Aamusali

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jermu82
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oh, ihmettelen vain miten saat itsesi ylös noin aikaisin.

Ja mä ihmettelen, miten porukka jaksaa valvoa yli kymmeneen ;)

Jep. Helppoahan toi on kun menee nukkuun 21-22 aikoihin! :whip:
Eikä sillä nyt niin ole väliä mihin aikaan vuorokaudesta sitä on hereillä sen 16 tuntia, minkä ihmiset vissiin keskimäärin vuorokaudessa valvovat.

Toista viikkoa oon koettanut tätä aikaisin nousua ja ite ainakin näköjään pystyn ihan hyvin ottaan ton rytmin ilman mitään ongelmia oman kropan/psyykeen kanssa, mutta tulee vähän nihkeetä kun vaimo menee nukkumaan 01 jälkeen ja nousee sitten viikonloppuisin 12 aikoihin.
Ei mullekaan tosin tossa oo mitään vaikeuksia! :D

Pari viikkoa kun vetää joka päivä samalla rytmillä niin kyllä siihen on kohta jo tottunut.
5-vuoro-työ kyllä teki joskus elämästä aika jekkua..

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Taas ihmeellistä vääntöä aamuista. Asenteesta ja tottumisesta se on vaan kiinni.

Voihan se olla tottumisestakin kiinni, mutta on ihan tieteellisestikin todettu että toiset ovat aamuvirkkuja ja toiset eivät.
Eli geeneilläkin saattaa olla tekemistä aamu\ilta jaksamisessa.

aamusali on viikonloppuisin muodostunut oikein tavaksi, jota ilman on vaikea elää. Treenaan 2/1 ohjelmalla, jolloin viikonlopulle tulee aina ainakin yksi treenipäivä, ja koetan vetää sen mahdollisimman aikaisin - n. 45min. aamupalan jälkeen. Tulee niin pirun virkeä olo loppupäiväksi (vielä kun ottaa kunnon saunamaratonin treenin päälle).

En ainakaan ole huomannut, että treeni kulkisi jotenkin huonommin. Alkuun tietenkin oli hieman epäorientoitunut, mutta kuukaudessa meni ohi ja nykyään homma kulkee kuin juna :)

Ite en oo aamusalilla käyntiä kokenut, mutta huomenna aattelin ennen koulua mennä treenaa, aattelin siinä 7.30 olla salilla.

Ite en oo aamusalilla käyntiä kokenut, mutta huomenna aattelin ennen koulua mennä treenaa, aattelin siinä 7.30 olla salilla.

kiitos kun kerroit :D

Mulla ei energia riitä aamusalilla jostain syystä. Pitää syödä kunnon aamupalat ja päiväruuat, että jaksaa painaa. Tosin koitin vain 2 viikkoa tuota aamusali-systeemiä, tiedä sitten olisiko kuukauden päästä tottunutkin..

Plussaa aamusalissa ainakin omalla salilla ehdottomasti se, että porukkaa ei ole paljon paikalla.

2 kertaa viikossa tulee aamuisin salilla käytyä. Seitsemän aikoihin heräilen ja vedän 150g sokeroitua pilttia naamariin ja puoli kahdeksaksi salille. Palkkariksi juon litran maitoa:thumbs: + leipää vaihtelevine päällysteineen. Sitten kahden tunnin sisään onkin kouluruokailu.

Tää on niin ikivanha ketju mut katotaan josko sais pikkasen heräteltyä. Elikkäs mua alkaa ottaan aivoon toi kotona päivisin reenailu kahvakuulan kanssa, kun ei siihen millään saa samaa tatsia kun salireeneissä saa. Mulla ainoa vaihtoehto olisi myöskin hakeutua sinne salille heti aamutuimaan, kun iltapäivät on aina buukattu täyteen ja vaimoki haluaa päästä renaileen/kaipaa kainaloon. Työt mulla alkaa 09 ja ajattelin jos kävis ma,ke,pe salilla aamuisin jollonka heräilis siinä 6 maissa. Jos olisin salilla 6.30 ehtisin keposesti kiskaseen 60 min setit ja vielä kotona syömään reippaan aamiaisen.

Tossa aiemmin oli juttua syömisestä ennen aamureenejä, mutta semmosta kysyisin vain että onko parempi jotain tunkee suuhun ennen salia kuin se että menis vain veden voimalla. Mielessäni pyöri ajatus whey80 ottamisesta ennen salia tai sit muutama muna?

Ilmeisesti aika moni käy aamuisin salilla mikä kyllä näin isyyden kynnyksellä tuntuu hyvin järkeenkäyvältä ajatukselta. Sitä en osaa yhtään sanoa kuinka vähiin unet jää jos/kun poju päättää ilmaista itseään useasti yössä. Se vähän huolettaa oman jaksamisen kannalta ja aamusalin tehokkuudesta. Toisaalta ei oikein sitten muuta mahdollista ajankohtaa olis salille päästä kolmasti viikossa ja aika usein tuppaa töiden jälkeen oleen kovin sippi olo ja lisäks kouluhommat vielä toistaseksi myös painaa päälle...

Ite oon salilla käyny lähinnä lauantai ja sunnuntai aamuisin aikasin. Heräilen yleensä siinä 7 aikaa niinkun tänäänkin ja sit oon jo salilla viimeistää puol 9 ja kyllä oon ite tykänny,hiljasta salilla ja kaikki laitteet sun muut vapaana.

Aamusali tekee gutaa. Hyvin saa päivän käyntiin ja itselle ainakin tuntuu sopivan aamulla treenaaminen. Harmi vain kun ei pääse kovin usein aamulla salille, mutta ensi viikolla pääsee kun työvuorot natsaavat. :rock:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jossain alan perusteoksessa taidettiin varotella välilevyjen puolesta heti aamusta treenatessa. Nesteytyvät makuuasennossa, joten paksunevat yön aikana ja siten kuormittuvat enemmän treenatessa. Litistyvät kuitenkin nopeasti sängystä nousemisen jälkeen. Kehotettiin muistaakseni pitämään vähintään tunti väliä sängystä nousemisen ja rankaa kuormittavan punttaamisen välillä, että levyt ehtivät puristumaan ennalleen. Suositus oli muistaakseni kaksi tuntia.

aattelin alkaa käymään 4 kertaa viikos elikkä ma, ti, to, ja pe aamusalilla ennen töihin lähtöä. salille jo joutuis vääntäytyy 6.30 ku seiskalla pitäs olla töissä. onko tuolla mitään seksuualista merkitystä jos ihan aamusta käy? mitä kantsii ennen treeniä ja treenin jälkeen tankata? ja sit vielä hyvä nelijakonen ohjelma ? :rolleyes:

ihan ku olisin lukenu jostai et hormoonitasot on korkeimmillaan aamulla en sit tiiä

Hormoonitasoista en tiedä mutta itsellä aamutreenit kulkee paremmin, jotain syytä voi olla siinäkin ettei ole vielä työpäivää takana kuten iltatreeneissä

Zone-sarja -42%
Aamulla kyllä treeni kulkee ihan hyvin ja jaksaa tehä, MUTTA ei sillon pysty täysiä vetää esim mavea tai kyykkyä. Ei vaan oo jotenki kroppa täysin hereillä.
Eniten tuntuu et alaselästä on veto ihan täysin pois. En tiiä johtuuko sängystä (joka just on uus ja ihan hyvälaatunen) vai mistä. Lähtee 20kg maven sarjapainoista kevyesti pois.

Aamulla kyllä treeni kulkee ihan hyvin ja jaksaa tehä, MUTTA ei sillon pysty täysiä vetää esim mavea tai kyykkyä. Ei vaan oo jotenki kroppa täysin hereillä.
Eniten tuntuu et alaselästä on veto ihan täysin pois. En tiiä johtuuko sängystä (joka just on uus ja ihan hyvälaatunen) vai mistä. Lähtee 20kg maven sarjapainoista kevyesti pois.

Mulla taas aamusin kulkee raskaat pääliikkeet paremmin ku iltasin. :) Aamutreenit on muutenkin paljon mukavempia.

Näin keskellä pimeintä talvea ei aikaiset aamusaleilut ole maistuneet. Pitäisi herätä jo ennen kuutta, että ehtisi tehdä reenit rauhassa loppuun, käydä suihkussa ja syödä jotain ennen duunia. Ei kiitos, ennemmin nukun tunnin pidempään, ja käyn alkuillasta punttailemassa kun on muutenkin luppoaikaa.

Tietysti "aamutreeni" on suhteelline käsite, itellä se ei enää oo mielekästä ku klo 6.00 pitäs mennä salille.. sitä ei enää illalla bondeja tai beebeitä katota

Suositut

Back
Ylös Bottom