Aamulypsy

Radion kuuntelu on parasta joskus iltaisin kun on eri teemoja. Rockiltakin tulee iltaisin monesti hyvää kamaa, oikeasti kuulee uusia biisejä ja erilaisia juontoja. Mainoksiakaan ei tule joka biisin välissä.

Tuo on totta. Jos tykkää genrestä, niin Aallolta tulee pe-iltaisin ihan ok trancea/housea ja YleX:ltä ysäribiisejä pe- vai la-iltaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto se on ärsyttävä se honottava ääninen muija jonka ääni jo on niin karsea ettei jaksa kuunnella.
Samanlaisia aiheuttaa mullekkin kun Cooper tossa jo mainitsi, tekee pahaa. Vitun rasittavaa.

Petra oli kanssa Suomipopilla aivan paska ja luulen että siihen se Jaajonkin ura lopahti. Ei jaksanut sitä kuunnella. Annin aikana oli kyllä Suomi popin aamu parasta. Hyvälle tuulelle tuli kun sitä ja Jaajoa kuunteli.

Kyllä se Jaajo taas kohta jossain ohjelmassa on. Ei tuollaista lahjakkuutta voi pitää piilossa. Anni ja Jaajo takasin!
En jaksa uskoa, että se tohon olis lopahtanu. Itsehän se Petran tohon hommaan valkkasi ja juttujen perusteella viettivät vapaa-aikaansakin yhdessä. Anni lopahti tyystin sen lapsen syntymän jälkeen, ei ollut enää sama Anni iltapäivissä, eikä myöskää yltänyt samalle levelille kuin aiemmin ollessaan tuuraamassa Petraa. Nyt se on Voicella ja siitä on kaikki se pirteys poissa mitä POPilla oli kuultavissa, varmaan tosin vaikuttaa, että sen juontajapari Niko on ihan vitun tylsä.

Itekkin kyllä uskon Jaajon jollain tapaa vielä palaavan radiohommiin, sillä on niin vitusti kuulijoita.

Itekkin kyllä uskon Jaajon jollain tapaa vielä palaavan radiohommiin, sillä on niin vitusti kuulijoita.
Jaajo on siinä tilanteessa, että se saa ihan oikeasti itse valkata seuraavat duuninsa. Mä vähän luulen, että seuraavaksi se nähdään telkkarissa joko jonkun tuotannon taustahommissa tai sitten omaa keskusteluohjelmaa pyörittämässä. Radiossa sitä ei hetkeen kuulla.

Mielestäni tuo Jaajo on hyvin ärsyttävä tyyppi ja jokaisen hänestä pitävän ihmisen pitäisi tutkituttaa päänsä.
Sen enempää vänkäämättä, mutta monenko minuutin kuunteluun toi mielipide perustuu? Yhden vai kahden?

Meinaan vaan sanoa, että mua vitutti Jaajo myös alkuun ihan törkeän paljon, jostain syystä sit jäin kuuntelemaan ja tykästyin.

Mä suorastaan vihasin Jaajoa kun se oli jotain 10 vuotta sitten telkkarissa vetämässä jotain korttipeliohjelmaa. En kuunnellutkaan alkuun myöskään Aamulypsyä, sillä ajattelin juontajan olevan täysi kusipää. No, olin väärässä.

oli pakko nyt kuunnella pari podcastia tuolta uudelta aamuporukalta ja ei koskaan enää! oli niin saatanan naiivin kuuloista juttua ettei tosikaan. oikeastaan siellä on nyt sellaiset tyypit juontamassa joita entisessä aamulypsyssä pilkattiin. tai no hometalo-katajahan siellä äänessä enimmäkseen on, honittava nainen ja se mieshuora taas osallistuu juttuihin vain muutamilla sanoilla ja taustanaurulla.

joku tossa sanoi ettei jaajolla ja petralla enää ollut niin hyvä show kuin jaajolla ja annilla. pakko ainakin osittain kompata. petrahan oli varsinkin naiseksi sanavalmis ja näin, mutta samanlaista kemiaa ja täydellistä repeilyä kuin jaajolla ja annilla ei enää koskaan showssa ollut. itsekään en aluksi jaajosta diggaillut, jokin siinä vain vitutti. mutta jumalauta kun parit kerrat sattui radion ääreen kun jaajo ja vuorinen olivat iltapäivässä! kaikki vuodet tuli lypsyä kuunneltua, nyt täytyy varmaan vaihtaa mp3:siin.

olis tosin hauska tietää onko tuolla juontajien vaihdon taustalla jotain muutakin, sillä ihmeesti alkoi porukka korvaantumaan iltapäivästä lähtien. saattoihan tuo olla aamulypsyn porukalta jonkinlainen kannanottokin, ei voi tietää. muuten kyllä ihmetyttää miksi eivät jättäneet aamuun perälää ja petraa. siihen vaikka välisalon matti (joka muuten oli tuuraillessaan yllättävän sanavalmis ja terävä sälli) kolmanneksi heittämään välijerryä. no, sen kanavan puhetarjonta on nyt loppunut ainakin meikäläisen osalta.

välisalon matti (joka muuten oli tuuraillessaan yllättävän sanavalmis ja terävä sälli)
Välisalo oli kieltämättä hauska tyyppi.

olis tosin hauska tietää onko tuolla juontajien vaihdon taustalla jotain muutakin, sillä ihmeesti alkoi porukka korvaantumaan iltapäivästä lähtien.
Kyllä mä sen ymmärrän, että miehitys vaihtuu ja kanava haluaa aina hiukan uudistua, mutta mutta... Pitääkö Suomipopista silti tehdä uusi Nova? Ilmeisesti pitää.

Kaikki kuluneen vuoden aikana tapahtuneet suomipopin juontajavaihdokset ovat menneet huonompaan suuntaan. En välttämättä olisi ihmeissäni, jos kuuntelijaluvuissa tapahtuisi myös dramaattinen romahdus. Jos ei tapahdu, niin sitten tällaiselle uudelle Novalle on selvä tilaus.

Välisalo oli kieltämättä hauska tyyppi.

Kyllä mä sen ymmärrän, että miehitys vaihtuu ja kanava haluaa aina hiukan uudistua, mutta mutta... Pitääkö Suomipopista silti tehdä uusi Nova? Ilmeisesti pitää.

Kaikki kuluneen vuoden aikana tapahtuneet suomipopin juontajavaihdokset ovat menneet huonompaan suuntaan. En välttämättä olisi ihmeissäni, jos kuuntelijaluvuissa tapahtuisi myös dramaattinen romahdus. Jos ei tapahdu, niin sitten tällaiselle uudelle Novalle on selvä tilaus.

tossa ois jollekin rikkaalle hieno markkinarako; perustais oman radiokanavan ja hommais oikeesti kaikki parhaat suomipopin juontajat itselleen töihin, vuorisen mukaanlukien. jättäis vielä mainokset pois ja pyörittäisi jonkinlaisella vuosimaksulla tuota. tai no nyt tulevalle yleverolle olisi käyttöä, juontajille vitusti rahaa ja aamulypsy uuteen kukoistukseen! olisi yleltä vuoden kulttuuriteko ja auttaisi edes vähän hyväksymään tuota veroa.

ja aivan selvähän tuo kuuntelijalukujen lasku on, yksinkertaisesti mä en näe että sellanen joka oikeesti tykkäs aamulypsyn jutuista voisi nauttia tuosta nykyisestä millään tasolla. tai no, ehkä hetken aikaa naureskellen sille miten syvältä nykyiset ovat.

hiiripäällikölle tänks, tossa onkin heti pidemmäksi aikaa kuunneltavaa.

hiiripäällikölle tänks, tossa onkin heti pidemmäksi aikaa kuunneltavaa.
:thumbs:

Kuuntelin tänään töihin lähtiessä noin 20sek lähetystä, siellä oli vieraana Paavo Lipponen heittämässä jotain settiä, käänsin äkkiä pois. Ei ainakaan samalle kuuntelijakunnalle yritetä suunnata tätä uutta ohjelmaa.

Joo, joskus pakko ollut kuunnella tuota paskaa. Niin epähauskaa juttua että vituttaa. Tekopirteitä paskiaisia, aiheuttaa väkivaltaisia tunteita jopa kaltaisessani hipissä.

Joo noilla on legendaarisen huonoja juttuja. Se joulun aikaan ollut "tonttu" hokema oli jotain niin ärsyttävää. Kehtasivat vielä mainostaa, että sen saa kännykkään soittoääneksi. Ne varmaan luuli, että toi oli hyväkin juttu.

Uutta "Aamulypsyä" tuli kuunneltua tänään n. 30min (ekaa kertaa). Ei pysty vielä noin pienen otoksen perusteella sanomaan juuta eikä jaata, pitää varmaan jatkaa huomenna kuuntelua :)

VITTU mitä paskaa!!!!!! :wtf: :face:

Joskus olen tuota aina pakolla kuullut työmailla ja huonohan se on. Ja ihan periaatteesta niinkauan kun ne antavat sen yhden kylähullun Kuopiosta sinne soitella niin kanava on boikotissa. Jos vaan ihmiset tietäisitte minkä laadun mies on kyseessä....

Mutta radiorokilla kyllä on korporaatio ihan ok ohjelma. Ja kesällä oli varsin hyvä läppää niissä Jonen ohjelmissa sekä nyt joulun aikaan.

Joskus olen tuota aina pakolla kuullut työmailla ja huonohan se on. Ja ihan periaatteesta niinkauan kun ne antavat sen yhden kylähullun Kuopiosta sinne soitella niin kanava on boikotissa. Jos vaan ihmiset tietäisitte minkä laadun mies on kyseessä....

Mutta radiorokilla kyllä on korporaatio ihan ok ohjelma. Ja kesällä oli varsin hyvä läppää niissä Jonen ohjelmissa sekä nyt joulun aikaan.

Siis mikä jätkä se oikein on? Oon ollut aina siinä uskossa, että se kuuluu käsikirjoitukseen?

e. Hetkinen, onkos tää se sama jamppa mista on pätkä Pekka Saurin yölinjasta, joku entinen opettaja..

Ei vittu, koitan taas kuunnella tota paskaa. Ne juttelee siellä laihduttamisesta ja dieeteistä, Janne puhu vittu Eskon päälle minkä kerkes, antais nyt vittu miehen puhua ku kerrankin puhuu ja kuitenkin omaa luultavasti enemmän kokemusta painonvedosta ku Kataja.

Ja sit vielä Laura päätti sanoa äsken "orgasmi", sekin piti häpeillen ja yskien sanoa, ihan kun tolla ohjelmapaikalla ei vastaavaa olis ennen kuultu. :face:

Jomppeli on hahmo, ei oikea ihminen. Eiköhän se oo vähän samanlainen kuin Sika-Topi eli ei ole ollut käsikirjoitettu mukaan, mutta sitkeällä yrittämisellä ja soittamisella on saanut itsensä ympättyä mukaan eli on tehnyt itsestään osan käsikirjoitusta.

http://www.youtube.com/watch?v=Z77U_pA_5-0 Periaatteessa ei siis kuulunut kässäriin mutta kuului kuitenkin, niinä aamuina kun mielenkiintoiset uutiset oli vähissä niin silloin jomppelin soitot otettiin lähetykseen mukaan.

Onhan tuo yrittänyt korporaatioonkin päästä mutta siinä vaiheessa kun kuului "radiofani jomppeli täällä" ni siihen Heikelä nokkelasti "näkemiin" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom