Mikäs numero? ite olin 5806 :D Jotain oululaisia siin käytäväs tapasinki!
5541..mä olin se joka koitti hypätä käytävillä makoilevien ihmisten yli :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikäs numero? ite olin 5806 :D Jotain oululaisia siin käytäväs tapasinki!
5541..mä olin se joka koitti hypätä käytävillä makoilevien ihmisten yli :D
Muistan sen hypyn mut en muuten siuta :D Laitetaan humalan piikkiin. Ite heiluin välillä sellanen smirnoff-ämpäri päässä, ja päällä oli musta pitkähihanen paita ja hihaton huppari välillä. havaintoja? :D
Tanssilattialla sytty pien kahina, ilmeisesti vaan sen takia kun laiva keinu ja porukka törmäili. Loppu kuitenkin aika lyhyeen kun porukkaa meni väliin.jees.. hyvä tunnistusmerkki toi ämpäri päässä:D :D .. näkykö muute mitää myllyjä, yks ainaki oli ottanu pataan..
ei siinä käytävässä tainnu kovin monia ämpärityyppejjä mennä joten enköhän nähny. et ollu missään vaiheessa kalsarisillaan käytävillä tai ilman paitaa menossa jossain? enivei, ihan helevetin hyvä reissu oli. pari ylimäärästä päivää ois menny koska vaan
Taisin bongata Jouhanan terminaalissa kun galaxylta poistuttiin.. Jos oli nahkatakki päällä ja tuskanen ilme kasvoilla.. olin siinä ihan teijän porukan edessä, tyttö joka ei jaksanut kantaa kassiaan vaan heitteli sitä penkeiltä toisille... :D
Risteily oli loistoreissu indeed.. tutustu ainakin erittäin mukaviin tyyppeihin.. ei kyllä yhtään kaduta että lähti vaikka maksoikin ihan pirusti.. !
Alkaa vuoden 2008 abiristeily lähenemään. Silja Europalla 14.2 olisi tarkoitus lähteä Turusta örveltämään, ketään muita täältä osallistumassa?
Mariella 17.2. Kaipa sitä jonkinmoista samppoopulloviritystä vois värkätä.
samaa ajattelin mäkin.
Toinen hyvä keino saada halvemmat kännit on pokata baarista itsellensä myötäilevää seuraa ja antaa heidän tarjota:thumbs:
Abikruisinkia varten mä oon pistänyt jo hetken rahaa jemmaan, ettei ihan vedellä ja leivällä tarvi siellä elää.
Hehheh, abiristeilyllä? Veikkaanpa että harvassa ovat ne abit, joilla on rahaa ihan tarjottavaksi asti. Yksi varma konsti, mikä on jo lukuisilla festareilla todettu toimivaksi, on laittaa tylysti 0,5l muovipullo täyteen viinaa ja kuljettaa se munissa laivaan. Ei ole yksikään miespuolinen järkkäri sieltä vielä kokeillut. :DToinen hyvä keino saada halvemmat kännit on pokata baarista itsellensä myötäilevää seuraa ja antaa heidän tarjota:thumbs:
Eli otan siis mukaan urheilukassin, kopan kaljaa ja pyyhkeen. Sitten vain kokeilemaan onneaan, että jospa minä selviäisin ilman kummempia tarkastuksia.veijari sanoi:1)Ainakaan viimevuonna reppuja ei tutkittu sen tarkemmin kuin päältä läiskivät ja taskuja ei ollenkaan... käärikää viinat vaikka pyyhkeen tms. sisään ja repun/laukun keskimmäiseksi.
2) Laivaan pääsi kuinka kännissä tahansa
3) Ruokailu on oletettavasti melko nopeasti laivaan nousun jälkeen ja sieltä saa kaljaa ja viiniä ilmaiseksi :dance:
4) Ei siellä baarissa kannata kilpaa juoda, siellä on niitä tyttöjä jotka haluaa antaa juurikin sinulle jos et ole liian kännissä :thumbs:
Ninjaedit: Siellä ruokalassa kannattaa siis juoda kilpaa syömisen sijaan :D
Joo tänne ollaan menossa. Kyllä jonkun sortin viinapullo on otettava mukaan. Ei oikeen kiinnosta pelkällä baarijuomilla vetää koko iltaa, kun reissusta ei muutenkaan oo ilmaista tulossa.Alkaa vuoden 2008 abiristeily lähenemään. Silja Europalla 14.2 olisi tarkoitus lähteä Turusta örveltämään, ketään muita täältä osallistumassa?