Eikös Oululaiset koittanu vastata Kärppähuudoilla :D Toogabileet tuli kyllä huomattua, mutta itte olin siinä vaihees turhan sekavassa mielentilassa kyetäkseni liittymään seurueeseen :D
Ei kukaan sattunu näkemään laivasta poistutaessa nurkassa pussiinoksentavaa sankaria?:david: Allekirjoittaneen on pakko tunnustaa että krapula iski vasta silloin ja aamupala meni vielä tuhannen päissään :dance::dance:

Ite oli tuolla Mariellan risteilyllä 14.2 ja täytyy sanoa et oli aika hullut menot. Rahaa ei menny paljoo, mut menot oli silti mehevät :rock:

Illallisjärjestelyt oli aika tyhmät, kun kaikki päästeettiin (omissa vuoroissaan) syömään. Olisi ollut järkemvämpää tehdä se koulukohtaisesti, jokainen koulu järjetyksessä... Siistimpää ja rauhallisempaa.

Oli aika hulppeaa ! Mekin kalpaa huudettiin aika kovaan ääneen välillä. Tuli nopeasti takasin "lukko", "kärpät" ja varsinkin "saipa" huutoja :D

Kuulin näistä toogajuhlista vasta aamupalalle siirtyessä niin ei kerennyt mukaan perhana! Ihmettelin kyllä kun jotkut sankarit veti kaavuissa :D

Syö pahasti yrittää lukea kirjotuksiin kun miettii että abiristeilykin on ohi..

Vitun hyvöö!! Järvenpäästä tytöt oli kivoja, special thanksit niille. Ja joku vitun homo kävi kurkkuun kiinni... Kaveri ninijaili ja tuli väliin.

Joskus ois kiva joku kaveri pistää oikeesti lomalle tollasen kautta.

naarugeeräboorist nanananana totaki tuli hoilattuu kokoaja :D

Ai olitkos sie se suht pitkä kaveri siel huutelemas? Itse aattelin, että ketkä hitot siellä käytäväs "laulaa" jotai ihan siansaksaa, ennenkuin sain selvää nuo sanat:D Sit joku samaisen lauseen huutelija (sie?) kävi hytissä, missä mie olin juttelemas eräitten naishenkilöiden kanssa (kiitokset mukavasta juttuseurasta, jos joku tytöistä lukee pakkista:)), yllyttämäs mukaan huutelee. Heitettii ylävitoset siin sit ainakin ja muutamat kerrat tuli naarugerääkin huudeltuu :dance:
Helvetin mukava risteily kaikinpuolin. Siel oli fiilis, että kaikki on kavereita keskenään, vaikka en tuntenu kuin omat luokkalaiset ennen laivaan menoa:worship:. Harmi, kun tuollaisia tapahtumia on kenties vain kerran elämässä:(

Ai olitkos sie se suht pitkä kaveri siel huutelemas? Itse aattelin, että ketkä hitot siellä käytäväs "laulaa" jotai ihan siansaksaa, ennenkuin sain selvää nuo sanat:D Sit joku samaisen lauseen huutelija (sie?) kävi hytissä, missä mie olin juttelemas eräitten naishenkilöiden kanssa (kiitokset mukavasta juttuseurasta, jos joku tytöistä lukee pakkista:)), yllyttämäs mukaan huutelee. Heitettii ylävitoset siin sit ainakin ja muutamat kerrat tuli naarugerääkin huudeltuu :dance:
Helvetin mukava risteily kaikinpuolin. Siel oli fiilis, että kaikki on kavereita keskenään, vaikka en tuntenu kuin omat luokkalaiset ennen laivaan menoa:worship:. Harmi, kun tuollaisia tapahtumia on kenties vain kerran elämässä:(

Sama mies, sama mies :D oli kyllä iha vitu hauskaa :dance2:

Oli aika hulppeaa ! Mekin kalpaa huudettiin aika kovaan ääneen välillä. Tuli nopeasti takasin "lukko", "kärpät" ja varsinkin "saipa" huutoja :D

Kuulin näistä toogajuhlista vasta aamupalalle siirtyessä niin ei kerennyt mukaan perhana! Ihmettelin kyllä kun jotkut sankarit veti kaavuissa :D

Syö pahasti yrittää lukea kirjotuksiin kun miettii että abiristeilykin on ohi..
Oli vissii toogabileet yhden kaverin keksintö :D Siinä aamun pikkutunneilla oli käytävillä öpaut 30 henkee kaavut päällä kunnes tuli laivapoliisi ja käski viedä kaavut poies : : : D

Olin etukäteen ilmottanu laivalle sähköpostilla ruoka-aineallergiani, sähköpostiini vastas risteilystä vastannut henkilö että viesti on toimitettu eteenpäin keittiölle ja mulla on omalla nimellä sielä annokset :)

No, illalla yheksän aikaan syömään aivan vitullisessa nälässä, olin jonon ensimmäisenä ja jonottanu ovien avausta tunnin verran : D Sieltä sitten omaa ruokaa kyseleen, no kukaan keittiöllä ei tietenkään tienny musta mitään. Nostin kunnon metelin että 120e risteily eikä vittu ruokaa ole niin alko järjestyä :) Keittiöltä kysyttiin tarkka lista mitä en saa syödä, 10min kuluessa siitä oli tuoretta turskaa nenän edessä :D :haart::haart::haart: Annos oli sen verran hieno että viis tyyppiä kävi kameroillaan ikuistamassa sen :D Turskaa vihannespedillä. Ei oikein john west uppoa enää meikäläiselle :)

Klo 21 ruokailuun jonottaessa taisi meijän lukion porukasta nousta jonon keulilta hiukan meludirektiivit ylittävää meteliä :D Oon pahoillani Vammalan lukion puolesta.

E: Siis se Lauantaina 14.2. helsingistä lähtenyt mariellan risteily kyseessä.

Meikäläinen oli kans mariellalla nytte. :D aivan uskomaton meininki oli kyllä ja varsinki sillon joskus viimesen tunnin aikana ku ne baarit oli auki. Huhhuh. :hyper: Meikäläinen ja yks kaveri jammattiin siinä jossain korokkeella lavan edessä jonku kolmen emännän kanssa ja meininki oli erittäinkin loistava. :dance: Rinkkiä tuli otettua ihan reilusti siinä kun saarijärveltä 11 aikaan aamulla lähettiin ja siinä 7 aikaan seuraavana aamuna lopetettiin. :D Baariin uppos seteli poikineen mutta oli se sen arvosta. :kippis1: Toki meillä oli muutama viinapullo mukana siellä nimittäin se kuskaaminen sinne oli enemmän ku helppoa. Laukut ne jäbät tarkisti silleen että kyljistä pikkusen kokeili ja se oli siinä. Kehoa ei todellakaan tarkistettu mitenkään. :lol2: Oli kyllä koko rahan arvonen reissu ja voi että ku sinne pääsis uudelleen ei semmosta meininkiä monessa paikassa pääse kokemaan. :rolleyes:

Oli muute aivan uskomatonta kuraa se baarin touhu. Ne iski jonku happyhourin pystyyn joskus 7 aikaan ja möi varmaan jotain titanicin hylystä pelastettua olutta oli sen verran laimentunutta ja ruosteen makusta se lappari mitä siellä oli että hyi helv... :urjo: En kyllä vähättele yhtään niitä puheita etteivätkö ne jatkais vedellä niitä tuoppeja. Tyydyinkin siis kelkkoihin ja fisuihin sillä niissä oli ihan ehtaa tavaraa seassa. Tuli siinä tuplawiskitki kiskattua johonki väliin. :rolleyes: Suosittelen kyllä ehdottomasti ottamaan niitä omia viinoja mukaan sinne ja kiskomaan hytissä väliajalla oikein kunnolla. Tällä keinoin saatat saada myös houkuteltua jonkun emännä kaksistaan "hömpylle" hyttiin. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom