Abi-risteily?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MuayThai
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5541..mä olin se joka koitti hypätä käytävillä makoilevien ihmisten yli :D

Muistan sen hypyn mut en muuten siuta :D Laitetaan humalan piikkiin. Ite heiluin välillä sellanen smirnoff-ämpäri päässä, ja päällä oli musta pitkähihanen paita ja hihaton huppari välillä. havaintoja? :D

Muistan sen hypyn mut en muuten siuta :D Laitetaan humalan piikkiin. Ite heiluin välillä sellanen smirnoff-ämpäri päässä, ja päällä oli musta pitkähihanen paita ja hihaton huppari välillä. havaintoja? :D

ei siinä käytävässä tainnu kovin monia ämpärityyppejjä mennä joten enköhän nähny. et ollu missään vaiheessa kalsarisillaan käytävillä tai ilman paitaa menossa jossain? enivei, ihan helevetin hyvä reissu oli. pari ylimäärästä päivää ois menny koska vaan :)

jees.. hyvä tunnistusmerkki toi ämpäri päässä:D :D .. näkykö muute mitää myllyjä, yks ainaki oli ottanu pataan..
Tanssilattialla sytty pien kahina, ilmeisesti vaan sen takia kun laiva keinu ja porukka törmäili. Loppu kuitenkin aika lyhyeen kun porukkaa meni väliin.
ei siinä käytävässä tainnu kovin monia ämpärityyppejjä mennä joten enköhän nähny. et ollu missään vaiheessa kalsarisillaan käytävillä tai ilman paitaa menossa jossain? enivei, ihan helevetin hyvä reissu oli. pari ylimäärästä päivää ois menny koska vaan :)

En ainakaan muista kalsareissa juoksennelleeni :D Todellakin loistoreissu!

Taisin bongata Jouhanan terminaalissa kun galaxylta poistuttiin.. Jos oli nahkatakki päällä ja tuskanen ilme kasvoilla.. :) olin siinä ihan teijän porukan edessä, tyttö joka ei jaksanut kantaa kassiaan vaan heitteli sitä penkeiltä toisille... :D
Risteily oli loistoreissu indeed.. tutustu ainakin erittäin mukaviin tyyppeihin.. ei kyllä yhtään kaduta että lähti vaikka maksoikin ihan pirusti.. !

Kuvailkaas minkälaisia pakkislaisia oli 15. päivä Galaxylla? Yhden kunnon kössin kanssa juttelin baarissa ja sit kysyin, että ootko millä nikillä pakkiksella niin se vastas että "pakkiksella?" :D
Jätkä oli hullu bodari eikä ollut kuullut pakkisesta :D

Taisin bongata Jouhanan terminaalissa kun galaxylta poistuttiin.. Jos oli nahkatakki päällä ja tuskanen ilme kasvoilla.. :) olin siinä ihan teijän porukan edessä, tyttö joka ei jaksanut kantaa kassiaan vaan heitteli sitä penkeiltä toisille... :D
Risteily oli loistoreissu indeed.. tutustu ainakin erittäin mukaviin tyyppeihin.. ei kyllä yhtään kaduta että lähti vaikka maksoikin ihan pirusti.. !

Voi helvetti! Juu minähän se olin, profiilissa tuo naamakin on niin voit varmistaa. Ja itse asiassa muistan jonkun tytön siinä edessä, joka heitteli kassiaan penkiltä toiselle ;) Ei ollu kyllä mikään juhlapäivä se perjantai, hieman oli darra..

Alkaa vuoden 2008 abiristeily lähenemään. Silja Europalla 14.2 olisi tarkoitus lähteä Turusta örveltämään, ketään muita täältä osallistumassa?

Alkaa vuoden 2008 abiristeily lähenemään. Silja Europalla 14.2 olisi tarkoitus lähteä Turusta örveltämään, ketään muita täältä osallistumassa?

WUUUUUUUUUUUHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!

eli I'm in :) pyydän jo valmiiksi anteeksi aiheuttamaani sekaannusta.

Onkos jätkillä jo suunnitelmat valmiina, miten salakuljettaa vähän omaa evästä laivaan. Oma budjetti ei kyllä kestä koko illan baarissa juomista, mites muilla?

eipä sitä taija jaksoo mittään yrittee viiä... onhan siellä laivalla ruuan yhteydessä kaljaa ja viiniä että saapi pohjat otettua! :D

Mariella 17.2. Kaipa sitä jonkinmoista samppoopulloviritystä vois värkätä.

samaa ajattelin mäkin.

Toinen hyvä keino saada halvemmat kännit on pokata baarista itsellensä myötäilevää seuraa ja antaa heidän tarjota:thumbs:

Abikruisinkia varten mä oon pistänyt jo hetken rahaa jemmaan, ettei ihan vedellä ja leivällä tarvi siellä elää.

On kyllä perkeleen kallis ruisinki. Olin inessä alustapitäen ja JÄTKIEN kanssa tiesti lähössä. Sitten ko sain kuulla koko paskan hinnan, niin alkoi kyllä lievä vitutus. Kaiken kruunaa fakta, että niitä omia viinoja ei sais viiä ja taxfreeki aukeaa kuulemma vasta aamulla??(onko tietoa, ko viimeks kävin laivalla ihan pikku nappulana)
Onhan se tiesti ainutlaatuinen humala, mutta nakertaa tuo hinta. Nyt tosin liian myöhästä sitä voivotella.

Asia erikseen on Vikinglinen toiminta tässä bändiäänestys arvonnan tuloksien kanssa. Kävin äänestämässä Resispossea pändiksi, ja laitoin kai väärän laivan tjsp. Noh, viikon parin päästä soi puhelin, ja vikinglinelta päivää. Ilmottivat että olin voittanu siitä arvonnasta 2hengen luksushytin. Sain siinä sit sumplittua sen oikeelle laivalle ynnä muuta, eikä tuntunu olevan mitään ongelmaa.
Tästä sit vajaa kuukausi etiäpäin, niin taas soi luuri ja vikinglineltä soitteleevat. Olivat päättäneet hylätä kaikki äänet, joissa oli äänestetty väärälle laivalle sit bändiä, ja että en sit saakkaan sitä hyttiä.
Sinänsä ei haittaa, kun sain vielä paikan tavallisesta hytistä ja muutenkin sen sitten sumplittua kuntoon, mutta tuo että eka ilmotetaan että oon kerrankin voittanu jostain arvonnasta ja sitten jälestäpäin perutaan kaikki. Olisivat vaikka samantienmitätöineet ne äänet tai jotain.

samaa ajattelin mäkin.

Toinen hyvä keino saada halvemmat kännit on pokata baarista itsellensä myötäilevää seuraa ja antaa heidän tarjota:thumbs:

Abikruisinkia varten mä oon pistänyt jo hetken rahaa jemmaan, ettei ihan vedellä ja leivällä tarvi siellä elää.

1)Ainakaan viimevuonna reppuja ei tutkittu sen tarkemmin kuin päältä läiskivät ja taskuja ei ollenkaan... käärikää viinat vaikka pyyhkeen tms. sisään ja repun/laukun keskimmäiseksi.
2) Laivaan pääsi kuinka kännissä tahansa
3) Ruokailu on oletettavasti melko nopeasti laivaan nousun jälkeen ja sieltä saa kaljaa ja viiniä ilmaiseksi :dance:
4) Ei siellä baarissa kannata kilpaa juoda, siellä on niitä tyttöjä jotka haluaa antaa juurikin sinulle jos et ole liian kännissä :thumbs:

Ninjaedit: Siellä ruokalassa kannattaa siis juoda kilpaa syömisen sijaan :D

Hehheh, abiristeilyllä? Veikkaanpa että harvassa ovat ne abit, joilla on rahaa ihan tarjottavaksi asti. Yksi varma konsti, mikä on jo lukuisilla festareilla todettu toimivaksi, on laittaa tylysti 0,5l muovipullo täyteen viinaa ja kuljettaa se munissa laivaan. Ei ole yksikään miespuolinen järkkäri sieltä vielä kokeillut. :D

veijari sanoi:
1)Ainakaan viimevuonna reppuja ei tutkittu sen tarkemmin kuin päältä läiskivät ja taskuja ei ollenkaan... käärikää viinat vaikka pyyhkeen tms. sisään ja repun/laukun keskimmäiseksi.
2) Laivaan pääsi kuinka kännissä tahansa
3) Ruokailu on oletettavasti melko nopeasti laivaan nousun jälkeen ja sieltä saa kaljaa ja viiniä ilmaiseksi :dance:
4) Ei siellä baarissa kannata kilpaa juoda, siellä on niitä tyttöjä jotka haluaa antaa juurikin sinulle jos et ole liian kännissä :thumbs:

Ninjaedit: Siellä ruokalassa kannattaa siis juoda kilpaa syömisen sijaan :D
Eli otan siis mukaan urheilukassin, kopan kaljaa ja pyyhkeen. Sitten vain kokeilemaan onneaan, että jospa minä selviäisin ilman kummempia tarkastuksia.

Joo tänne ollaan menossa. Kyllä jonkun sortin viinapullo on otettava mukaan. Ei oikeen kiinnosta pelkällä baarijuomilla vetää koko iltaa, kun reissusta ei muutenkaan oo ilmaista tulossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom