Super-Man
Banned
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan lukemisen arvoinen juttu. Tulokset kyllä aika uskomattomia mutta kai tuo on aloittelijalle mahdollista.
Ei ollut aloittelija
Oli salitaustaa, mutta varmaankin ihan kikkailureenistä.Testiliikkeet ovat sellaisia, joita olen muutaman vuoden salihistoriani aikana enemmän tai vähemmän tuloksekkaasti vääntänyt.
Vasankari laukoi pari ihan käsittämätöntä kommenttia, kuten "Niin, se alkuperävalmiste, mistä tuote lähtee muodostumaan, sitä purkki ei kerro." No kerrotaanko Valion maitopurkin kyljessä, miten maitoon lisätty D-vitamiini on valmistettu? Ei tietenkään. Mihin ne tiedot mahtuisi? Itse asiassa Valion maitopurkin kyljessä lukee vain "D-vitamiini", kun taas ravintolisissä sentään kerrotaan onko kyseessä D3- vai D2-vitamiini. Myöskään lääkevalmisteiden ainesosien valmistus-menetelmiä ei kerrota pakkausselosteissa. Vasankari oli siis pihalla kuin lumiukko. Niin ja tosiaan puhtaassa kreatiinimonohydraattijauheessa (for example) ei ole tietenkään mukana sidosaineita tms. Vasankarille järki käteen!
Minulla ainakin on sellainen käsitys, että Super-Man -nimimerkin takana on itse Anssi ********Keksitkö ihan itse vai kirjoititko myös "Anssi Mannisena" jutun kommenttipalstalle?
En jaksa lukea juttua, mutta kai se nyt ainakin salitouhuissa oli aika aloittelija, jos satakiloisella jätkällä oli 35cm olkavarsi.
TossA nettiversiosta puuttu muistaakseni voimatasojen nousut. No, tosin yhtenä liikkeenä oli peck deck ja sen kehitys