Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
Otti vähän päähän jäädä laivalta Viroon, ku siellä olis vielä esiintyny Apulanta ja meno oli vasta yltymässä.

:D meno oli kyllä melkonen keikalla ja pitkää sen jälkeen. Paras reissu ikinä!. Koko porukka valvojat mukaan lukien oli kohtuu kujalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen la 17.2 kotiuduttiin Mariellalta suoraan baariin. Valvoin siis muutaman kaverini kanssa 54 tuntia putkeen, josta kolmasosa pelkkää tanssimista. Oli ihan paras meno. DJ ja porukka oli todella hyvää! Kiitos osallistuneille jos täältäkin löytyy.

Vittu meni vähän pitkäksi, to aamuna lähdin ja äsken tulin himaan.... Arcin näin laivalla pakkislaisista, taisin moikata mutten luultavasti pystynyt sanomaan mitään fiksua...

Petyin tähän abi-risteilyyn vähän, olin siis perjantaina Mariellalla. Alkuillasta oli aika tylsää, vaikka join reippaasti ei sitä känniä saanu millään päälle - eli olin melko selvänä koko risteilyn. Alkuilta vietettiin kavereitten kanssa enimmäkseen jutellen ja juoden, kävin vetää torkut 12 aikaan, tulin sitte takas ku PMMP oli lopettanu ja sanoisin että sit se meno vasta alko. Myöhemmin osas soittaa vähän parempaa musaa ja tunnelma oli just sopiva, tuli sit tanssittuu ne viimeset 4h melkein putkeen, jatkettii viel 3h nukkumisen jälkeen joskus päiväl 12 aikaan.. Ei se ihan huonokaan reissu ollu, mut vähän niinku "perus baari-ilta". Olis ehk pitäny juoda enemmän :D

Mariellalla la-su tuli oltua, ja juu olipa todella ikimuistoinen matka. Merisairaana selvinpäin kahden hyttikaverin kanssa laatoitettiin klo 2200 eteenpäin kun ei muuhun pystytty, ei siis ehditty päästä edes "juhlatunnelmaan" kun piti painua baarin puolelta takasin hyttiin makaamaan sängynpohjalle. Siinä vaan ihmeteltiin että onko tämä tosikaan, 85e + linkkurimatkat muutamakymmen euroa maksettiin ja muutama kuukausi odotettiin että päästäis yrjöämään huojuvan laivan hikiseen hyttiin porukalla. Ei helevetti, nyt jo viitsii jopa nauraa tapahtuneelle vaikkei lauantai-iltana paljoa naurattanu.. :lol2:

Just tultiin takasin, oli pakko loiventaa hieman laskua, nyt kukkumaan ku jäi vähän unet lyhyeksi :kippis1:

:eek: Oli kyllä loistava reissu!
Jos joku tosissaan väittää, että perus baarimeininki niin baarien nimiä kehiin! ..ei ainakaan Lahdessa ole missään edes lähelle tollanen meno.
Tuli viime yönä nukuttua 12h.. Jäi toi nukkumispuoli hyvin vähiin laivalla.

Lava sakua 10,80€ :kippis1: :thumbs:

Minäkin tuossa mariellalla olin 17-18 päivät. 2h unillahan tuo meni ja jos joku kuuli "siitä joutsenolaisesta" niin se olin minä :rolleyes:

oli kyllä mahtava reissu!! bloon näin ainaki ja taisin tanssilattialla huutaaki et "sä oot varmasti pakkislainen" tjsp. :D

ainii, mä olin se jolla oli puvuntakki, bob marley paita ainaki jonku aikaa..nii, ja lauloin et "el Bimbo on vain mies.." ja "senorita por favor..nounounonooo" :nolo:

ainii, mä olin se jolla oli puvuntakki, bob marley paita ainaki jonku aikaa..nii, ja lauloin et "el Bimbo on vain mies.." ja "senorita por favor..nounounonooo" :nolo:

Tää kuulostaa joteki tutulta! :D

EDIT: nii tosiaa joku tais sunnuntai-aamuna tulla nykäsee vitoskannella hihasta et taidat kolistella puntteja, ja sano itekkin harrastavan. En kyllä tajunnu kysyy siinä pöhnässä et oliko pakkislaisia. :)

Villit muistikuvat kertovat että taisin jopa muutaman sanan vaihtaa huumorin kans (tai ainaki jonkun pakkislaisen siis tanssilattian kupeessa) ja sit jonkun toisenkin kanssa terminaalissa ennenku mäntiin laivaan. Tämmösellä nahkatukalla oltiin liikenteessä

Villit muistikuvat kertovat että taisin jopa muutaman sanan vaihtaa huumorin kans (tai ainaki jonkun pakkislaisen siis tanssilattian kupeessa) ja sit jonkun toisenkin kanssa terminaalissa ennenku mäntiin laivaan. Tämmösellä nahkatukalla oltiin liikenteessä

joo, khyyl mä pari sanaa taisin vaihtaa. tai no nikistäshän en saanu aluks selvää ja sitä koitin kuulostella. jätkä kyllä perkeleenmoinen köntti :eek:

edit. goldust, ethän oo liperin lukiosta? :D

En oo, mut taisin kyl jossain välissä liperiä huudella ku muutki huuteli..:hyper:
Bloon taisin spotata jos kuopiosta olit, tanssitko parin muun nahkatukan kanssa?

joo sitä sai kyllä kuulla ihan riittämiin..varsinki vitoskannella missä oli sattumoisin hyttikin. noh, huushan siellä osa ouluakin :haart:

En oo, mut taisin kyl jossain välissä liperiä huudella ku muutki huuteli..:hyper:
Bloon taisin spotata jos kuopiosta olit, tanssitko parin muun nahkatukan kanssa?

Joo, tosin tanssilattialla päi pyörittiin kymmenestä sinne puol kuuden korville :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom