Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meijän risteilyllä tax-free aukeaa vasta seuraavana päivänä (eli paluumatkalla) Maarianhaminan kohdalla.. että jesjes! Omat viinakset mukaan ja menoks! :)

Meijän risteilyllä tax-free aukeaa vasta seuraavana päivänä (eli paluumatkalla) Maarianhaminan kohdalla.. että jesjes! Omat viinakset mukaan ja menoks! :)

:O aika huonoo molemmin puolin. Silja menettää hyvät rahat, koska kyllä sielt tax freestä muutaki ostettais ku viinaa. Ja oppilaita vituttaa. Btw eikö siellä risteilyllä oo "randomeitaki"? Kusee aika pahasti silmää niitä jos on

:O aika huonoo molemmin puolin. Silja menettää hyvät rahat, koska kyllä sielt tax freestä muutaki ostettais ku viinaa. Ja oppilaita vituttaa. Btw eikö siellä risteilyllä oo "randomeitaki"? Kusee aika pahasti silmää niitä jos on
Jepjep. Mun tietääkseni on kyse suljetusta risteilystä, eli "randomeita" ei pitäisi olla.. en kuitenkaa oo varma tästä. Buffettikin meillä taitaa olla vasta paluumatkalla, eli sinnekään ei pääse lipittelemään ilmaisia kaljoja..
MUUTEN! Myydäänkö niissä pienissä ruokapaikoissa yms. mitä nyt ovatkaan, niin kaljaa? siis pulloissa tai tölkeissä joita voisi viedä hyttiin.

Ite olin vuos sitten abiristeilyllä Baltic princessillä ja siellä ainakin oli sillain, että viimesenä meni yökerho muistaakseni 4 maissa kiinni. Ja jo 6 aamulla aukes joku puoti mistä sai ostettua olutta:D Että nou hätä sille laivalle menijät, sen pari tuntia ku kitkuttelette jotenkin tossa välissä nii sit taas pääsee vauhtiin:) Jos ei tosiaan satu niitä omia juomia messiin saamaan. En mä nyt mee vannomaan, että se ois noin tänäkin vuonna, mutta noin ainakin edellis vuonna oli.. Mut hauskat risteilyt vaan kaikille, se on hieno reissu:D

No Muppetti ja kettu91, mikä on illan skenaario? Mistä teidät tunnistaa? Isoista lihaksistako ja siitä, että kaikki naiset on teidän ympärillä? :D

Ei varmaan mistään.. katsos ku oon niitten naisten kans sielä hytin puolella jo ;)

eivaan: katotaan jos ostais pakkis-pipon tohon.. jos vaan kerkee perille vielä

Onkohan yhtä ainuttakaan punttimimmiä lähdössä edustaman pakkista abiristeily(i)lle? :D Ilmoittautukaa!

ps. Taitaa vuosimallin '91(-90) punttibeibejä olla liian vähän :(

Voisiko edellis vuosien abiristeilijät kertoa, että onko cd soittimen/radion vieminen laivaan kiellettyä..?

Kyllä viime vuonna meijän laivalla(Baltic princess) ainakin monella oli omat "ghetto blasterit" matkassa. Eli ei pitäs noista sanoo mitään:D

No Muppetti ja kettu91, mikä on illan skenaario? Mistä teidät tunnistaa? Isoista lihaksistako ja siitä, että kaikki naiset on teidän ympärillä? :D

Haha, lihaa ei löydy niin paljon että minut muista erottaisi:D Ruskeat lyhkäset hiukset, ruskeat silmät ja varmaan Armanin t-paita on pukukoodina... Tai sitten joku kauluspaita, mutta niitä on siellä varmaan satoja niin se ei oikeen käy tuntomerkistä;)

tarjoutu yllättävä mahdollisuus revanssiin abilaivasta kun huomasin et meen tiimin futsal-kauden päättäjäisiä juhlistetaan 19.päivä europalla. Onko täällä sillon matkalle osallistuvia, päivä ei ole perus risteilypäivä mut luulis siellä joitain porukoita olevan.
Sillon kun itse olin abilaivalla niin kuljetin viinaa kahdessa kasvovesipullossa laivaa. Sanomatta selvää et toinen pulloista aukes repussa ja brenkut valu vaatteille, haisi helvetin hyvälle ne kuteet:D

Jaahas, kohta menoks!

Voi voi.. tätä lukiessa tulee kyllä ikävä omaa abiristeilyä, ehdottomasti yksi hauskimmista reissuista millä tullut oltua :) Pitäkäähän hauskaa ketkä nyt on menossa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom