Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä löysin vasta äskettäin korvaajan Aamulypsylle. Linnanahde & Enbuske crew! OK, Nova on mitä on, mutta noilla on hyvää jutustelua.voi alkaa kuunnella radioo taas.
Hiukan harmittaa, että ehdein tehdä jo irtisanoutua duunista. Mulla on työmatka tunnin suuntaansa ja aamun tunti meni niiiiiin mukavasti lypsyä kuunnellen. Jos tää comeback olisi ilmoitettu pari viikkoa sitten, niin olisin voinut harkita hiukan tarkemmin tuota irtisanoutumista. :DNyt rupee tyomatkatkin pitemään jos joutuu kuuntelemaan duunin parkkipaikalla tarinat loppuun ennen ku voi sammuttaa auton
Haha :DHiukan harmittaa, että ehdein tehdä jo irtisanoutua duunista. Mulla on työmatka tunnin suuntaansa ja aamun tunti meni niiiiiin mukavasti lypsyä kuunnellen. Jos tää comeback olisi ilmoitettu pari viikkoa sitten, niin olisin voinut harkita hiukan tarkemmin tuota irtisanoutumista. :D
Tekee hyvää, tekee niin hyvää. Nyt rupee tyomatkatkin pitemään jos joutuu kuuntelemaan duunin parkkipaikalla tarinat loppuun ennen ku voi sammuttaa auton
Sama. En mä edes kuunnellut SuomiPOPin iltapäivää enkä kuuntele jatkossakaan, mutta ei siellä silti Harkin olla tarvitse! :DJa en tienny et Harkki potkittiin pois, sehän on toinen loistojuttu, ehkä yksi ärsyttävimmistä tyypeistä. Vähän niinkuin Kataja.