Aamulla nesteet liikkuu? ko kö?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heimoi, oon siirtäny mun treenit nyt aamuille. Tilanne on muuten unelma että salilla on vähän porukkaa jne mutta mulla tulee aina aamusin kesken treenin (niissä kohin ku pitäis pinnistellä enemmän :D) semmoinen olo että kusen kohta alleni tai jotain ja sen jälkeen tulee tosi outo olo..vaikka käyn vessassa niin se tunne ei katoa ja silläkään ei ole vaikutusta mihin alueelle treeni on kohdistettu.

En tiedä pitäisikö aamusta syödä eritavalla, tai antaa enemmän aamusta aikaa ennen kuin lähden salille vai mitä tapahtuu...onko se mahdollista että aamusta vain lähtee nesteet rankemmin liikkeelle? Ennen salia käyn kyllä vessassa..

Tätä on itseasiassa aika vaikea selittää .-.

Itellä on sama homma tosin mulla lähtee yleensä se isompi liikkeelle.. Enkä syö aamusin mitään ennen treeniä.. vain juon. Tätä ongelmaa ei ole päivällä.
liekö sitten nesteet tosiaan lähtee rankemmin liikkeelle aamulla kun on kerennyt elimistö sulattamaan syödyt ja juodut safkat paremmin kuin päivän aikana?

Itse olen reenannut nyt viimeset 6kk aamuisin, 7 ylös 9 salille eikä vastaavaa ongelmaa ole ollut. Illalla ja aamulla normisti safkaa koneeseen ja käy aamup*skalla kotona niin salilla ei tarvi käyä:rolleyes:

^juuri näin. Ite käyn kanssa salilla aamusin suhteellisen usein. Kahvi ajoissa naamaariin että kerkee aamupaskat tulla:cool:

Back
Ylös Bottom