- Ikä
- 41
Juha1 sanoi:ja nyt mentiin mehtään että heilahtaa.
Eikä menty.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juha1 sanoi:ja nyt mentiin mehtään että heilahtaa.
Addiktio=riippuvuushafanafa sanoi:Eikä menty.
Juha1 sanoi:Addiktio=riippuvuus
Ei sinusta tule sen riippuvaisempi proteiinistä kuin muutenkaan vaikka jauhoa vedätkin.
Eikä elimistö käytä proteiiniä "löyhemmällä kädellä" vaikka se sitä ylitarpeensa saakin, sillä vain varmistetaan että sitä tulee tarpeeksi, elimistö ottaa käyttöönsä kaiken tarvittavan proteiinin eikä todellakaan jätä sitä käyttämättä "löyhemmällä kädellä"
Kyllähän keho aina sen tarvittavan määrän ottaa jos se annetaan, mutta esim c-vitamiinin kohdalla, otat gramman c-vitamiinia siitä imeytyy korkeintaan puolet mutta jos otat 300mg c-vitamiinia niin siitä imeytyy suurempi osa.Force sanoi:Mites vitamiinien ja mineraalien kohdalla. Jos niitä saa jatkuvasti ylenmäärin, niin rupeaako elimistö käyttämään niitä heikommin hyödyksi ja vaatii jatkossakin ylenmäärin että toimii edes normaalisti?
Juha1 sanoi:Addiktio=riippuvuus
Ei sinusta tule sen riippuvaisempi proteiinistä kuin muutenkaan vaikka jauhoa vedätkin.
Eikä elimistö käytä proteiiniä "löyhemmällä kädellä" vaikka se sitä ylitarpeensa saakin, sillä vain varmistetaan että sitä tulee tarpeeksi, elimistö ottaa käyttöönsä kaiken tarvittavan proteiinin eikä todellakaan jätä sitä käyttämättä "löyhemmällä kädellä"
Lueppa kirja uudelleen ja jos siinä vielä niin lukee niin pyydetään Anssi paikalle :Dhafanafa sanoi:Milläs juha perustelet ton? Mun väittämä ei ollu mun omasta päästä vaan luin sen aiheeseen liittyvästä kirjasta. Siinä se oli perusteltu. Ja pointti ei ollu että se jauho sen aiheuttas. Jokohan ymmärsit?
Typpitasapaino tippuu kun pitkään syödään yli omien tarpeiden. Proteiinin määrän pitäisi vaihdella päivittäin 1-3g/kg.Juha1 sanoi:Addiktio=riippuvuus
teemupii sanoi:Typpitasapaino tippuu kun pitkään syödään yli omien tarpeiden. Proteiinin määrän pitäisi vaihdella päivittäin 1-3g/kg.
Kipi I sanoi:Proteiiniajauhetta menee useammalla aterialla lisäämään kiinteästä ruuasta saatavaa proteiinimäärää. Itsellä puolet päivän aterioista sisältää proteiinijauhetta ja very good.
Typpitasapaino voi nuolla mun kulkusia :kippis1:teemupii sanoi:Typpitasapaino tippuu kun pitkään syödään yli omien tarpeiden. Proteiinin määrän pitäisi vaihdella päivittäin 1-3g/kg.
Huh huh.. on meillä taas oikea asiantuntia täälläJuha1 sanoi:Typpitasapaino voi nuolla mun kulkusia :kippis1:
Mutta eihän tuo nyt aiheeseen liittynyt
Miten tuo typpitasapaino oikein vaikuttaa?
1-1.5 g/kg määrää ei voi jatkaa paria päivää pitempään ennen kuin alkaa menettämään lihasta, joten syklien pitää olla lyhyita eli päivän tai pari.juffe sanoi:Eiköhän tehokkain käyttöaste saatu kun syklitettiin 1-3g/kg esim. 8-12 viikon sykleillä. Eli asteittainen tiputus hiljalleen, jonka jälkeen taas korotus.
Asiantuntijateemupii sanoi:1-1.5 g/kg määrää ei voi jatkaa paria päivää pitempään ennen kuin alkaa menettämään lihasta, joten syklien pitää olla lyhyita eli päivän tai pari.
Juha1 sanoi:Lueppa kirja uudelleen ja jos siinä vielä niin lukee niin pyydetään Anssi paikalle :D
teemupii sanoi:Kirja on varmaankin Massaa! Voimaa! -Tie jatkuvaan kehitykseen?
Otahan se kirja pois sieltä omasta perseestäsi ensin, proteiini grammassa on 4kcal ja jos tiputat saantia 100g päivässä se tietää -400 kaloria, TOTTA HELVETISSÄ se vaikuttaa.hafanafa sanoi:Mulla alkaa pinna jo palaa ton asiantuntijan kans. mä haen sen kirjan kämpiltä ja tungen sen sulle poikittai perseeseen. Proteeiininsaantiahan suositellaa että se vaihtelis päivittäi ja jaksoissa. Jos vedät esim 250g päivässä vuoden ajan ja tiputat annoksen 150g ni mites luulet käyvän jos et kaloreita nosta? Siin kirjas oli et pelkällä päivittäisten kalorien nostamisella on suurempi vaikutus anaboliaan ku et nostettas vaa pelkkää proteiinin saantia. Eli sanot myös samal et ruokailun manipuloinnilla ei oo mitään väliä kehitykseen.
Juha1 sanoi:Otahan se kirja pois sieltä omasta perseestäsi ensin, proteiini grammassa on 4kcal ja jos tiputat saantia 100g päivässä se tietää -400 kaloria, TOTTA HELVETISSÄ se vaikuttaa.
Tottakai kaloreilla on väliä, kuka tässä on muuta väittänytkään?