Aamulypsy

Mut kuka helvetti on se jannu iltapäivissä. Ihan vitun käsittämättömän paskaa läppää heittää(=lukee paperista). Hävettää välillä.
Se on Taavi Salmivaara.

Se olis tänään eka aamu "Uusi aamu"-ohjelmaa kuunneltavana, ootteko käyneet kuuntelemassa? Ite pidin hetken lappuja korvilla ja koitin kuunnella, mut ei vittu, kyl se Janne niin perus Novatassukka on ettei rajaa. Eskosta en osaa sanoa mitään, kun se ei puhu mitään. :face:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuuntelin puolentoistatuntia. Ei vaan pysty enempää. Jatkuvasti oli sellainen WTF-fiilis. Aivan hirveää kuraa!!!

Olkoonkin, että kyseessä on uusi kolmikko ja yhteistyö sekä jutut eivät ole hitsautuneet yhteen, mutta ei tuosta vaan yksinkertaisesti tule kehittymään hyvää radioviihdettä.

Eskosta en osaa sanoa mitään, kun se ei puhu mitään. :face:
Ja sitten kun puhuu, niin hiljaa ja epäselvästi. Tykkäsin kyllä Lauran äänestä, mutta se on vähän kevyt pohja onnistuneelle radioviihteelle.

Pelottavasti kuulostaa vähän kuin mikä tahansa aamuohjelma, se jokin puuttuu. No annetaan nyt pari viikkoa vielä mahollisuus.

No annetaan nyt pari viikkoa vielä mahollisuus.
Mä lupasin aiemmin, että annan parin päivän mahdollisuuden. Nyt kuulemani perusteella perun lupaukseni ja totean, että suomipopin kuuntelu loppui tähän. Ei tosta saa kehitettyä hyvää, ei sitten millään.

Hah. Täytyy oikein kirjottaa kun olen luullut olevani yksin mielipiteitteni kanssa mutta täällähän on porukalla aivan identtiset havainnot.

Taavi vetää todella tylsiä juttuja kuin suoraan paperista. Eikä niissä ole mitään punch-lineja tai muuta järkeä. Tulee mieleen yksi päivä kun se kertoi pitkät pätkät jostain baarireissusta. Juttu jatkui ja jatkui ja odottelin että koska päästään asiaan. No ei päästy koskaan, yhtäkkiä juttu vaan loppui vailla mitään hauskaa tai kiinnostavaa.

Harkki pistää suorastaan vihaksi. Tietää kaiken taloudesta ja politiikasta sekä tieteestä ja varmaan taiteestakin. Itteään täynnä oleva häviäjä ja besserwisser. Argh.

Uus aamu ei vakuuttanut mutten ehtinyt kuunnella kuin vartin. Kokeillaan nyt vielä uudestaan.

Ja sitten kun puhuu, niin hiljaa ja epäselvästi. Tykkäsin kyllä Lauran äänestä, mutta se on vähän kevyt pohja onnistuneelle radioviihteelle.
Toi Laura on aiemmin ollu juontajana Metro FM:llä, eli sillä on radiostaustaa niinku Jannellakin. Tosin näyttäs, että tästä alkaa muodostumaan jonkin sortin Janneshow, se kun ottaa keiken huomion itselleen.

Toivottavasti eivät yritä lähteä matkimaan Aamulypsyn räävintöntä linjaa, koska siinä vaiheessa mennään syvälle suohon. Kenraalilähetyksissä koittivat heittää jotain pikku tuhmaa läppää, mutta siitä irtos vaan myötähäpeä eikä naurua.

Lauralla oli todella seksikäs ääni.
Jannelta tuli sellaista 7- tason läppää, ei siis täysin paskaa muttei aivan aamulypsyn veroista.
Eskoa en kuullut ajomatkan(20min) aikana.
Se Jannen mummo oli iha ok.

Taavi vetää todella tylsiä juttuja kuin suoraan paperista. Eikä niissä ole mitään punch-lineja tai muuta järkeä. Tulee mieleen yksi päivä kun se kertoi pitkät pätkät jostain baarireissusta. Juttu jatkui ja jatkui ja odottelin että koska päästään asiaan. No ei päästy koskaan, yhtäkkiä juttu vaan loppui vailla mitään hauskaa tai kiinnostavaa.
No helvetti!:D Oon nauranut tai lähinnä ihmetellyt erittäin hämmentyneenä noita Taavin tarinoita useampaan kertaan. Alkaa tosiaankin kertomaan jotain hyvää stooria, jota venuttaa ja vanuttaa hullumaisen mittaiseksi ja sitten, ei yhtään mitään. Ei yhtään mitään! Tosiaankin juttu loppuu ja loppuhuipentumasta tai vitsistä ei ole tietoakaan.:D Myötähäpeän määrä on aivan järkyttävä. Lisäksi se puhuu entisestä vaimostaan niin paljon, että sillä on oikeasti jonkinsortin ongelma sen suhteen.

Se Jannen mummo oli iha ok.
Ei todellakaan ollut!:D Ja vieraana joku v*tun katolilainen pappi? Ihan hirveätä kuraa.:D

Mä en oo ikinä ymmärtänyt Janne Katajan tai Vappu Pimiän "suosiota". Kummatkin ovat tylsiä turhan höpöttäjiä. Katajahan oli vissiin alunperin joku stand-up koomikko (?) ennen telkkariin pääsyä. En usko että onnistuisi minua naurattamaan yhtään. Jossain vaiheessa, varmaan silloin kun siirtyi Novalle, hän otti hiukan vakavamman vaihteen, ja muuttui (jos mahdollista) vielä entistäkin tylsemmäksi.

