aamupuntti + uinti, missä välissä palkkari?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Clark
  • Aloitettu Aloitettu
Moi,
Tiedän, että tämä ei mene treenauksenkaan kannalta täysin optimaalisesti, mutta duuneista johtuen tulee tosi usein aloiteltua päivä punttitreenillä ja sen jälkeen vielä uitua reipas lenkki.

Puntissa on mielestäni nykyään ihan hyvä ja toimiva jako, mutta allasta ei malttaisi jättää oikeastaan koskaan väliin, kun siihen on tottunut ja sieltä saa päivään hyvän startin. Oonkin tässä nyt pohtinut miten tälläisen tilanteen voisi hyödyntään ravinnon suhteen parhaiten, pitäisikö palkkari juoda puntin heti jälkeen ja uinnin välissä vai koko ton 1h 45 min puristuksen jälkeen.

Ennen treenejä vedän hyvän aamupalan, pääsääntöisesti sillä on jaksanut saunaan saakka.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kun nyt tuo uinti menee aerobiseksi niin otat sen uinnin jälkeen.

jos tarkoituksella tekee puntin päälle aerobista,niin ei sitä palkkaria nyt siinä välissä vedetä vaan sen jälkeen,muutenhan se on sama kuin söis aterian ja lähtis heti sen jälkeen lenkille...

itse en kyllä edes pystyisi uimaan jos olisin juuri treenannut salilla tunnin ja kipannut palkkaria vajaa puolilitraa kurkusta alas..oksennus tulis.

Mä kyllä vetäisin sen palautus juoman heti puntin jälkeen,etsä kummiskaan heti mene sinne veteen suoraan puntilta vaan käyt varmaan saunassa ja suihkussa?. sitten uinnin jälkeen normisafka himassa. tai näin mä ainakin oon tehnyt kun oon silloin tällöin käynyt uimassa ja puntilla.

Jos lihasta haluat niin vedät sen palkkarin heti treenin jälkeen. Jos dietata haluat, niin pelkästään proteiinia tai haarautuneita aminohappoja reenin jälkeen ja sit vielä palkkari uinnin jälkeen.

Itsellä on aerobinen aina puntil jälkeen, joten otan palkkarin aina aerobisen jälkeen, sillä tahtoo tulla vähän ylös siitä palkkarista jos otan sen jo puntin jälkeen

Jos lihasta haluat niin vedät sen palkkarin heti treenin jälkeen. Jos dietata haluat, niin pelkästään proteiinia tai haarautuneita aminohappoja reenin jälkeen ja sit vielä palkkari uinnin jälkeen.

wtf.

ihan niinkun se lihaskasvu kääntyis negatiiviseks jos ei heti samalla sekunnilla viimeisen sarjan jälkeen sitä palkkaria vetäse.

mun mielestä fiksuinta on eka treenata, sit uida (veri pääsee kiertämään lihaksissa jne) ja sit vasta palkkari.

kiitos. Jos tähän ei oo selkeetä mielipidettä, niin pitää vähän testailla ja katsoa mikä vaan toimii parhaiten. Ehkä tossa vois harkita 1/3 juomista vaikka välissä ja loput sitten kun koko paketti on hoidettu.

Tavotteet on enemmän suoritusten paraneminen/ lihaskunnon / lihasten kehittyminen kun varsinainen laihdutus, mitat siltä kantilta ihan passelit.

Oon ihan samaa miettiny kun on nyt aamuisin tullu käytyä salilla ja uimassa, mutta täytyy kyllä sanoa et en kyllä vois siinä välissä vetää mitään naamaan, korkeintaan vettä hiukan. Muuten lähtis kyllä pistää mahaa ja yök olo!:urjo: Tuota Clarkin ehdottamaa 1/3 juomista vois joskus koitaa...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom