Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Mariella 17.2. Kaipa sitä jonkinmoista samppoopulloviritystä vois värkätä.
Muistakaa sit olla varovaisia. Itse salakuljetin omalle abiristeilylleni vuonna x viinaa kasvovesipullossa. Tietysti tämä viinakasvovesipullo oli toilettilaukussa muiden pesutarvikkeiden ja samanlaisen kasvovesipullon kanssa, joka sisälsi itse kasvovettä. Lienee turha edes kertoa kummasta kasvovesipullosta otin yöllä tuhannen päissäni huikkaa :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos on vähänkään taipumusta matkapahoinvointiin (tosin itsellä ei edes koskaan aiemmin ole ollut mitään vast.) niin suosittelen lukemaan postini numero #246 ja harkitsemaan niiden nappien ottoa ennen matkaa :lol2: Ei voi muuta sanoa kun LoL ja evo tuolle minun ja kahden muun kaverin abiristeilyllereissulle. PMMP:kin jäi täysin näkemättä ja kuulematta tuon takia :(

Eli otan siis mukaan urheilukassin, kopan kaljaa ja pyyhkeen. Sitten vain kokeilemaan onneaan, että jospa minä selviäisin ilman kummempia tarkastuksia.

Ei, vaan laitat viinapullon sinne kassiin :david: Kaljaa kerkeää juomaan matkalla ja laivassa ihan tarpeeksi.

Galaxylle 15.2 :)
Onko muuten laivalle drinkkien hinta baareissa samaa tasoa kuin maissa?

Ainut ero oli meidän risteilyllä että drinkit olivat kooltaan "pienissä" laseissa ja kalja oli varmaan vettä tai jotain. Baarissa kuitenkin pää selveni tasaiseen tahtiin vaikka kokoajan jotain join(kun pohjalla siis oli ennen baaria rutkasti oikeita juomia)

Yksi varma konsti, mikä on jo lukuisilla festareilla todettu toimivaksi, on laittaa tylysti 0,5l muovipullo täyteen viinaa ja kuljettaa se munissa laivaan. Ei ole yksikään miespuolinen järkkäri sieltä vielä kokeillut. :D

Toi on täysin totta ja varmaankin yks varmimmista tavoista saada kännit halvemmalla. Festareilla minäkin olen tuota käyttänyt.

ps. tuli mieleen että täällä pakkiksella kun liikkuu paljon näitä turvallisuusalan ihmisiä, järkkäreitä ja ym. niin ne saattaa ottaa näistä meen salakuljetustavoista vinkkiä ja kourii kaikkien genitaalit ens risteilyn tarkastuksessa :D

Ei vaan kyllä meillä on kavereiden kanssa aika ovela suunnitelma, jota tosin ei voi paljastaa jos joku järkkäri sattuu näitä juttuja lukemaan ;)

Ei vaan kyllä meillä on kavereiden kanssa aika ovela suunnitelma, jota tosin ei voi paljastaa jos joku järkkäri sattuu näitä juttuja lukemaan ;)

Anna arvaan: Täytätte viinalla kondomeja tai ilmapalloja ja nielette ne, ja sit laivassa oksennatte ne ulos ja saatte halvat kännit?

Olinko oikeassa????:rolleyes:

Hei ei niitä laivayhtiön edustajia oikeasti kiinnosta, jos sinne joku saa shampoopullossa pari desiä vietyä jotain väkeviä. Sillon kun viedään pullotolkulla, niin alkaa jo kiinnostamaan ja ne sieltä saadaankin aika tehokkaasti kerättyä pois (jos laivayhtiö on sinne tarkastukset hommannut).

ps. tuli mieleen että täällä pakkiksella kun liikkuu paljon näitä turvallisuusalan ihmisiä, järkkäreitä ja ym. niin ne saattaa ottaa näistä meen salakuljetustavoista vinkkiä ja kourii kaikkien genitaalit ens risteilyn tarkastuksessa :D

Nyt kolmatta vuotta Galaxylle (toissavuonna oli vielä Romantica) lähdössä töihin ja ihan mukava täältä on aina lueskella mitä on tällä kertaa keksitty :)
Itse turvatarkastukseen en kyllä osallistu vaan jaan ilon vasta laivassa. Sen verran voi kuitenkin sanoa, että ainakin Galaxyn osalta tarkastus on jo maissa tiukka. Paljon hauskempaa se risteily on jos ei joudu hyttiin nukkumaan ennen puolta yötä ;)

Ah! Minä luulin että maylflowerin kaltaiselle neidille on vain täydellisyys rajana.
Oho, jätkällähän on kunnon patoumia kun ei tainnu toi YO-kirjotusketju riittää? Mikä pientä vituttaa?

Mitä muhun tulee, niin 14. päivä Europa kutsuu. Vähän keljua, ettei Tax-Free oo auki kuin sen tunnin ihan loppumatkalla = ei voi riehua ihan yön läpi, kun toi on kuitenkin ihan järkyttävän hintainen risteily. Sais esim. kolme päivää Ruississa samalla hinnalla. En tiedä jaksaako sitä alkaa salakuljettamaan, menee niin operoinniksi, ja kyllähän ne nyt varmaan älyää ettei siellä Juissi-purkissa oikeasti mehua oo jne.

Mahtava esiintyjä laivalla muuten, Uniklubi :jahas: jos esim. Tiktak olis ollu, oisin saattanu kääntää laivan ylösalaisin.

14. päivä Galaxy. Vituttaa älyttömästi toi esiintyjä, meille kun dumpattiin Elastinen. Jos PMMP olisi ollut saatavilla, niin olisi tullut meän laivalle :( Nooh, kiskon sit menemään jossaki pubissa ja vedän sikarin sen tunnin aikana ku se esiintyy.

Jos humalaa hakee, niin kannattaa siellä laivassa juoda baareissa jotain muuta ku niitä paukkuja, koska ne tehdään TODELLA laimeiksi, että porukka ei humaltuisi. Itse aikoinaan omalla abiristeilyillä joskus -06 join bussimatkan aikana melko runsaasti olutta, viiniä ja olutta tuhottoman paljon laivan ruokailussa ja sitte yli 90e edestä paukkuja illalla/yöllä, ja en edes erityisemmin humaltunut :eek:

En omista erityisen hyvää viinapäätäkään, niin ei voi senkään syyksi laittaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom