aamutreeni

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dino84
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
mitä ootte mieltä että menisi aamulla ennen kun on mitään syönyt salille?
polttaisiko tämä tapa rasvaa ilman että se polttaisi myös järjettömästi lihaksia? vai polttaisiko se ainoastaan lihasta eikä rasvaa? muutenkin kiinnostaisi tämä aamu treeni, koska oon sitä pari kertaa joutunut tekemään ja tuntuma ollut paljon parempi. :urjo:

Tulee viikonloppuisin treenattua aamuisin. Herään n. tuntia ennen aiottua treeniä ja otan n. 30-40 g prodedrinkin. Sitten vähän ennen treeniä pari kofeiinitablettia ja itellä ainakin parempi fiilis treenata mitä arkena työpäivän jälkeen.

EDIT: siis tuo proteiinin nauttiminen ennen treeniä käsittääkseni ehkäisee lihaskatoa, mutta ei kuitenkaan ainakaan oleellisesti estä rasvan palamista.

selevä, mutta mitens toi rasvan poltto? jos vaikka ottaa 30g heraa ennen ja ne kofut ja menee salille. toimiiko tälläinen eräällä tavalla hiittinä?
toi aamulenkki on mulle vaan niin vastenmielinen.

Dino84 sanoi:
mitä ootte mieltä että menisi aamulla ennen kun on mitään syönyt salille?
polttaisiko tämä tapa rasvaa ilman että se polttaisi myös järjettömästi lihaksia? vai polttaisiko se ainoastaan lihasta eikä rasvaa? muutenkin kiinnostaisi tämä aamu treeni, koska oon sitä pari kertaa joutunut tekemään ja tuntuma ollut paljon parempi. :urjo:

5 kiloo lähti kuussa luuviulusta, ja sarjoihin 10 kiloa lisää. Oon treenannu muokatulla TTT:llä, teen 3 päivää ylätaljaa ja penkkiä, sitten 3 päivää pystypunnerusta ja hauista. Joka toinen päivä teen lisäksi jalkoja ja selkää, ja joka toinen vatsaa, pohkeita ja ojentajia. Reenaan aamulla tyhjällä mahalla. Perään palkkari ja tunnin päästä ruoka. Lihasten poltosta en osaa sanoa, mutta erottuvuus parani.

Ihme kyllä, reeni kulkee paremmin aamulla, mutta hyytyy noin 45 minuutissa, toisin kuin illalla, jolloin pystyy reenaan 1,5 tuntia pahimmillaan. Lähtiissä on nälkä, mutta kun alkuun kiskoo soutulaitetta ja ottaa lämpöä, nälkä lähtee. Ennen reeniä otan vain monivitamiiniporeen ja 3 isoa kuppia kahvia. Heräilyyn käytän tunnin.

pelkkää punttitreeniä et kyllä saa vastaamaan hiittiä millään, mutta jos teet kovasykkeistä aerobista siellä, niin sitten kyllä

Nyt olen treenannut vuoden vaihteestä lähtien 2 krt viikossa aamulla ja kerran viikossa illalla ja täytyy sanoa että aamutreeni on parempi. Ohjelma aamulla on että herään ja otan Trimatrixin heti. Ja noin 15min päästä 30g heraa+berocca+monivitamiini. Sitten salille. Treenin jälkeen ihan fiilisten pohjalta kuntopyörää 15-20min. Sitten otan 2-vaiheisen palkkarin.
Tällä on hetkellä voin sanoa että lihat on pysyneet hyvin mutta pientä kiinteytymistä läskien suhteen on havaittavissa.
Tässä muutama threadi aamutreenistä ja sitä sivuavista asioista:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?searchid=1003228
Muutamassa noissa oli mielestäni sellaista juttua joka juuri minua innoitti kokeilemaan aamutreenejä sekä aikataululliset ongelmat.

Nyt tekisi mieli kokeilla tälläistä "aamupalaa" ennen treeniä mutta hieman epäilyttää että onko riittävästi ravintoa tässä. Vai pitäsköhän hieman lisätä viellä prodea tähän? Vaikka joku 15g lisää?
Ennen treeniä:
8 g heraproteiinia, 5 g l-alaniinia, 5 g l-arginiinia, 5 g l-glutamiinia ja 5 g l-leusiinia

täytyypä ruveta koittaa tota aamutreeniä ja kattoa josko sais hiukka voimaa lissää ja samalla hieman jotenkin rasvaa pois

Dino84 sanoi:
täytyypä ruveta koittaa tota aamutreeniä ja kattoa josko sais hiukka voimaa lissää ja samalla hieman jotenkin rasvaa pois

Siihen kun viittis punttitreenin jälkeen kiskoo soutulaitetta ja vivuta kuntopyörää niin rupeaa läskit kaikkoamaan. Ekat kaks viikkkoa mie jaksoin kitkuttaa. Soutulaitteesta on mittaristo rikki niin hiukka kuivaa oli nyhtää kun ei voinut mitään enkkoja yritellä. Kuntopyörän vipuaminen alkoi tylsistyttämään kun loppui luettava. Aamulla oli kyllä hyvä polkee kuntopyörää, koska hapenotto oli aivan käsittämätöntä. Hiki rupes virtaan ja pysty pitämään kovia kierroksia, mutta ei hengästyttäny yhtään.

juuri tossa heräsin ja menen nyt salille kattoo jos ois hyvät fiilikset.
tarkoitus ois vetää kova selkätreeni + hauis ja vatsa ja sen jälkeen kattoo jos hakkais säkkii tai soutelis hieman :kippis1:

Mulla olis sellainen kysymys että kun tässä on aamuisin (vasta viikko) tullut tehtyä seuraavaa
herää 6:30 tässä vaiheessa ABB:n Lean Stack, Amino 2000 ja kuppi vihreetä teetä
7:00 soutamaan. Syketaso 130-145 ja välillä intervallia (1 min kovaa ja 4 hiljaa)
8:00 lopettaa soutamisen käy suihkussa ja jne...
9:00 aamiainen

Eli varsinainen kysymys on seuraavanlainen; kun treenaa aamuisin, niin eikös elimistön pitäisi polttaa silloin rasvaa? Myös se askarruttaa että jos ottaa vaikka protskudrinkin (XL protein maidolla) niin katkaiseeko se lihaskatabolian ja/tai rasvan palamisen?

Edit:

Niin ruokailusta vielä: Aamiaisena ruisleipää kalkkunalla ja kananmunalla + puuro
päivällä salaattia, lämpimiä voileipiä, kanaa, protskudrinkkejä jne...
Eli proteiinia hankitaan paljon ja hiilareita koitetaan välttää. Kuitenkin kun soutaa 5 aamuna viikossa ja Taekwondo 3 kertaa viikko niin tarttee niitä hiilareitakin.

Eli lyhykäisyydessään, pitäiskö näillä treenimäärillä alkaa kilojen karisemaan?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite en pysty käymään salilla ilman et on syönyt kunnolla. Usein tulee mentyä aamulla salille mut sitä edeltää kunnon aamupala tai sit palkkarin tapainen sekoitus+leipä. Mulla loppuu veto aika pian jos menee tyhjällä vatsalla reenaamaan ja siinä rupee vaan vituttamaan aika nopeesti.

Back
Ylös Bottom