Jaajo Linnomaa oli todella hauska tyyppi, ja kuuntelin mielelläni Aamulypsyä, vaikka muuten Suomipop ei kiinnosta yhtään. Kyllä noiden aamutiimien suosio lähtee juontajasta, ei kanavasta tai "sisällöstä". Jos on hauska juontaja, ohjelma on hyvä.

Mä en oo ikinä ymmärtänyt Janne Katajan tai Vappu Pimiän "suosiota". Kummatkin ovat tylsiä turhan höpöttäjiä. Katajahan oli vissiin alunperin joku stand-up koomikko (?) ennen telkkariin pääsyä.
Joo, Vappu Pimiän suosio on mullekkin täysi mysteeri. Janne Kataja oli käsittääkseni ihan alkujaan Anita Hirvosen autokuski ja apumies.

Eikä muakaan ole suomipoppi koskaan kiinnostanut. Periaatteessa tuo vain kotimaista musiikkia on lähinnä rasite mun silmissä, ei etu.

Vappu taitaa olla joku vanhempien avulla mediaan päässyt lellikki.

Arttu Harkki on kyllä pikkuisen ylimielinen kaikkitietävä.

Petra oli kanssa Suomipopilla aivan paska ja luulen että siihen se Jaajonkin ura lopahti. Ei jaksanut sitä kuunnella. Annin aikana oli kyllä Suomi popin aamu parasta. Hyvälle tuulelle tuli kun sitä ja Jaajoa kuunteli.

Kyllä se Jaajo taas kohta jossain ohjelmassa on. Ei tuollaista lahjakkuutta voi pitää piilossa. Anni ja Jaajo takasin!

Mä en oo ikinä ymmärtänyt Janne Katajan tai Vappu Pimiän "suosiota". Kummatkin ovat tylsiä turhan höpöttäjiä. Katajahan oli vissiin alunperin joku stand-up koomikko (?) ennen telkkariin pääsyä. En usko että onnistuisi minua naurattamaan yhtään. Jossain vaiheessa, varmaan silloin kun siirtyi Novalle, hän otti hiukan vakavamman vaihteen, ja muuttui (jos mahdollista) vielä entistäkin tylsemmäksi.

Jaajo Linnomaa oli todella hauska tyyppi, ja kuuntelin mielelläni Aamulypsyä, vaikka muuten Suomipop ei kiinnosta yhtään. Kyllä noiden aamutiimien suosio lähtee juontajasta, ei kanavasta tai "sisällöstä". Jos on hauska juontaja, ohjelma on hyvä.

Katsoin joskus tuota Neljän Tähden Illallista ja toi Janne Kataja oli aika uskomaton tyyppi siinä. Kaveri ei suostunut syömään muuta kuin jauhelihaa ja makaronia... Vaikutti just sellaiselta vähän yksinkertaiselta tyypiltä. Minäkin ihmettelen miten se on päässyt telkkariin.

YleX:n iltapäivän juontajat vituttaa minua. Täällä töissä on se kanava aina auki ja niiden jutut on ihan älyttömän huonoja varsinkin iltapäivällä.

YleX:n iltapäivän juontajat vituttaa minua. Täällä töissä on se kanava aina auki ja niiden jutut on ihan älyttömän huonoja varsinkin iltapäivällä.

Hitto se on ärsyttävä se honottava ääninen muija jonka ääni jo on niin karsea ettei jaksa kuunnella.

Joo, joskus pakko ollut kuunnella tuota paskaa. Niin epähauskaa juttua että vituttaa. Tekopirteitä paskiaisia, aiheuttaa väkivaltaisia tunteita jopa kaltaisessani hipissä.

Joo, joskus pakko ollut kuunnella tuota paskaa. Niin epähauskaa juttua että vituttaa. Tekopirteitä paskiaisia, aiheuttaa väkivaltaisia tunteita jopa kaltaisessani hipissä.

Välillä tulee kuunneltua kun perähikiällä, jossa asun, ei kuulu mikään järkevä kanava. Oon itsekin ihmetellyt, että vaikka pienessä maassa asummekin, niin kai täältäkin löytyisi oikeasti hauskoja ihmisiä juontamaan radio-ohjelmia. Toi YleX:n Matleena, vai mikä onkaan, saa mussakin aika kyseenalaisia tunteita pintaan ja se ei varsinkaan liikenteessä ole kovin hyvä juttu.

Vai onko tosiaan niin, että kanavapääliköt ei uskalla ottaa riskejä, vaan palkkaa neutraaleja, tv:stä tuttuja ihmisiä puhuun mitäänsanomatonta paskaa.

Vai onko tosiaan niin, että kanavapääliköt ei uskalla ottaa riskejä, vaan palkkaa neutraaleja, tv:stä tuttuja ihmisiä puhuun mitäänsanomatonta paskaa.

Onhan se koko formaatti, musiikkia ja soittolistoja myöten, mitäänsanomatonta paskaa. Vaikea kuvitella, mutta kai se miellyttää isoja massoja.

Radion kuuntelu on parasta joskus iltaisin kun on eri teemoja. Rockiltakin tulee iltaisin monesti hyvää kamaa, oikeasti kuulee uusia biisejä ja erilaisia juontoja. Mainoksiakaan ei tule joka biisin välissä.

Välillä tulee kuunneltua kun perähikiällä, jossa asun, ei kuulu mikään järkevä kanava.
Aamulla kuuntelin Radio rock'ista korporaatiota ja se oli ihan jees. Duunipaikalle päästyäni ja radion avattuani en saanut kuulumaan Rockia. Suomipoppi kuului kyllä täydellisesti... Nyt on sitten Yle Puhe päällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom