Aamulypsy

no lol, kukahan..
siluetti.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai perkule, äsken julkistettiin! Onpa kerrankin kiva olla väärässä. :) Jaajo is back.

Loisto juttu, voi alkaa kuunnella radioo taas. Pakko myöntää kun Jaajo lopetti niin lopetin radion kuuntelun autossa:D oon ajellut siitä asti radio kiinni ja kuunnellen tien ääniä ja omia ajatuksia. Tossa 2010-2011 olin komennuksella ja työmatka aamulla kesti pari tuntia. Kyllä meni vikkelään aamulypsyä kuunnellen.

voi alkaa kuunnella radioo taas.
Mä löysin vasta äskettäin korvaajan Aamulypsylle. Linnanahde & Enbuske crew! OK, Nova on mitä on, mutta noilla on hyvää jutustelua.

Kiva muutenkin kuulla, että SuomiPOP otti oikeasti kuuntelijoiden toiveet huomioon ja pamauttaa Aamulypsyn eetteriin sekä sen lisäksi potki Arttu Harkin iltapäivistä huisin v*ttuun! :D

Nyt rupee tyomatkatkin pitemään jos joutuu kuuntelemaan duunin parkkipaikalla tarinat loppuun ennen ku voi sammuttaa auton :)
Hiukan harmittaa, että ehdein tehdä jo irtisanoutua duunista. Mulla on työmatka tunnin suuntaansa ja aamun tunti meni niiiiiin mukavasti lypsyä kuunnellen. Jos tää comeback olisi ilmoitettu pari viikkoa sitten, niin olisin voinut harkita hiukan tarkemmin tuota irtisanoutumista. :D

Hiukan harmittaa, että ehdein tehdä jo irtisanoutua duunista. Mulla on työmatka tunnin suuntaansa ja aamun tunti meni niiiiiin mukavasti lypsyä kuunnellen. Jos tää comeback olisi ilmoitettu pari viikkoa sitten, niin olisin voinut harkita hiukan tarkemmin tuota irtisanoutumista. :D
Haha :D

Ollaan viiminen vuosi duunissa kuunneltu yhteistä Spotifylistaa, mut se saa nyt taas siirtyä aamykympin jälkeisiin tunteihin. :)

Loistavaa! :kippis1:

Tekee hyvää, tekee niin hyvää. Nyt rupee tyomatkatkin pitemään jos joutuu kuuntelemaan duunin parkkipaikalla tarinat loppuun ennen ku voi sammuttaa auton :)

Sama juttu kunnes hommasin ghettoblasterin toimistoon. Mikä tosin ollut käyttämättömänä jo jonkun aikaa.. Tänä aamuna oli päällä:D

Ja en tienny et Harkki potkittiin pois, sehän on toinen loistojuttu, ehkä yksi ärsyttävimmistä tyypeistä. Vähän niinkuin Kataja.

Ja en tienny et Harkki potkittiin pois, sehän on toinen loistojuttu, ehkä yksi ärsyttävimmistä tyypeistä. Vähän niinkuin Kataja.
Sama. En mä edes kuunnellut SuomiPOPin iltapäivää enkä kuuntele jatkossakaan, mutta ei siellä silti Harkin olla tarvitse! :D

Harkki
Kataja
Bjurström
Axl Smith

Aika ärsyttävää porukkaa, vaikka eivät toki kaikki radiossa olekkaan.

Vaikka juontajat vaihtuvat niin biisit ei. Kun suomen markkinoilla ei noita hittejä kovinkaan paljon tule niin aamusta toiseen samat biisit, ainakin siltä tuntuu kun joskus töissä tuo soi.

HOIJ HOIJ! aivan helvetin hieno ratkaisu suomipopilta! :kippis1: mä olisin toteuttanut tuon juontajien julkistamisen niin, että tuo porukka olis vaan mennyt iltapäivälähetykseen ja sanonut että "menes arttu vittuun siitä, nyt tehdään radioviihdettä!" tosin kukas sitä sillon olis kuullut..

7.1 alkaen on 4 vetäjää aamussa, veikkaan että Anni ja Perälä vakiokalusto ja Vuorinen sekä Jaajo vaihtelee paikkaa eri viikkoina tai jotenkin noin ristiin menee. Jaajo ei ole ainakaan näyttänyt merkkejä että olisi lähdössä lapista mihinkään, voi mahdollisesti tehdä ohjelmaa etänä. Tiedä noista sitten mutta ei tuolla 4 vetäjää ole joka aamu.

Itse veikkaisin, että menee pitkälti samalla kaavalla kuin viimeksikin. Jaajo, Perälä ja Anni vakijuontajat. Vuorinen sitten sellainen vieraileva tähti.

Oli kieltämättä aika paska fiilis, kun vuos sitten sai kuulla että aamulypsy lopettaa. Töissä tulee kuunneltua pelttoreilla radiota sen 8h joka päivä. Aamulypsy oli vaan jotain niin eeppistä, harvoin tulee naurettua seittemältä aamulla töissä.

Ilonen uutinen oli Jaajon palaaminen aamulypsyyn, vaikka en uskonut sekunttiakaan että "äänestys" toteutuu. Harmi että ohjelma alkaa 7.1, ja meikä astuu palvelukseen ja lopettaa työt 7.1... :face:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom