Aamupuuro

Onko hyvä tapa alottaa päivä?

Vähän soijajauhoa ja pellavarouhetta sekaan, ainakin vatsan toiminnalle tehnyt hyvää ja maistuu..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aamupuuro aloittaa meikäläisen päivän. Kaurapuuroa ja päälle reilu 100g raejuustoa:kuola:

Eloveenaa, soijarouhetta, soijaprodea, pellavansiemenrouhetta, leseitä, vehnänalkioita, raejuustoa ja mehukeittoa :haart:

Kyllä aamu alkaa hianosti noilla.

Halo sanoi:
Eloveenaa, soijarouhetta, soijaprodea, pellavansiemenrouhetta, leseitä, vehnänalkioita, raejuustoa ja mehukeittoa :haart:
Et kai laita noita kaikkia sekaisin...:urjo:

JOJ sanoi:
Et kai laita noita kaikkia sekaisin...:urjo:

No kaikki muut paitsi raejuusto ja mehukeitto puuroksi, sit raejuusto sekaan ja lautaselle viereen mehukeittoa :D

Ite vedän puuron sellasenaan ja päälle prodejuoman erikseen, se menee niin paljon helpommin.

batbug sanoi:
Eloveena ja Protein XL (suklaa). :kuola:

Hitto, tää on testattava. Miten paljon laitat yleensä aineksia?

Itsellä ollut jo pitkään vakkarina kaurahiutaleet, rahka, funlight kombo ja siihen vielä vitamiinijauho kaveriksi sekaan.ö

50 gr. Anna Manna plussaa 4 desilitraan rasvatonta maitoa ja kourallinen pakastemansikoita. 2 paahdettua ruisleipää ja puoli litraa vettä.

Että tällainen yksinkertainen aamiainen meikäläisellä, jok' ikinen aamu, oli sitten dieetti tai ei.:thumbs:

Meitsi natustelee tavan mukaan kaurapuuron ja kylkiäisenä tujakan herajuoman. Sitte vaan vitamiinit ja kalaöljyt nassuun ja aamu on polkastu käyntiin.

Timba79 sanoi:
Hitto, tää on testattava. Miten paljon laitat yleensä aineksia?

Itsellä ollut jo pitkään vakkarina kaurahiutaleet, rahka, funlight kombo ja siihen vielä vitamiinijauho kaveriksi sekaan.ö

Pari-kolme desiä eloveenaa (löysäksi) puuroksi ja desi-puolitoista XL:ää sitten kun puuro on valmis. Sekoitus vasta lautasella(oikeesti semmonen litran taikinakippo), niin kattila on helpompi putsata. ;)

EDIT: Tuo on siis todella hyvää ja en pidä kaurapuurosta.

batbug sanoi:
Just ja just aikaiseen lounaaseen. :)

Itse saan juuri ja juuri tipautettua aamulla kurkusta alas 1 dl eloveenaa ja siihen päälle kipallisen manzikka-heraa. Se tuntuu jo jättimäiseltä teolta. :eek:

Mä tein tänään ekan kerran proteiinipuuroa, koska jääkaappi ammotti tyhjyyttään, mutta ei ollu oikein mun juttu. Sotkin tavallisen puuroannoksen sekaan 90+ banaariproteiinia vähän vajaa 1½ dl. Ei kyl tullut kovin hyvän makuista. Ehkä suklaa ois ollu tähän parempi vaihtoehto.

batbug sanoi:
Eihän tuo ole kuin muutama lusikallinen, mitäs sitten sen jälkeen syödään. ;)

No itse yleensä alkanut tuon satsin jälkeen haukkomaan happea ja piereskelemään. :kuola:

Oikeastaan joka aamu samanlainen ruoka:
- 2dl kauraryynejä puuroksi mikrossa
- puoli purkkia milbonan rahkaa
- banaani tai omena

nämä kolme sekoitetaan mössöksi lautaselle

lisäksi:
- 3 dl maitoo
- ruisleipä tai näkkäri + päälliset
- yksi porkkana

Suositut

Back
Ylös Bottom