Aamulla,illalla, koska?!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vispe
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli vaan tämmöstä mieleen että mimmoseen aikaan päivästä porukat treenailee? Elikkä aamulla,iltäpäiväll vaiko illalla? Aamulla ei varmaan kovinkaan moni treenaile töitten ja opiskelun yms. takia. Ja ootteeko kokeillu treenailla eri aikoihin päivästä? Mimmoseen aikaan on treeni kulkenut parhaiten?

Ja taas kerran vastauksia tulemaan, kiiiitttooss!!!:D

Mä treenaan aamulla, lähen salille 9-10.30. Työtön ku oon ni aamulla on hyvä käydä, jää sit aikaa muille puuhille. Ja iltapäivällä ja illalla on muutenkin sali täynnä jengiä. Välillä meinaa kyllä väsyttää, mut kyllä se menee ohi...yleensä.

Ei ikinä aamulla eikä mielellään edes iltapäivällä -> treeni on suunnilleen yhtä voimallista kuin keuhkotautiparantolassa. Illalla treeni kulkee yleensä paremmin.

Treenailen yleensä aika välillä 14.30-16.00.. Silloin aamuisin jos ei koulua... aamuisin on hyvä treenata ku salilla ei ole oikeastaan ketään..

Mulla treenit ajoittuu koulun ansiosta aina sinne kahden ja viiden välille joka tuntuu olevan melko hyvä aika, koska olen ehtinyt tankata melko hyvin samana päivänä. Joskus on joutunut menemään salille aamusta ja se näkyy heti treenipainoissa. Aamulla ei vaan jaksa puristaa itsestään niin paljon kuin iltapäivästä.

Iltatreenejä olis joskus ihan kiva kokeilla sillain että pääsis saman tien nukkumaan salin jälkeen...vois tulla uni aika hyvin.

Nykyisin mulla treeniajankohta vaihtelee iltapäivän ja illan välillä. Muutama vuosi sitten treenasin vain aamulla ja ihan hyviä treenejä silloinkin sai aikaan. Omalla kohdallani tuntui vain, että lämmittelyyn ja "paikkojen herättelyyn" kului huomattavasti enemmän aikaa kuin ilta(päivä)treeneissä. Parhaat treenit mulla on yleensä myöhemmin illalla joskus klo. 19 jälkeen; silloin on duunin jälkeen tullut syötyä ja levättyä jonkin aikaa ja sitten on taas virtaa painaa

Viimeksi muokattu:
yleensä mulla alkaa treenit tuossa 18-19 aikoihin...treenikaverilla on koulua ja siksi illalla treenaillaan! aina kun mahdollista käymme päivällä, joka on osoittautunut hyväksi...kun kesä koittaa ja kuuma tulee niin olen ajatellut illalla treenata, koska aamulla en saa itsestäni oikein mitään irti!

Mika kirjoitti:Iltatreenejä olis joskus ihan kiva kokeilla sillain että pääsis saman tien nukkumaan salin jälkeen...vois tulla uni aika hyvin.

Tietysti tämä on yksilöllistä, mutta minulla ei ole koskaan toiminut.

Uni ei tule.

Kroppa jää jauhamaan ylikierroksilla ja hiki valuaa.Kun uni sitten lopulta tulee, on seurauksena perkeleellisiä painajaisia.

Treeneihin suoraan töistä 16 jälkeen. Ihan hyvin toimii, sen jälkeen ehtii syödä vielä kunnolla pari kertaa.

Yleensähän treenaan joskus tunti puolitoista heräämisen jälkeen. Tosin toi on olettaen, että olen saanut nukuttua sen tavallisen 10 tuntia.

Kerran kun ohjelma oli täynnä supersarjoja ja eri laitteissa pomppimista katsoin sellaisen ajan, että sali oli varmasti tyhjä (klo 07.00 lauantaiaamuna) ja vedin supersarjajalkatreenin siinä unipöpperössä, menin himaan syömään ja takaisin nukkumaan. Tuota meni joku 6-8 viikkoa.

Originally posted by Barbapapa
Mika kirjoitti:Iltatreenejä olis joskus ihan kiva kokeilla sillain että pääsis saman tien nukkumaan salin jälkeen...vois tulla uni aika hyvin.

Tietysti tämä on yksilöllistä, mutta minulla ei ole koskaan toiminut.

Uni ei tule.

Kroppa jää jauhamaan ylikierroksilla ja hiki valuaa.Kun uni sitten lopulta tulee, on seurauksena perkeleellisiä painajaisia.

Just noin se menee mulla kans. Ja oma lukunsa on se, että vettä tulee juotua 1-2 litraa treenin aikana ja lisäksi se parissa osassa ottamani palautumisjuoma. Eli yön saa vessassa juosta aika suurella todennäkösyydellä...

Nyt kun on koulu ohi ja vielä viimeisiä lomapäiviä vietetään ennen duunia, oon heräillyt yleensä 12-14 aikoihin ja salille 18-21 välillä..joskus 21 jälkeen meidän salilla on tosi rauhallista eikä oo penskoja juoksemassa väriliidut kädessä sun ympärillä kun teet elämäsi kovinta kyykkysarjaa (on tapahtunut).

Ollut tosi otollista treeniaikaa tää kirjotusten jälkeinen aika, saanut nukkua herätä ja syödä just sillon ku huvittaa. Harmi vaan, että työt kutsuvat ens viikolla ja joutuu taas tekemään kompromissejä treenin suhteen.

millon mitenki, välillä aamusin, välillä päivisin, välillä iltasin. miten sattuu haluaan/kerkeään. fiilarien mukaan.

silloin kun ehtii. Ei pysty säännölliseen kellonaikaan millään, kun on muutakin kuin tämä treenaus.

Yleensä 21- jäkeen,pääsee duunistä vasta 19 ja perhe painuu koisii siinä 21 niin ei perhe elämäkään kärsi :D

Joskus kyllä kieltämättä vähän väsyttää reenata tuohon aikaan mut ei auta ku täysillä vaan :p

Aamuvuorossa joskus ennen klo 15, hyvät reenit saa aina ei oo porukkaa pyörimässä jaloissa ja on varmasti hereillä.

Iltavuorossa noin klo 11, sillonkin sali tyhjä mutta ei vaan rauta liiku samaan tapaan kun iltapäivällä, varmaan kun ei oo vielä kone kunnolla käynnissä.

Treenasin viime talven aamulla ennen töitä. Näemmä ei oo yleinen harrastus :D

Eli klo 5.15 herätys. 5.45-6.00 salille ja salilta kotiin 7.30 -> suihku+drinkit ja töissä klo 8.30 sämpylä ja protsku.

Eipä tuo mulla ainakaan ongelmia aiheuttanut, paitsi jalkapäivinä joskus ei vaan kulkenut..

joku tutkimus kertoi, että kroppa tarvis 6 tuntia kunnolla herätäkseen. esim. turnauksissa joukkueet heräävät neljätä yöllä, jos peli on klo 10 aamulla. itellä ei oo puntti koskaan aamulla kulkenut... klo 15-18 menee lujaa.

Back
Ylös Bottom