Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin nyt kovin iloinen... Mutta varmaan sitten takaisintulo-bussimatkalla olen ihan iloinen :D
Sun pitää iloita siitä, että voit sitten parin seuraavan kuukauden ajan kertoa kaikille mitä kaikkea tyhmää ne on tehny kännis! :D Ja tosiaan bussimatka voi olla paljon miellyttävämpi ilman krapulaa.

Sun pitää iloita siitä, että voit sitten parin seuraavan kuukauden ajan kertoa kaikille mitä kaikkea tyhmää ne on tehny kännis! :D Ja tosiaan bussimatka voi olla paljon miellyttävämpi ilman krapulaa.

Noh, minkäs ihmeen takia siellä pitäis se poistulomatka bussissa olla rapulassa? Aamulla vaan, kun tax-freet aukee, ostamaan lava kaljaa linkkimatkalle ja uuteen nousuun. Kyllä sitä nyt tässä iässä pitää pystyä kaks päivää ottamaan putkeen niin että heilahtaa! :whip:

Hei oikeesti:D toi oli taas niin perus "lohdutuksia". toi kuulosti joltain mitä meen äiti sanois. "Älä ole tapsualaviiva murheellinen, kyllä uusia juomisreissuja tulee. Ja hei, säästytpä päänsäryltä"

Antibioottikuuri tässä vaiheessa on aika kakka juttu mut ei voi mitään, paitsi luulen et ei yks päivä ilman lääkettä aivan kamala voi olla, mutta asiahan ei mitenkään minulle kuulu:) Kylillä liikkuu sitäpaitsi villi huhu että antibiootit ja viina sopii loistavasti yhteen:)

jep. mut hyvää reissu siitä tulee oli kännissä tai ei.

Tuskin nyt kovin iloinen... Mutta varmaan sitten takaisintulo-bussimatkalla olen ihan iloinen :D

Syö lähtöön asti antibiootteja sitten pullo auki ja lopetat vasta kotiin päästyäsi niin et edes huomaa missä kunnossa peukalo on reissun aikana ja siitä sitten uutta kuuria popsimaan. :rock:

Hei oikeesti:D toi oli taas niin perus "lohdutuksia". toi kuulosti joltain mitä meen äiti sanois. "Älä ole tapsualaviiva murheellinen, kyllä uusia juomisreissuja tulee. Ja hei, säästytpä päänsäryltä"

Antibioottikuuri tässä vaiheessa on aika kakka juttu mut ei voi mitään, paitsi luulen et ei yks päivä ilman lääkettä aivan kamala voi olla, mutta asiahan ei mitenkään minulle kuulu:) Kylillä liikkuu sitäpaitsi villi huhu että antibiootit ja viina sopii loistavasti yhteen:)

jep. mut hyvää reissu siitä tulee oli kännissä tai ei.
Antibioottikuuria ei pidä keskeyttää kesken kaiken, koska se menettää kaiken tehonsa ja sen myötä syntyy resistantteja kantoja. Alkoholi ja antibiootti ei yleensä tee mitään vaikutuksia, ikävässä tapauksessa saat antabus reaktion ja sillon on helvetti irti.

Onkos täällä kaikki muut menossa tolle onnettomalle yhen yön risteilylle? Voi teitä amatöörejä! Missaatte viellä hyvät penkkaribileet onnelassa, jos torstaina lähette :D
Meitsi siis menossa ihan kunnon risteilylle tukholmaan perjantaina, eli kuppia saa ottaa rankasti ensin torstaina koulussa ja onnelassa, perjantai ja lauantai sitte laivalla älyttömissä tumuissa ja sunnuntaina viellä jos jaksaa niin pitäs omia synttäreitä juhlia (mitenkäs muuten ku viinalla :kippis1:)

Onneks tuli kerättyä edelline vkloppu voimia tohon, enkä ottanu tipan tippaa (eka tipaton viikko varmaan 3 kuukautee :jahas:)
luulis laivalla sit jaksavan, ja on rekvisiittaaki varattu messiin et näyttäis oikeen pelleltä ja kaikki varmasti tietää et abi risteilylle on eksyny :D Voi niitä lapsiperheitä ja kukkahattutätejä jotka on samalla risteilylla meitsin kanssa :lol2:

ps. :kippis1::dance::kippis1::dance::kippis1::urjo:

Paras asia abiriteilyssä on nimenomaan se, että siellä ei ole bingomummoja, vaan lähes pelkkiä nuoria.

odotan suuresti sitä että näen miten meen kaksi valvojaksi tulevaa opettajaa vetää viinaa:D molemmat on vahvoja persoonia koulussa niin tahdon nähdä että missä kunnossa ne on laivalla.

Viime vuonna jotkut opettajat olivat kuulemma olleet ihan sekasin siellä ja rellestäneet samaa tahtia abien kanssa:) Kunnon toimintaa sanon minä:kippis1:

odotan suuresti sitä että näen miten meen kaksi valvojaksi tulevaa opettajaa vetää viinaa:D molemmat on vahvoja persoonia koulussa niin tahdon nähdä että missä kunnossa ne on laivalla.

Viime vuonna jotkut opettajat olivat kuulemma olleet ihan sekasin siellä ja rellestäneet samaa tahtia abien kanssa:) Kunnon toimintaa sanon minä:kippis1:
Etkös säkin ole Europalle tulossa? Minkä helvetin takia te otatte valvojia mukaan K-18 risteilylle? :wtf::wtf::wtf:
Ei muutakun kerrotte niille että bussi lähteekin 30min myöhemmin ja lähdette ilman niitä.

Etkös säkin ole Europalle tulossa? Minkä helvetin takia te otatte valvojia mukaan K-18 risteilylle?
Ei muutakun kerrotte niille että bussi lähteekin 30min myöhemmin ja lähdette ilman niitä.

Hööps, eihän ne valvojat siellä mitään haittaa. Meilläkin oli matkassa pari koulun rennointa opettajaa, eikä minkäänlaista noottia tullut keltään missään vaiheessa. Ne on vain mukana muodon vuoksi. Eikai ne tiukkapipoisimmat edes halua tulla mukaan näille rellestysristeilyille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom