Aamusali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

jermu82

Banned
aattelin alkaa käymään 4 kertaa viikos elikkä ma, ti, to, ja pe aamusalilla ennen töihin lähtöä. salille jo joutuis vääntäytyy 6.30 ku seiskalla pitäs olla töissä. onko tuolla mitään seksuualista merkitystä jos ihan aamusta käy? mitä kantsii ennen treeniä ja treenin jälkeen tankata? ja sit vielä hyvä nelijakonen ohjelma ? :rolleyes:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei ainakaan mun seksuaalisuuteen oo vaikuttanu aamutreenit ;D

Ei kai tos muut ihmeempää ku ehkä voimatasot hitusen matal. Riippuen siis millon herää et onko 15min enne reeniä vai 2h ennen reeniä ja ehkä että kehon aineenvaihdunta voi pyöriä normaalia kovemapana et enemmän ruokaa vaa suuhu sit ^^ Näin ainaki itse näkisin asian.

Aluks voi olla vähän vaikeeta, mutta sitten ku kroppa tottuu ni ihan samalailla ne menee ku päivätreenitki. Aamutreenien etu on se että paikat on harvemmin varattuna :)

Oon treenannu jo vuosia aamulla. ½-2h heräämisen jälkeen lähden salille. Tuo sopii mulle kertakaikkiaan loistavasti, ei voi edes verrata iltatreeniin tuntumaa.
Bulkilla syön aamupalan ennen, dieetillä napaan ainoastaan prodepaukku ja menoksi. Salin jälkeen vasta aamupalaa.

no ei kovin paljon ennen treenii viittis heräillä.. ehkä puoltuntii. tuntuu nykyses elämän tilantees aamusali olevan ainoa vaihtoehtoa milloin kerkee tai sit vaihtoehtosesti myöhään illalla. sali on auki 24h. mitä toi Bulkilla syön aamupalaa tarkottaa :david:

no ei kovin paljon ennen treenii viittis heräillä.. ehkä puoltuntii. tuntuu nykyses elämän tilantees aamusali olevan ainoa vaihtoehtoa milloin kerkee tai sit vaihtoehtosesti myöhään illalla. sali on auki 24h. mitä toi Bulkilla syön aamupalaa tarkottaa :david:

Massakaudella hän huitasee kunnon aamupalan lärviin ennen treenejä, kun taas dietillä ottaa vai protskua ennen treeniä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä herään 4.45-5.00 ja puntilla oon jo joskus 5.30-5.45. En ole mitään ongelmaa kokenut. Syön snadisti puuroa ennen punttia, enkä voimatasoissakaan ole mitään ihmeellistä huomannut. En mä varmaan enää osais edes treenata iltapäivällä/illalla :D

Itsekin treenaillut joskus aamuisin, tosin vasta 7.00 aikaan. Eli oma aamuohjelmani oli semmoinen, että heräsin 1h ennen kuin lähdin salille ja join kupin todella vahvaa kahvia. Sitten juuri ennen kuin lähdin vedin rahkapurkin jotta pahin katabolia pysyisi poissa, ja sitten treenin jälkeen palkkari. Sitten siinä 8.30 vasta kunnon jätti aamiainen. Hyvin jaksoi, eikä mennyt varmaan kuin 1, korkeintaan 2vk, että tuohon rytmiin tottui. Ja jos olisi mahdollista treenata aamuisin, niin todellakin treenaisin. Aamuisin oli paljon paremman tuntuista, ja kerkesi heräämään kunnolla, ennen kuin koulu alkoi.

Itsekin käyn myös aamuisin/aamupäivinä. Vedän aina hera-bcaa setin puolisen tuntia ennen salia sekä jatkuvasti treenin aikana. Aluksi oli totuttelemista, mutta hyvin tuo nykyään kulkee!

aamu sali

Joillekin toi aamusali sopii hyvin itelläni menee yleensä koko loppu päivä ihan perseelleen jostain kumman syystä jos aamulla salilla käy ennen töitä vaikka kuinka koittais herätä ajoissa jne jne.

Itelleni oo huomannu et aamulla pieni lenkki ulkoilmassa tekee hyvää ja illalla töitten jälkeen vetää salin pysyy jotenkin paljon pirteempänä illan

hyviä ideoita mitä vois aamupalaks kuljettaa mukana? ku ei taida ennen seiskaa olla kovin moni kahvilakaan auki mistä sais aamupalaa..

Miksei kotona voi syödä aamupalaa?

Zone-sarja -42%
Mä herään 4.45-5.00 ja puntilla oon jo joskus 5.30-5.45. En ole mitään ongelmaa kokenut. Syön snadisti puuroa ennen punttia, enkä voimatasoissakaan ole mitään ihmeellistä huomannut. En mä varmaan enää osais edes treenata iltapäivällä/illalla :D

Oh, ihmettelen vain miten saat itsesi ylös noin aikaisin. Itsellä tulee käytyä kuukaudessa noin yhden viikon ajan "aamusalilla" yleensä siinä 10-11 aikoihin ja joskus sekin tuntuu tuskalle :wtf: Aamuisin herään normaalisti yli 2h ennen salia joten on ollut pakko vetää jotain puuroa tai leipää jne) sekä palkkari+protsku treenin jälkeen.

Noh ehkä vaan tottumiskysymys jos pääsisi säännöllisesti. Illalla joutuukin usein turvautumaan koffariin jos menee silloin vasta treeneihin :whip: Pitäisi kyllä alkaa suosimaan aamutreenejä dietin vuoksi tai jos korvaisi sen juoksu/HIITillä + normaali iltasali päälle...

Ja mä ihmettelen, miten porukka jaksaa valvoa yli kymmeneen ;)

Taas ihmeellistä vääntöä aamuista. Asenteesta ja tottumisesta se on vaan kiinni. Itse herään neljältä, käyn koirien kanssa puolen tunnin lenkillä ja olen salilla viideltä. Kuudeks töihin. Ei ole ruuhkaa maantiellä eikä salilla. Aamupalan voi kiskoa sitten töissä samalla kun käy päivän kuviot muiden kanssa läpi. Ainoa haittapuoli aikataulussa on se, että päivät loppuu kasilta. Viimeistään ysiltä on jo taju pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom