Aamupala bulkilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko tälläinen hyvä aamupala, jos on bulkilla

1,5* maitorahkapurkki
1* Ananaspurkki
0,5* Hedelmäcoctailpurkki
1* ruisleipä
3* Kinkkusiivu
2* juustopala
0,5dl protskujauhe

Tää on se maksimi millä lähden liikkeelle päivään, joskus saattaa jotain jäädäkin pois.

70 g protskua, 70 g hiilareita ja 10 g rasvaa. Ei kai tuo nyt hirveä paha ole, mutta taitaa ainakin osa noista protskuista jäädä imeytymättä. Jätä toi jauhe ja puolikas rahka pois, jää noin 40 g protskua, jonka pitäisi olla aika optimi määrä.

Kuituja voisit lisätä, ei paljon vielä tule tosta yhdestä ruisleivästä

Replay sanoi:
70 g protskua, 70 g hiilareita ja 10 g rasvaa. Ei kai tuo nyt hirveä paha ole, mutta taitaa ainakin osa noista protskuista jäädä imeytymättä. Jätä toi jauhe ja puolikas rahka pois, jää noin 40 g protskua, jonka pitäisi olla aika optimi määrä.

Ja millä perusteella jää imeytymättä? Paskapuhetta nuo 30-40 g maksimimäärät.

Ihan hyvä setti tossan mun mielestä on.

Replay sanoi:
70 g protskua, 70 g hiilareita ja 10 g rasvaa.

Ihan ok mätöiltä näyttää. Kun bulkista oli puhe niin enemmänkin voisi syödä. lähinnä hiilareita. Jos vaan ruoka maistuu aamulla niin 1000kcal aamupala ei bulkilla oo mitenkään liian iso, tai ainakaan mulle ei ole.

Syö nyt hyvä mies sitä hiilariakin. Joku 120-150g olisi varmasti sopiva?

Lisäisin tohon pari munaa keltuaisineen. Jättää sen rahkan vaikka vähemmälle, ettei kokonaisprotsku määrä nouse. IMO hiilariakin voisi olla enemmän. Ottaisin itse parikymmentä gramma enemmän hiilaria ja samanverran vähemmän protskua.

Eli lisää hiilareita. Mitkä ois hyvät lähteet?Mitenkäs iltapala vosiko olla samaan suuntaan? siihenkin varmaan kananmunia.

Ozma1 sanoi:
Eli lisää hiilareita. Mitkä ois hyvät lähteet?Mitenkäs iltapala vosiko olla samaan suuntaan? siihenkin varmaan kananmunia.

Hyviä hiilarinlähteitä aamupalalle olis vaikka kaurapuuro ja ruisleipä. 2-3dl kaurapuuroa ja 4-6 ruisleipää niin päjähtää sillaset 80-120g hiilareita. Siihen vielä lisäks noi ananakset sun muut niin tulee aika sopiva satsi aamupalalle.

Sitten iltapalalta mielellään kaikki hiilarit pois. Ei siihen maailma kaadu jos jonkin verran hiilareita tulee syötyä, mutta optimi taitaa olla sopivasti protskua ja hieman rasvaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ozma1 sanoi:
Mitenkäs iltapala vosiko olla samaan suuntaan? siihenkin varmaan kananmunia.

No joo, mutta ei niitä keltuisia kannata hirveästi mättää, itsellä menee joku 1-3/päivä.

Edit. trebla tossa sanoikin jo että iltaa kohti vähennät radikaalisti hiilareita.
Edit.2 tääkin tietty riippuu hieman treeniajankohdastasi yms.

Luonnollisesti varmaan kaurahiuteleita voi laittaa rahkan sekaan ja sitä kautta saadaan lisää aamupalalle hiilareita?

joo kyllä voi laittaa... Minulle tämä rahka+kaurahiutale sekoitus uppoaa paremmin alas kun ihan puuro valmiina.

SeBu sanoi:
joo kyllä voi laittaa... Minulle tämä rahka+kaurahiutale sekoitus uppoaa paremmin alas kun ihan puuro valmiina.

Joo niin minullakin tuo toimii. Vielä kun laittaa ananasta joukkoon niin avot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom