Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
No kyllähän siellä on hyviä perseitä, ja ne on varmaan jopa biletuulella kun ei ole mitään sontaa, eiku lantaa...
Elastinen olisi vielä jotenkuten menetellyt, mutta arvaapas kuka on Europalla esiintymässä. Uniklubi!!! Tosiaan tekisi mieli kysyä, että ketkä näitä oikein äänesti. Mutta ei se mitään haittaa, kun ohjelman mukaan dj:t soittaa klo 5:een aamulla. Juomaa ei tosin varmaan saa myydä 3:30 jälkeen, mutta jokatapauksessa hyvät bileet tiedossa :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin olen kuullut mutta mitäs helvettiä siitä nyt sitten kostuu? Ei alkoholia, ei nuuskaa ennen Ruotsin aluevesiä, pillimehujako menet ostamaan? Vittu :curs:

:D niitäpä niitä... mitä olisi ilta ilman paria GRANDIA :kippis1: :david:

mutta oikeesti.... tupakoitsijoille savukkeita ja vaikka aamuks (jos nukkuu aamulla) vähä limua ettei kuole mahdolliseen kuivuuteen...

Pienoista offtopiccia:

Onko muiden kouluissa tapana abilaivan jälkeen mennä sikaileen wanhain tanssijoiden jatkoille? Meillä tuo on ainakin erittäin kukoistava perinne:)

Juominen alkaa keskiviikkona, koululle ehkä nukkuun yöksi, torstaina penkkareissa alotellaan, illalla abilaiva ja perjantaina wanhain jatkot:) siinä on kolme päivää tehokasta kataboliaa:D
...jos jotain nyt tommonen pilkunnussiminen sillon kiinnostaa:)

Matkaohjeissa lukee suunnilleen seuraavaa: "Laivaannoususi saattaa estyä, mikäli saavut päihtyneenä tai sinulta löytyy alkoholijuomia."

Aika raakaa. Voiko se olla noin?

Tomppa123 sanoi:
tupakoitsijoille savukkeita ja vaikka aamuks (jos nukkuu aamulla) vähä limua ettei kuole mahdolliseen kuivuuteen...
Kyllä tarkoitus olisi tällä risteilyllä muutama tunti nukkua kun tosiaan wanhojen jatkot olisi vielä perjantaina. Viimeksi siinä kävi niin että torstai-laivalla tenutin torstai klo 15 - perjantai klo 16 nukkumatta silmäystäkään. Kunto loppui express bussin käytävälle, eikä enää perjantai-iltana ollut asiaa muuta kuin omaan sänkyyn. 2-4 tuntia unta ja taas mennään :rock:

Mitäs porukka meinaa laittaa päälle penkkareissa?

Mitäs porukka meinaa laittaa päälle penkkareissa?

Oon se valkonen kaveri Miami Vicesta. Valkoisen puvun ostin Punanaamiosta.
Kaverin kanssa vedetään yks leikkimielinen kisailu itse tilaisuudessa, niin ja pokena olen kuulemma penkkaritilaisuutemme ovella:D
"ruumiintarkastus bitches":)

15.2 ollaan lähössä. Laivasta tai mistään muustakaan matkaan liittyvästä ei oo mitään tietoa, muuta kuin hinta... Meil on niin pirun saamaton koulu

Nyt sain selville vähä lisää, eli ollaan menossa Siljalla tukholmaan :dance:

eli todennäkösesti siis tax free auki jo alusta asti :kippis1:

vittu voin vaa kuvitella mikä olo on seuraavana maanantaina, tulee nimittäin kiva ryyppyputki tohon. Torstaina penkkaribileet, perjantai lauantai laivalla ja sunnuntaina synttärit :kippis1::kippis1::kippis1:

Menomatkalla aainakaa tax freesetä ei mitään alkoholia saa ostaa jos sitä meinaat. Alkoholin myynti alkaa vasta takastulo matkalla.:(

Nyt sain selville vähä lisää, eli ollaan menossa Siljalla tukholmaan :dance:

eli todennäkösesti siis tax free auki jo alusta asti :kippis1:

vittu voin vaa kuvitella mikä olo on seuraavana maanantaina, tulee nimittäin kiva ryyppyputki tohon. Torstaina penkkaribileet, perjantai lauantai laivalla ja sunnuntaina synttärit :kippis1::kippis1::kippis1:
Menomatkalla aainakaa tax freesetä ei mitään alkoholia saa ostaa jos sitä meinaat. Alkoholin myynti alkaa vasta takastulo matkalla.:(

Taitaa olla menossa normaalimatkalle. Risteilyssähän ei poistuta laivasta ja Tukholmaan sano Obelix olevansa menossa. Itselläkin on samaiseen paikkaan suunta, ja normilaivalla kanssa, tosin jo 14. helmikuuta. Siellä on myös tax-free auki, mutta jossei ole sattunut yli 20 vuotiaita mukaan niin menomatkalla et viinaa saa kuin baarista.

Taitaa olla menossa normaalimatkalle. Risteilyssähän ei poistuta laivasta ja Tukholmaan sano Obelix olevansa menossa. Itselläkin on samaiseen paikkaan suunta, ja normilaivalla kanssa, tosin jo 14. helmikuuta. Siellä on myös tax-free auki, mutta jossei ole sattunut yli 20 vuotiaita mukaan niin menomatkalla et viinaa saa kuin baarista.

Kyllä saa. Ainakin itse ollessani wanhojen risteilyllä meidän koulun kolmosia oli tullut sinne mukaan = alle 20v. Ja kyllä ne aika vinhaan tahtiin sieltä tax freestä osti viinaa(ja nimenomaan menomatkalla).

Kyllä saa. Ainakin itse ollessani wanhojen risteilyllä meidän koulun kolmosia oli tullut sinne mukaan = alle 20v. Ja kyllä ne aika vinhaan tahtiin sieltä tax freestä osti viinaa(ja nimenomaan menomatkalla).

Olin therfin kanssa samalla reissulla ja mä kävin ostamassa ihan iisisti alkoholeja. Riippu vaan myyjästä, jotkut oli tiukkoja, jotkut ei.

http://abiristeilyt.fi/?page=103
Tossa listassa ei ole SYK:iä, saksalaista, ranskalaista, PHYK:iä, SVK:ta(daa...). Aika moni tunnettu koulu stadista ei päätyny viralliselle abiristeilylle.

Olin therfin kanssa samalla reissulla ja mä kävin ostamassa ihan iisisti alkoholeja. Riippu vaan myyjästä, jotkut oli tiukkoja, jotkut ei.

http://abiristeilyt.fi/?page=103
Tossa listassa ei ole SYK:iä, saksalaista, ranskalaista, PHYK:iä, SVK:ta(daa...). Aika moni tunnettu koulu stadista ei päätyny viralliselle abiristeilylle.
Amppu miks mä en muista, että hait ihan iisisti viinoja, ja jos kerta sai iisisti niin miks helvetin moni pyys muo hakee sieltä ne tax freestä ne.

Cartma: Se ei toki ole mun vika, jos laivalla on rikottu lakeja, mutta menomatkalla ei saisi alle 20-vuotiaalle tax-freessä myydä.

Amppu miks mä en muista, että hait ihan iisisti viinoja, ja jos kerta sai iisisti niin miks helvetin moni pyys muo hakee sieltä ne tax freestä ne.

Cartma: Se ei toki ole mun vika, jos laivalla on rikottu lakeja, mutta menomatkalla ei saisi alle 20-vuotiaalle tax-freessä myydä.

Teppo hei, mun lisäks myös Miika ja Teemu kävi hakemassa. Siinä ei ollu mitään ongelmia.

Teppo hei, mun lisäks myös Miika ja Teemu kävi hakemassa. Siinä ei ollu mitään ongelmia.
Juu, takasin päin tultaessa. Ruotsin lakien takia sinne päin mentäessä ei saa myydä alle 20-vuotiaille. Siellä saa 18-vuotiaat juoda vaan 2-kaljaa. Takaisinpäin tultaessa on sitten Suomen lait voimassa ja 18 ikärajana.

Juu, takasin päin tultaessa. Ruotsin lakien takia sinne päin mentäessä ei saa myydä alle 20-vuotiaille. Siellä saa 18-vuotiaat juoda vaan 2-kaljaa. Takaisinpäin tultaessa on sitten Suomen lait voimassa ja 18 ikärajana.

Joojoo, mutta kyse on siitä että myyjät rikko lakia sitten. Menomatkalla ostettiin. Ei ne Viking Linella pahemmin jaksanu välittää.

Hups.. muotoilin tuon mun aiemman lauseen "vähän" vituiks.. siis se mun pointti oli, että vaikka on tuo 20v-ikäraja niin silti voi mahdollisesti saada ostettua sitä viinaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom