Olisi ollut hienoa nähdä jos olisi ollut kaksi henkilöä joista toinen käyttää lisäravinteita ja toinen ei. Tietenkin lähtötaso olisi pitänyt olla molemmilla sama, mutta lukemisen arvoinen artikkeli..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ainakin on sellainen käsitys, että Super-Man -nimimerkin takana on itse Anssi ********
Sama juttu oli myös Satakunnan kansan viikkoliitteessä. Ihan mielenkiintoinen juttu, tosin epäilen hiukan sitä että kyseessä olisi "sattumanvaraisesti" valitut ravintolisät... Jokatapauksessa mielenkiintoiset tulokset noissa mittauksissa ennen/jälkeen, siis mittanauhalla. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä kehonkoostumusmittauksen tulokset ennen/jälkeen...
Minulla ainakin on sellainen käsitys, että Super-Man -nimimerkin takana on itse Anssi ********
Siis eihän ne olletkaan. Toimittaja oli valinnut ravinteet suomenkielisen Muscle & Fitness -lehden artikkelin mukaan.
Niin ja mikä on sitä itse lihasta? Jos punnittaisiin pelkästään hypertrofiasta johtuva lihaskasvu(siis pelkkä kiinteä ja kuiva lihas), niin tuskin saataisiin kauheasti yli 1kg vuodessa.. Että eiköhän se soluneste ole sitä lihasta kanssa..
...sillä lihasmassaa ei saa soittamalla lihastaksin paikalle.
Ihan lukemisen arvoinen juttu. Tulokset kyllä aika uskomattomia mutta kai tuo on aloittelijalle mahdollista.