Aaveet ym. yliluonnollinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja testo
  • Aloitettu Aloitettu
Tais olla läppä, tai sitte ei oo kaikki dublot lelukopassa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä tossa kuvassa pitäis näkyä ? Itse nään jonku käytävän missä tummia ovia. Onko ne silmät nuo mitkä tossa oven yläpuolella olevassa "päässä" ?

:david:

edit: Tää kuva on niin kulunu, et jos tollasia kommentteja alat heittelee niin hohhoijaa

Uutena palstalaisena pitää minunkin antaa osuuteni tähän ketjuun. Seuraavaa tekstiä en todellakaan suosittele heikkohermoisille.

Ollessani 18-vuotias ja asuessani vielä kotona, koin tapahtuman joka on muuttanut minua ihmisenä valtavasti. Nyt 6 vuotta tapahtuman jälkeen, terapian ja psykologien apua saaneena pystyn puhumaan asiasta luonnollisesti.

16 elokuuta näen yöllä painajaista. Unessa iso ja vastenmielin naamariin pukeutunut nainen viiltää vatsani auki, minun ollessa sidottuna sänkyyni. Uni ei kestä kauan ja herään säpsähtäen erittäin hengästyneenä ja laitan yövalon päälle kerätäkseni itseni. Sen jälkeen koen todellisen helvetin. Lakanani on noin 40x40 cm alueelta yltäpäätä veressä. Alan huutaa niin kovaa kun ikinä vain pystyn samalla itkien hysteerisesti. Äitini, isäni pikkuveljeni ja isosiskoni tulevat välittömästi huoneeseeni. He näkevät verisen lakanani ja äitini purskahtaa itkuun. Isäni yrittää rauhoitella minua ja nostaa minut istuma-asentoon samalla kovaa halaten. Isäni huomasi heti ettei veri ainakaan minusta ollut tullut sillä mitään haavaa tms. ei ollut havaittavissa ja ruumiissani ei ollut pisaraakaan verta. Kaikki veri oli lakanassa. En kuitenkaan voinut ajatella mitään selvästi joten minut vietiin lääkäriin sillä olin jonkinlaisessa shokkitilassa. Lääkkeillä lääkärit saivat minut rauhalliseksi ja nukkumaan. Seuraavana päivänä lakanassa ollutta verta alettiin tutkimaan. Veri tosiaan oli minun ruumiistani. Ensin lääkärit epäilivät veren tulleen peräreiästäni sillä mitään haavaa ei ollut. Tuo väite todettiin vääräksi sillä veren mukana ei ollut mitään ulosteeseen viittaavaa. Myös veren oksentaminen suljettiin pois. Mitään selitystä verelle ei saatu eikä ole 6 myöhemminkään saatu.

6 vuoden ajan olen joutunut ajattelemaan tapahtumaa jokaikinen päivä. Nykyäänkin nukun ainoastaan unilääkkeiden avulla. Vuoden kesti tapahtuman jälkeen ennen kuin pystyin nukkumaan kotona. Tuon vuoden aikana menin surkeaan fyysiseen kuntoon unettomuuden seurauksena.

Samaa kohtaloa en toivo ikinä kenellekkään sillä jokainen yö on minulle helvetti kuolemaan asti.

Tää jäi kyllä vainoamaan itteäni. Varsinkin kun joku muu laittoi tässä tredissä vielä, että oli kuullut omalla riparilla saman jutun (ilmeisesti?) Mal Davisin pikkuveljeltä, joka oli tuolla leirillä isosena. Niin karmiva postaus että tästä menee kyllä yöunet, olisi mielenkiintoista tietää onko juttu totta ja jos on niin mistä ihmeestä johtui. Ja jos tuosta mielenterveys järkkyy niin ei mikään ihme... Hui.

Omalla kohdalla yliluonnollisin tapahtuma oli se, kun olin suihkussa ja kuulin päässäni Bart Simpsonin naurua. Olikohan liian pitkä the Simpsons -maraton takana vai mikä oli, mutta selvästi sen kuulin :hyper:

Toi Mal Davisin juttu kuulostaa aika vitun hirveeltä. Siis ei äärimmäisen pelottavalta, mut aika hirveeltä sille henkilölle itelleen. Mul on joskus tapahtunu sellanen juttu mitä en ees täällä "anonyymisti" viitti kertoa..eikä edes ole mikää kovin erikoinen verrattuna noihin mitä muut on kertoneet. Forget about it.

Entäs todettiinko myös virtsaamisen mahdollisuus vääräksi?

Eihän tossa ole mitään järkeä, jostain se nyt kuitenkin sinne oli tullut ja jos ei menkatkaan ole vaihtoehto, niin munan päästä sitten.

Aika selkee tapaus. Noussu unissaan istuun samaan aikaan kun nokka on ruvennu vuotaan verta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom