Aamupuuro

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sunttu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Samoin, joskus on tullut sekoitettua maito90:ä puuroon. Maku ei muutu mitenkään pahaksi, mutta aika jämäkkää tököttiähän se on. Ei meinaa lusikasta lähteä.

Maustamatonta heraa (konsentraattia) ja soijaproteiini-isolaattia tulee sekoiteltua vuoropäivinä kaura- tai ruispuuroon. Muistaa vaan lisätä tarpeeksi vettä välttääkseen liisteröitymisen. Tuolla soijaproteiinilla on etenkin taipumuksia sakeutua vähän liiaksikin.

Maku on ihan ok :)

Voisko koetta sekoittaa vaikka heraa eka kattilassa veteen hiutaleet perään ja sit vasta keittää?? Tuliskohan alas menevää?

Maustamatonta heraa (konsentraattia) ja soijaproteiini-isolaattia tulee sekoiteltua vuoropäivinä kaura- tai ruispuuroon. Muistaa vaan lisätä tarpeeksi vettä välttääkseen liisteröitymisen. Tuolla soijaproteiinilla on etenkin taipumuksia sakeutua vähän liiaksikin.

Maku on ihan ok :)

Kiitos täyttyy kokeilla kun on toi aamu syöminen niiin jumalattoman vaikeaa heti herättyä ja kaloreita pitäis saada ainaki 500.!!!!

ite teen mikrossa kaurapuuron ja käytän veden sijasta maustettua prodee veteen sekotettuna. tulee esim mansikan, suklaan, yms. makusta puuroo. siihen mehukeittoo tai maitoo niin ihan hyvää on.

Mä heitän maustamatonta heraa hiutaleiden, leseiden, soijarouheen sun muun aamupuuroaineksen kaverina vaan kattilaan ja koitan sekottaa silleen et se hera ei paakkuunnu. Ei sitä maista sieltä ollenkaan. Ennen join aamuproden sheikkeristä, mut tää on kyllä mieluisampi tapa saada noi jauhot alas.

Meitsin aamupalan on 4 desiä eli 160g eloveenaa ja siihen 25g perusheraa. Tuo mukavasti potkua puuroon, kun en mausta sitä millään. En edes suolalla.

Hiukka vetinen Kaurapuuro enste mikroon jonka jälkeen Fastin vadelman/mansikan makusta Heraa pari kukkupäätä sekaan+lusikallinen hunajaa und maun mukaan Vehnän alkioita. Hyvänmakusta, suosittelen.

Mä olen laittanut kaurapuuroon välillä maustamatonta kaseiinia ja se on ihan ok, kunhan nestettä laittaa vähän enemmän. Raejuustoa lisään vakiona puuroon keittämisen jälkeen, jolloin proteiinia tulee ihan mukavasti ja makukin on ok.

Olen kokeillut ja ihan hyvää oli taisi olla Boos4You:n Pro Wheytä. Ekaksi sekoitin sen heran maitoon sheikkerissä ja aivan lopuksi lisäsin sen puuroon ja jämmensin ja ihan hyvän makuista, mutta itse isken mielummin raejuustoa puuroon tai vedän heran erikseen.

Perusheraa on täälläkin joskus puuron kanssa syöty, mutta viimeiset kaksi vuotta puuron seassa joka aamu mennyt ~200 g raejuustoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom